Mikä ärsyttää?
oon NIIN turhautunut.
Yhen pakollisen testin tekemiseen meni puol tuntia
No, tulipahan plussaa.
[q]Zapa, 22.1.2008 22:00:
Prison Break series 2 päätös. Ois voinu lopettaa sarjan tuottamisen tuohon hmmmph. Kait se on pakko imuttaa S3e1, et näkee mitä tapahtuu
[/q]
Just, pitihän se arvata, sarja alkaa EHKÄ hieman toistaa itseään. Uusi vankila, uusi pako, nice (not).
Klubituslaisten asenne uusia käyttäjiä kohtaan ja varsinkin jos ei osaa kirjoittaa esim. y h d y s s a n o j a.
Hitaat tarjoilijattaret (miehet on yleensä nopeampia), jotka ei osaa proseassoida jkun yhtä asiakasta kerrallaan ja laskee hanasta kaikessa rauhassa olutta pitkäääääään kun voisi jo ottaa tilausta vastaan seuraavalta asiakkaalta... mä antaisin potkut hitaalle tarjoilijalle
Kun uusista kengistä tulee melkee poikkeuksetta rakot.
[q]Zapa, 22.1.2008 22:00:
Prison Break series 2 päätös. Ois voinu lopettaa sarjan tuottamisen tuohon hmmmph.
[/q]
Toi sama juttu Lostin kans. Kun kolmas kausi alko, joku mun mielestä sano et se loppuu siihen mut eih! Nelonen tulossa. Lopettakaa nyt herranjumala ajoissa tommosien sarjojen tuottaminen.
Urpo setäkin on vain ihminen. Joo sulla on vissiin vahingossa jäänyt kapslokki päälle.
[q]Zapa, 22.1.2008 23:03:
---
Zapa, 22.1.2008 22:00:
Prison Break series 2 päätös. Ois voinu lopettaa sarjan tuottamisen tuohon hmmmph. Kait se on pakko imuttaa S3e1, et näkee mitä tapahtuu
---
Just, pitihän se arvata, sarja alkaa EHKÄ hieman toistaa itseään. Uusi vankila, uusi pako, nice (not).
[/q]
Eikä S03 (joka jäi USA:ssa half-season tauolle marraskuun lopulla) muutu yhtään sen paremmaksi jatkossa. Wentworth vaan näyttelee yhä huonommin ja huonommin samaan aikaan, kun hänen "veljensä" osoittaa edes jonkinlaisia elonmerkkejä. En aio enää kattoa sellasta kuolevaa joutsenta, mikä Scofield nykyisin on.
Storm is coming*igor*
[q]Kon-tiki, 24.1.2008 10:54:
---
Zapa, 22.1.2008 23:03:
---
---
---
Eikä S03 (joka jäi USA:ssa half-season tauolle marraskuun lopulla) muutu yhtään sen paremmaksi jatkossa. Wentworth vaan näyttelee yhä huonommin ja huonommin samaan aikaan, kun hänen "veljensä" osoittaa edes jonkinlaisia elonmerkkejä. En aio enää kattoa sellasta kuolevaa joutsenta, mikä Scofield nykyisin on.
[/q]
s03 on ollut just kingi - parempi kuin s02
Nyt sai perusbaareilut riittää. Kauheeta musiikkia, kauheita ihmisiä.
Vitusti sakkoja. No. Eiköhä tästä taas opita.
Ja taas jotenkin sellainen tunne, että työ olisi vaihteeksi vienyt kaiken sen vähän ylimääräisenkin mehun tästä kropasta. Väsymys on taas sellaisella tasolla että voisi taas mennä suoraan sngyn pohjalle *igor*. Saamarin ennen aamua heräämiset.
[q]Jutu, 24.1.2008 16:27:
Voi prrrrrrkle. Kumpaa mä nyt katon, Housea vai Criminal Mindsia? *igor**igor**super**igor*
[/q]
Ja eikös toi Criminal Minds ole tänään vielä uusintaa. Viime tuotantokauden vika jakso.
[q]onni3mk, 24.1.2008 10:44:
Toi sama juttu Lostin kans. Kun kolmas kausi alko, joku mun mielestä sano et se loppuu siihen mut eih! Nelonen tulossa. Lopettakaa nyt herranjumala ajoissa tommosien sarjojen tuottaminen.
[/q]
Mullakin meni kiinnostus Lostiin kun lisää näytti koko ajan vaan tulevan. Toisesta tuotantokaudesta jaksoin katsoa yli puolet, mutta sitten ei enää kiinnostanut. Kaikki jutut meni sarjassa ihan liian vaikeiksi ja mahdottomiksi. Nyt kun sitä katsoo silloin tällöin vartin ajan, niin en voi uskoa silmiäni miten vieläkin on jaksettu keksiä lisää kaikkea paskaa. 1. tuontantokausi oli siitä hyvä, että sama porukka hengaili yhdessä samassa paikassa ja pystyi seuraamaan ryhmän konflikteja. Nyt siellä on mitä kummallisimpia ihmisiä, jotka vangitsee toisia ihmisiä ja jotka on myöskin pudonnut lentokoneen kanssa samaiselle saarelle jnejne. Ärr!
Voi prrrrrrkle. Kumpaa mä nyt katon, Housea vai Criminal Mindsia? *igor**igor**super**igor*
Tänään ei mitenkään kauhean pahasti mutta noi tavarantoimittajat on kyllä välillä vähän tolloja.
Jos me olemme asiakas ( huomioikaa kuninkaallinen me-muoto *justjoo*) ja haluat myydä meille tuotteitasi niin odotamme sinulta tiettyjä asioita, mm. sitä, että tarvitsemamme tiedot tuotteista ovat suuremmitta säätämisittä tulostettavissa/luettavissa/käytettävissä.
Olisi myös suurta plussaa mikäli meidän ei tarvitsisi koko ajan taistella jatkuvaa hommien meilledelegoimista vastaan: me maksamme teidän tuotteistanne ja odotamme sillä hinnalla saavamme myös palvelua.
Ja olisi myös kiva jos asioita ei tarvitsisi vääntää rautalangasta tai kokea että keskustelun toinen osapuoli ei ihan ole kartalla.
Oma-aloitteinen asioiden selvittäminen/ratkaiseminen sekä rivakka ote asioihin yllättäisi positiivisesti.
Ja pliis jättäkää ne ala-astetasoiset selitykset pois.
Taisi mennä OT:ksi, sori.
Vitun HUS
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.
[q]Kon-tiki, 24.1.2008 10:54:
---
Zapa, 22.1.2008 23:03:
---
---
---
[/q]
Kuoleva joutsen ja kun S3E1 lopussa selviää, mitä tuleman pitää eli PAKO VANKILAsta, niin jää kyllä katsomatta loput episoodit...