Mikä ärsyttää?
Että crocseilla on omia liikkeitä*sars*
[q]crissy, 4.12.2007 11:15:
---
[/q]
No kyllä mua ainakin hämmästyttää että pitää pikkujouluissa itse maksaa safkat (ja juomat). Aika köyhää sanoisinko.
yks tuttu soitteli tos neljältä yöllä ja heräsin siihen. en kuitenka viittiny edes vastata, kun vitutti niin paljon. vittuillessani ajattelin kohta soitella takas kun lähden ajelemaan töihin ja esittää tyhmää tyyliin "jaa olit nukkumassa vai, no ei voinu tietää..."
Kaikki jutut on aina samaan aikaan... Päällekkäisyydet siis ärsyttää.
Monta viikkoa hiljasta ja sitten 10 juttua samalle päivälle, heh.
facebook
"Before You Can (whatever application)
You Need to Invite At Least 5 Friends!"
enmä halua spämmätä ihmisiä typerillä kutsuilla
skip nappulakaan ei auta mitään
[q]a-j, 4.12.2007 22:01:
facebook
"Before You Can (whatever application)
You Need to Invite At Least 5 Friends!"
enmä halua spämmätä ihmisiä typerillä kutsuilla
skip nappulakaan ei auta mitään
[/q]
Joo, ja aika usein itse ei pääse edes katsomaan minkälainen se application on ennenkuin kutsuu kaveritkin sinne Pitäs melkein kehittää viisi jotain dummy-accountia mille noi vois aina laittaa
Taksikuskit
Energiasyöpöt.
Tajusin juuri, että seuraavan kerran on vapaata 22.12. koska ens viikonloppu menee kokonaan töissä. Lisäks pitäs jotenkin modifioida iltapukua soveliaammaksi, jotta voin osallistua juhlatilaisuuteen Ramallah'ssa.
Kennelyskä ja sen ansiosta peruuntuneet kisat *toktok*
[q]dncr, 9.12.2007 14:07:
Ostetaan kuus tuntia motivaatiota tenttiin lukemiseen.
[/q]
Mä tarvisin kokonaisen viikon motivaatiota. Pahalta näyttää ainakin tähän mennessä..
Miksi työn aloittaminen on aina niin vaikeaa, jos siitä ei saa palkkaa? Opiskelun haasteita nämä motivaatio-ongelmat.*ding*
Edelleen nämä idiootit jotka ajavat motarin ohituskaistalla.*senkin*
Niin! Lisäks vituttaa vaan vitusti ja väsyttää koska vituttaa niin paljon etti enää vaan jaksa.
"moi, käyttäydyn urposti ja muutenvaan nyt vähän eritavalla ja viimeisenä kertoisin sulle että miks!!1"
Ihmisten omahyväisyys!! Menny tämä päivä pyyhkies muiden perseitä... loppuu järki*dissaa**toktok*
[q]Super-Kerttu, 11.12.2007 13:59:
Kun täältä mun uudesta huoneesta, uudelta koneelta puuttuu suurin osa mulle tärkeistä duuniohjelmista.. En voi tehdä kunnolla mitään..*grr* Hommat seisoo ja joudun koko ajan menemään häätää muita pois työpisteiltään, et saan omia hommia tehtyä! Vauhtia siellä IT:ssä!
[/q]
Jos oisit paremmas firmas jos on parempi IT ni se ois jo hoidettu ;)
-M
Pari työkaveria.*toktok* Onneks kohta on joululoma niin saa niistäkin vähän lomaa!*hih*
Töissä niin hitonmoinen kiire
[q]KooKie, 10.12.2007 19:54:
---
Annakins, 10.12.2007 10:46:
Tajusin juuri, että seuraavan kerran on vapaata 22.12. koska ens viikonloppu menee kokonaan töissä.[--]
---
No sithän sä irtoot Pendulumin keikalle puristelee mun rintoja - johan piristää!
[/q]
Jos saan sun tissei puristella ni oon ekan jonossa! :D
lähinnä kaikki, kukaan kanssa ihmisistä ei ole osannut toimia oikein näin maanantaina.. vai onko se rikka omassa silmässä*igor**blush*