Mikä ärsyttää?
[q]Annakins, 12.10.2007 14:51:
---
RiD, 12.10.2007 14:49:
---
Annakins, 12.10.2007 14:31:
---
RiD, 12.10.2007 14:07:
Vitun britit ja niitten nettitilauskaavakkeet, asiakaspalvelut, firmat, fish & chipsit, kuningatar ja kaikki.
Saatana.
---
=DD Sori, mut repesin koska tiedän ihan tasan mitä se on =DD
Pää kestää paremmin jos ajattelet olevasi kehitysmaassa, et länsimaassa =D
---
No vittu :D
Tein saman tilauksen 4 kertaa, kirjotin tiedot mastercardistani sun muista ainakin 15 kertaa koska nettisivut tipahteli jonku 10minsan välein eikä hyväksyny mitään sitten.
eka mail:
"your laptop order has been accepted. WE NOW TAKE ALL YOUR MONEY FROM YOUR MASTERCARD KK"
toka mail:
"SORRY, BUT UR FUKKEN BILLING ADDRESS IS INCORRECT, BUT WE STILL TOOK YOUR MONAH!1!, PLYX CALL OUR CUST. SUPORT LOLO KK??"
Soitto asiakaspalveluun englantiin:
Tunti venailua jonossa hintaan 429429euroa/min
Vastaus: "yeah, we call you back bit later"
Soitto 2tunnin päästä: "do you want fries with your computer, how about some extra dvdr 7sided discs, suparkool!." "No thanks, just send the computer" "OKALOL, haev a niec day!111"
SAATANA!
---
kuulostaa ihan BT:n asiakaspalvelulta =DD
Ooks yrittäny jo avata pankkitiliä ja hankkia tarvittavia kortteja =DD
[/q]
älä vittu pelottele, just oon lähös pankkii :D
fllunssa iskee taas *dissaa**grr**senkin*
[q]tiiplis, 10.4.2008 14:15:
vääntää tosissaan kuin piskit paskalla. [/q]
Mainio ilmaus!
Mut MUA ärsyttää säätäminen. Siis kun kommunikaatio ei pelaa, informaatio ei kulje, ja sitten pitää tehdä paljon ylimääräistä työtä ettei kaikki kaatuis niskaan. Nih.
Just nyt ärsyttää, kun väsyttää, muttei nukuta! MURRR!!!
Nyt ärsyttää se ettei toista ärsytä ilmeisesti tippaakaan
tää yskä, ei saa nukuttuu, ei yöllä eikä päivällä
koulu.
mä oon ihan väärällä alalla ja oon myös liian saamaton tekemään asialle mitään, itken mielummin täällä O__o
Taas kerran, odottaminen. *toktok*
se et mä oon varmaan sokeutunu ihoni värille :D
Köyhyystaso on taas siinä pisteessä et joudun kääntää tupakkaa pitkistä rizzloista kun normaaleihin ei oo varaa ja pitkiä jopa löyty :D
Noh, onpahan pitempiä tupakkihetkiä...
Kun tuhlasin rahani baariin eikä ollu ees hauskaa... *toktok*
[q]Janisa, 26.5.2008 04:33:
Vau! Ja ma kun luulin etta ma voin tehda pahoja ollessani vittuuntunu jostain...
[/q]
No ku arsytti! Perkele :D
Ärsyttää kun päätin aamulla ihan unessa, että jätän koulun tänään väliin. Ihan hyvää tämä yksi ylimääräinen palautumispäivä kyllä tekee, mutta silti tulee aina kamalat omantunnon tuskat, kun jäi vaan kotiin nukkumaan
soneran asiakaspalvelu
ja se ettei mikään koskaan toimi sillon ku pitäis *toktok*
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
*ranteetaukiviilteel* vittusaatana
en jaksais enää hetkeekään sitä paskamusaa mitä sieltä tulee UUUUUUUUUUH!!!!!
[q]Miinapiina, 15.10.2007 09:51:
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
*ranteetaukiviilteel* vittusaatana
en jaksais enää hetkeekään sitä paskamusaa mitä sieltä tulee UUUUUUUUUUH!!!!!
[/q]
Itse oon Sonera Pisteessä duunissa ja asiakkaat usein valittaa kuinka on aina kamalasti jonoa asiakaspalveluun (yli puoli tuntia joka kerta sanovat) ja sit kun mä soitan siihen ihan samaan numeroon niin oon jonossa jonkun 2-10min niin ei voi kun ihmetellä, että kulkeeko se aika erilailla asiakkaiden mielessä kun ollaan oottamassa palvelua :D.
9pv duuniputki. on se nyt kumma! no sit sen jälkeen alkaaki onneks 2vkoa kesälomaa.
[q]hallucinogen, 15.10.2007 12:09:
Itse oon Sonera Pisteessä duunissa ja asiakkaat usein valittaa kuinka on aina kamalasti jonoa asiakaspalveluun (yli puoli tuntia joka kerta sanovat) ja sit kun mä soitan siihen ihan samaan numeroon niin oon jonossa jonkun 2-10min niin ei voi kun ihmetellä, että kulkeeko se aika erilailla asiakkaiden mielessä kun ollaan oottamassa palvelua :D.
[/q]
voihan se tuntua pitkältä ajalta ku joutuu oottaa, mut kyllä mä ainakin kellon osaan
(ja joillakin on tapana liioitella tollasessa tilanteessa "tuntikausia ootin enkä vielkää oo päässyt läpi")
mut jos oot duunissa tollasessa paikassa ni tietty sä pääset läpi nopeemmin, eiköhän teil oo ihan omat numerot mihin soitetaan jos on tarve tms...
vai tarkotitko et jos sä ite asiakkaana soitat ko numeroon? no sit sulla on kyl hyvä tuuri.
kyllä ny ärsyttää, lahti ja virastot sukkaa
[q]hallucinogen, 15.10.2007 13:16:
On oma numero tietenkin mutta tarkoitin, että silloin kun soitan siihen numeroon mihin kuka tahansa jamppa niin en oo joutunut oottaa ikinä lähellekään sit mitä ihmiset aina väittää :).
[/q]
oukei
no sähän voit sit soittaa mun puolesta jos et kauempaa joudu oottamaan, ku mä en jaksais/ kerkeis toista 45 minuuttia oottaa