Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Pitäis lähtee kauppaan, vaikka jaksamista ei olis ollenkaan. Pakko silti mennä, jos aikoo syödäkin jotain tänään. Puuh. Hajotus.

ignoretus by the signifigant other

Kauhee säätö ku palkkahallinto ei suostu maksamaan mun lomarahoja ulos kun alkuperäinen irtisanominen muuttukin vain työsopimuksen muuttamiseksi. Prkl. Nyt sitten väännetään kättä, että kun irtisanouduin ja jatkan ja huoh. Pitää ehkä tehä kokonaan uudet sopparit ja hyvällä tuurilla tipahdan normaaleiden tuntityöntekijöiden etuuksiin eli etuudet katoo kokonaan. Huoh. Noh, selvitellään.

[size=6]Saanks mäkin tulla puristelemaan tissejä?[/size]

tärkeät asiat eivät etene kun ihmiset eivät ehdi vastaamaan puhelimeen. prkl.

Odottaminen.

Odottaminen on oikeasti yksi ärsyttävimmistä asioista koko maailmassa. Esimerkiksi jos sinulla ei kertakaikkiaan ole mitään tekemistä ja joudut odottamaan kaksi tuntia ennenkuin pääset lähtemään johonkin niin se kaksi tuntia on hyvinkin tuskallista. Tässä nyt vai yksi esimerkki odottamisesta, mutta olen aika varma, että 'you catch the drift'.

*haukottel*päättötyön fiksailu....on pää niin jumissa sen kanssa...

taas yks ykkonen lisää tentistä. No, meni sentään läpi, mutta alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun mä en osaa ahnkkia mitään muuta kuin niitä iänikuisia ykkösiä stna

Joulun tuleminen.

[q]ravec, 14.11.2008 01:03:
Mukava viikko/kuukausi tuntuu nyt pahalta, kun kaverin parempi puolisko avautui siitä, kuin itsekäs paska mä oon. Kuulemma leuhkin kaikilla asioilla ja oon niin muita parempi.
[/q]
Mitä helvettiä? No et todellakaan leuhki tai ole! Tyypillä itellään on sit varmaan ylikorostunu suomalainen peruskateus tai helevetin huono itsetunto, jos sen reaktio on tuollainen kun sille kertoo asioista, jotka ovat hyvin. Se varmaan tahtois kuulla vaan et kaikilla muilla menis paskemmin kuin sillä? Perkele mää tinttaan sitä tyyppiä nassuun jos se mun eteen joskus kävelee niin et tiedän kuka on kyseessä!

Oikeesti, sulla on oikeus olla tyytyväinen asioihin ja puhua niistä siinä missä huonoistakin. Ne kuuluvat sun elämään ja ihmiset jotka välittävät susta osaavat olla onnellisia sun puolesta, eivätkä koe niistä puhumista kehuskeluna tai kusipäisyytenä.

ku ei ole ystäviä :(

Tää koulumme "oppimisympäristö" on jotain niin uskomatonta paskaa, ettei sanotuksi saa *toktok* pää räjähtää!

Työn hinnoittelun vaikeus.
[size=5]Kun ei oikeasti tiedä, pitäiskö pyytää 5 vai 500 erkkiä. No, alakanttiin mennee kuitenkin. Hyväntekeväisyys on se, mikä kannattaa. *jeesus*[/size]

Sain yhen pidempiaikasen projektin perjantaina valmiiks ja nyt sit istutaan vähän niinko sormi suussa ja toivotaan et töitä ilmaantuis lisää. Pahimmassa tapauksessa mut pistetään täältä pihalle ku ei riitä töitä :/

Maailman pienuus *pökr*

Hammaskipu (jonka kyllä pitäisi poistua parin päivän sisällä).

Nimim. "Straight from the juurihoito"

Ps. Saa kyllä olla aivan jumalattoman perverssi ihminen joka valitsee ammatikseen hammaslääkärin.

Viel puuttuu ainakin 160e plus loppuvuoden ruokarahat. Mä en vaan jaksa en jaksa en jaksa tätä helvettiä

[q]Equalizer, 18.12.2007 20:37:
ihimiset jotka heti käy kimppuun vitun tyhmillä kommenteilla jos vähän sanoo että menee huonosti. turha alkaa vittuilee meitsille, I know who you are*dissaa*
[/q]
ÄL OO ÄL. Ehkä sun kannattais ostaa järkeä vaikka Ebaysta.

kävin kattoo kämppää, menin sitte faijan kanssa kahville pohtimaan sen plussia ja miinuksia ja samantein kun päätin että otan sen, herra vuokranantaja soitti ja sano et joo, meni jo! ei ollu menny ku 20min siitä kun olin ollu kattoo sitä, mut sinänsä oma moka et en ottanu sitä samantein, et ei voi mittään *toktok* tuleehan noita muitaki

Jälleen pyöritän uudenmaan rahtiselvitystä omakätisesti Minä, joka en ole edes firman kirjoilla töissä

O