Mikä ärsyttää?
Sulta on selkäranka katki, mutta "yksilöllinen ominaisuus itsessään ei vammauta tai rajoita ihmistä".
Saat kiksejä pelkästään muitten kärsimyksestä, joten kuulu joukkoon koska "yhteisö, asettamillaan normaaliuden kriteereillä, saattaa rajoittaa ihmistä".
Erikoispedagogiikka == epämääräistä paapomista ja asioiden suoraan sanomisen välttelyä.
[q]Cloud, 5.1.2008 11:24:
Jatkuva stressi, sekä fyysinen että henkinen pahaolo päällä kaiken aikaa. Semmonen fiilis päällä muutenkin, että onko tässä missään mitään järkeä..
[/q]
Mul on ihan sama tai siis, rakastan sitä mitä teen, mut ottaisin mielelläni 2 kertaa rauhallisemman tahdin. Tai vaihtoehtoisesti tarttisin pari ylimääräistä tuntia joka päivään
Se että laktoosittoman maidon hinta on noussut melkeistään 20 centillä ja hinta hipoo melkein kahta euroa (1,79), itsellä menee maitoa n. 1l/ päivä ja tulisi jo melkeistään halvemmaksi ostaa virvoitusjuomia litra hinnoiltaan prkl.
Se etten päässy salille. Kerpeleen kortti ei toiminu vaikka pitäs aika loppua vasta 16.1. *täh*
Kait se pitää sit vetää taasen kotijumppailusessiot
Kappas, herätyskellosta on loppunut paristo.
Se, kun mä kerron kaiken ja toinen ei kuuntele siitä mitään.
Ja se, että toinen ei kerro mitään, vaikka mä kuuntelisin kaiken.
Kommunikaatiota parhaimmillaan *toktok*
Ihan kaikki.
Mua vaan väsyttää niin vitusti*grr*
[q]Hitchhiker, 6.1.2008 16:47:
Se että laktoosittoman maidon hinta on noussut melkeistään 20 centillä ja hinta hipoo melkein kahta euroa (1,79), itsellä menee maitoa n. 1l/ päivä ja tulisi jo melkeistään halvemmaksi ostaa virvoitusjuomia litra hinnoiltaan prkl.
[/q]
Ja ylipäätään kaikki terveellinen maksaa ihan maltaita verraten kaikkeen einekseen yms paskaan.
T.hyla
Odottaminen.
vittu ku tuulee nurkissa ja ON NII SAATANAN KYLMÄ VITTU HIMASSA *poks**dissaa* HV talvi lopu jo.
-M
[q]hemuz, 7.1.2008 18:05:
---
Ja ylipäätään kaikki terveellinen maksaa ihan maltaita verraten kaikkeen einekseen yms paskaan.
T.hyla
[/q]
Ja sit vielä ihmetellään miks suomalaiset lihoo yms yms
piti viedä roskat tänään samalla kun lähden töihin.
muistin ottaa roskapussin siihen ulko-oven viereen odottamaan.
siihen se sitten jäi mistä koirat iloisesti oli löytäneet + levitelly roskat pitkin kämppää.
eräät ystävät(?)... tavallaan
ku ei niistä oikeen ota selvää
sanotaa yhtä ja tarkotetaan toista
pitäkää kiparinne prkl!!! *toktok*
vituttaa sellai teennäisyys
[q]domi, 11.4.2008 14:03:
Se että lupauksia ei pidetä.
[/q]
Jäikö surprise buttsecksit saamati?
[q]domi, 8.1.2008 10:14:
wordiin verrattavissa[/q]
Toi ei yleensä ole nettisivuista puhuttaessa hyvä asia
jumalauta. Muut töppäilee ja mä joudun maksamaan.
Ensin posti jakaa vituilleen mun opintolainan koron maksut ja viel muistutuksetkin niin, että saan maksaa 5 eur myöhästymisestä ihan turhaan. Bussikuski köröttelee 30km/h kun meen töihin ja joudun maksaamaan myöhästymisestäni ja nyt verovirasto lähettää mun verokortin kotiin, kun sen piti mennä suoraan työpaikalle saatana saa sit lähee henk. koht viemään tätä korttia sinne töihin, ihan kun ei olis muutakin tekemistä...
Pitää oikee kattoo kalenterii koko ajan, ja uskotella itelleen, et nyt on todellakin tiistai.
Tuntuu ihan maanantailta.
[q]Siren, 8.1.2008 12:58:
Se etten päässy salille. Kerpeleen kortti ei toiminu vaikka pitäs aika loppua vasta 16.1. *täh*
[/q]
Kotijumppailusessioissa ei oo mitään vikaa! Molemmat osapuolet saa hyvän määrän treeniä ja hien pintaan*kuolaa**hih**nauru*!
Töissä pukkaa kiirettä. Ja ainahan sitä ny pukkaa, mut se kiire mikä on vasta tulossa, on jo haastava. Niin paljon asioita suunniteltavana ja järjesteltävänä, paljon vastuuta. Mut hoituuhan ne, ja yleensä tykkään haasteista. Mut täl hetkel ne vaa ärsyttää*igor*.*nauru*.
[q]Jammailija, 8.1.2008 13:06:
---
Siren, 8.1.2008 12:58:
---
Kotijumppailusessioissa ei oo mitään vikaa! Molemmat osapuolet saa hyvän määrän treeniä ja hien pintaan*kuolaa**hih**nauru*!
[/q]
Paitsi että mä sain hikoilla yksinäni Muttis on tää välillä ihan jees, tein vaan eilen saman peppu- ja vatsatreenin ni ois ollu kiva lähtä tekemään jotai muuta salille mut huomenna vois vetää HABAHABATSUPTSUP-treenin