Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Siren, 8.1.2008 14:14:
---
Jammailija, 8.1.2008 13:06:
---
Siren, 8.1.2008 12:58:
Se etten päässy salille. Kerpeleen kortti ei toiminu vaikka pitäs aika loppua vasta 16.1. *täh*

mut huomenna vois vetää HABAHABATSUPTSUP-treenin
[/q]
Mut liittyyx toi ny hauiksiin vai siihen mitä luulen*hih*?

Patalaiska duunikaveri. Tuntuu helkkarin tyhmältä paimentaa aikuista ihmistä tekemään hommia.

Tää pää, jonka ainoa funktio tuntuu olevan roikkua mukana. Oon tietääkseni lähdössä huomenna fiilistelee Pendulumia, ja liput sinne sekä Neon seuraavaan oon ostanu joku reilu viikko sitten. Itselleni sekä muutamalle muulle. Ei tietoakaan siitä, että muistaisin joskus myös hakea ne. Tulin just luennolta keskustasta ja oisin vallan mainiosti hoitaa homman samalla mutta kun ei. Ei muuten olis niin kauhea vaiva mutta kun olen jälleen hukannut matkakorttini niin pitäisi maksaa matkat molempiin suuntiin. Ja huomenna oon töissä 12-18.

[q]Jammailija, 8.1.2008 16:24:
---
Siren, 8.1.2008 14:14:
---
Jammailija, 8.1.2008 13:06:
---
Siren, 8.1.2008 12:58:
Se etten päässy salille. Kerpeleen kortti ei toiminu vaikka pitäs aika loppua vasta 16.1. *täh*

mut huomenna vois vetää HABAHABATSUPTSUP-treenin

---

Mut liittyyx toi ny hauiksiin vai siihen mitä luulen*hih*?

[/q]

oon tylsä joten tällä kertaa jopa ihan hauikseen

Saakelin turhat pyhät - nytki ois ihan mieluusti käyny lähikaupassa (joka on normaalisti sunnuntaisin auki) mut piti tyytyä ärrään josta ei saa esim. mitään hedelmiä tai vihanneksia Plus tuol on vähän turhan kylmä ja taitaa olla joku flunssakin tuloillaan

[q]Freja, 9.1.2008 15:04:
Ei oo ees krapula
[/q]

U FAIL!

-M

En tiedä kumpaa tekisi, lähtisikö Ruisrockiin vai kaverin luokse helsinkiin. Helsinkiin lähtiessä menisi tosi myöhäiseksi ja en viitseisi olla myöhään perillä mutta taas toisaalta en ole varma onko joku muu menossa Ruissaloon. *ArPoOkOlIkOlLa*, minkä takia asetin taasen itseni näin hankalaan tilanteeseen prkl.

bloody maryn ja muutamien sidun jälkeen ei mikään tai no en mä helposti ärsyyntyvä oo muutenkaan. Tai siis oon, mutt se on vaan akuuttia yleensä ja menee ohi seuraavan hyvän jutun tullessa eteen, eli aika usein.
hik.

Saatanan Pleomaxin levyt perkele, asema ei tunnista!

Suomalainen kännikäyttäytyminen. Just pääsin puhumasta häiritsevästä kännipelleilystä ja eikös yödösään paukkaa joku jamppa joka ei suostunu maksamaan matkaansa: "Vittu mää vaikka tapan mutten vittu maksa tätä vitun matkaa!!!"

Noo, siinä sit seistiin parikyt minuuttia pysäkillä ennenkun kytät tuli ja vei äijän ulos.

[q]Umbala, 11.1.2008 14:20:
Vitun HUS
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.
[/q]

Ui hitto, aika paha. Yksityiskohdista riippuen tuohan voisi olla melkein oikeusjutun paikka. :/

[q]Aune-mummo, 11.1.2008 14:02:
Tämä ainainen paska ilma , vittu että vituttaa ku aina sataa jotain paskaa taivaalta*grr**grr*
[/q]

Just olin sanomassa ihan samaa!!!! Mihin mun talvi hävis??! Ehdin vaan ajatella suksien esilleottamista et ois painunu tonne ladulle mut paskat... heti vettä niskaan jospa se talvi tulis viel uudemman kerran....

Mokoma- Takatalvi

[q]Freja, 9.1.2008 14:58:
Joskus on vain päiviä, kun pienetkin (ja eritoten ne suuret) äänet ärsyttää ihan hemmetisti.
Hälinäahistus ei oo laskenut. Vielä 1,5 tuntia. Onneks tunnin päästä luulis hiljenevän jo.
[/q]

-M

Noi kerjäläiset kadulla. Siis Helsingissä. Siis Romanian romanit. Siis kyllä köyhät, absoluuttisesti mitattuna. Mutta antaa olla. Ne on kerjännyt ympäri Euroopan kyliä vuosisadat, ja mitään ei ole tapahtunut niiden ns. hyvinvoinnin kohoamisen suhteen.

Eikös se jo siinä Isossa kirjassa ollut, että köyhiä on ja tulee olemaaan. Ei siinä euro pari auta.

[q]sapeli, 11.1.2008 14:24:
---
Umbala, 11.1.2008 14:20:
Vitun HUS
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.

---

Ui hitto, aika paha. Yksityiskohdista riippuen tuohan voisi olla melkein oikeusjutun paikka. :/
[/q]

indeed! Rosiksee vaa

-M

Timbalandin peruuntuneesta konsertista edelleen rahat saamatta. Juuri tulleen sähköpostin mukaan selvittelytyössä voi mennä vielä pitkään, koska vastapuoli on passiivinen.

SAAAATANAN MULKKKKKUUUUUUUUUUUUU!! *dissaa**dissaa**dissaa*

-Selkä edelleen kipeä
-työpäivän jälkeen en ole kerinnyt tekemään mitään muuta, kuin siivoamaan kämpän ja laittamaan safkaa (olen ollut kotona n. 2h)
-vappaa-aikaa liian vähän päivävuoro viikoilla (niin että voisi elää normaalia elämää)
-vatipää työkaveri jolle saa toistaa samoja asioista moneen kertaan, kun ei tunnu millään ymmärtävän miten asia tehdään (eihän tuo ole ollut vasta kuin puoli vuotta meillä töissä)

[size=16]ä-r-s-y-t-t-ä-ä[/size]

Jokainen sekunti tässä työpaikassa vie lähemmäs totaalista napsahdusta.

Anna tarvitsee lomaa.

Maanantait....ei jaksais eikä huvittais mikään..*hmph*

Se että jotkut käyttää salasanasta lyhennettä SALSA.

O