Mikä ärsyttää?
[q]anniharha, 14.11.2008 10:19:
---
ravec, 14.11.2008 01:03:
Mukava viikko/kuukausi tuntuu nyt pahalta, kun kaverin parempi puolisko avautui siitä, kuin itsekäs paska mä oon. Kuulemma leuhkin kaikilla asioilla ja oon niin muita parempi.
---
Mitä helvettiä? No et todellakaan leuhki tai ole! Tyypillä itellään on sit varmaan ylikorostunu suomalainen peruskateus tai helevetin huono itsetunto, jos sen reaktio on tuollainen kun sille kertoo asioista, jotka ovat hyvin. Se varmaan tahtois kuulla vaan et kaikilla muilla menis paskemmin kuin sillä? Perkele mää tinttaan sitä tyyppiä nassuun jos se mun eteen joskus kävelee niin et tiedän kuka on kyseessä!
Oikeesti, sulla on oikeus olla tyytyväinen asioihin ja puhua niistä siinä missä huonoistakin. Ne kuuluvat sun elämään ja ihmiset jotka välittävät susta osaavat olla onnellisia sun puolesta, eivätkä koe niistä puhumista kehuskeluna tai kusipäisyytenä.
[/q]
todellakin!! vituttaa tollaset ihmiset jotka alkaa heti valittaa kun on vähääkää iloinen/innostunu jostai asiasta tyylii "nyt sul on kyl noussu kusi päähä!"
Duunit. Hemmetin joulunaluskiire. Hermoromahdus on nurkan takana.
[q]josbe, 14.11.2008 10:42:
Mandariinit, joissa on siemenet. Nautinto vähintäänkin puolittuu.
[/q]
Sama viinirypäleissä, en osaa nauttia niistä kun joko pitää nyprää niistä ne siemenet pois etukäteen (pirun hidasta touhua) tai koko ajan varoa ettei puraise sellaista siementä rikki (pirun kitkeriä). Pari kertaa vahingossa ostanut siemenellisiä, jääneet kyllä aina syömättä.
Pitäs lukee läjä tieteellisiä artikkeleita analysoiden ja ajatukset harhailee biitin mukana ihan muualle... keskittyminen ihan hakusessa.
Tässä joutuu taas keikkatyöläiseksi. Joutuu taas joka kiven kääntää ympäri, et löytäis vähä jotain pysyvämpää työtä ens vuodeks.
nälkä
[q]josbe, 14.11.2008 10:42:
Mandariinit, joissa on siemenet. Nautinto vähintäänkin puolittuu.
[/q]
Niin tai jos kuori ei meinaa irrota kunnolla.
Stanan laskutuspalveluiden vajaatoimintainen paska järjestelmä. *KIEHUU*
[q]Annakins, 20.12.2007 10:19:
Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.
Haistakaa vittu
[/q]
Saat sentää jatkaa kesään asti . Mul loppuu 30.12. Ois nyt ollu ees alennusmyynnit vielä
Hukkasin taaaas puhelimen.. *toktok*
naisetnaisetnaiset ku tarvii olla niin vitun vaikeeta ja monimutkaista kaikki!!!! ARGH!!
[q]RantaPalleroinen, 21.12.2007 08:00:
---
MissKoo, 21.12.2007 07:32:
Nuha.
---
korotan, yskä ja nuha
[/q]
Jätkä nokittaa!
Jälleen kerran joukkoliikenne!! Ja hirveä kiire aamulla en ehtinyt edes syömään ja nyt pitäis olla töissä joku 12 tuntia.
Tänään ärsyttää ilmeisesti kaikki. Kaikki mahdolliset asiat, ihmiset yms. En tiedä edes miksi, koska oikeesti mulla on ihan älyttömän kivaa. Mutta jotenkin nyt vaan patoutuu kaikki ärsytykset samalle päivälle. Pää räjähtää
VR:n verkkokauppa*grr*..Ostin lipun ja valitsin kännykkävaihtoehdon... Noh, nyt ne ei saa sitä tulemaan mun kännykkään, väitti että mun puhelimessa vika..kyllä muita viestejä on tullut..*ding*
työharjottelu ja TYÖNANTAJA!! .. stna palaa hermo..
hemmetin sm-liiga neloselta, tollasen ohjelman vois ihan hyvin siirtää jonnekin urheilukanavalle
Huomaa että kevät on saapunut kun työhuoneen ilmastointi heittää vituilleen ja luo sellaisen mini-ilmaston tänne jossa on joitan +37 astetta lämmintä.
VOI V@#¤!
Mun pikkuveli! Ärsyttävä ja vittumainen teini.*toktok* Hoh hoijaa, mitenköhän mä kestän koko joulun sekoamatta.*pökr*
mä en löydä kenkiä kaupat on pullollaan vaan rumia kenkiä, ja sit kun löydän hyvät, niin kulutan ne ihan puhki...