Mikä ärsyttää?
[q]mikke, 25.9.2007 12:35:
just piti teettää autoon viidensadan remppa. No, toimihan se vähän aikaa ihan hyvin, kunnes tänään taas laukes, ja nyt sitte ois kuudensadan remppa eessä *toktok**senkin**igor**grr**dissaa*
Jumalauta et menee hermot noiden romujen kanssa
[/q]
Kantsiskohan sitä ostaa ihan kertaheitolla parempi auto? Tai vaikka liisata?
Halpa auto tulee aina kalliiksi..
Meidän "sisäiset asiakkaat" on ihan vitun idiootteja ja sit niille pitäis tehdä niinku hommia ja laittaa kaikki jutut parhain päin ja sit ne ignoroi kaiken ja on ihan aivokääpiöitä. Vitun dorkat lopettakaa itsenne
Vitun paska M-Audion Firewire Audiophile taas kerran.. Tunnin tässä taas boottaillu muttei kone löydä korttia. Aina sama juttu kun tulee keikalta himaan, ihan aina.
tällä hetkellä about kaikki maan ja taivaan väliltä
-M
[q]Freja, 26.9.2007 09:50:
Kaiken lisäks sellanen asiakas, jota me ei saatas ees palvella. Sekös siitä ois viel enemmän[/q]
Miten voi olla olemassa asiakas, jota ei saa palvella?
TeMpPu
Niheät tavarantoimittajat jotka ei millään viitisisi nousta lihavilta perseiltään jotta saataisiin yhdessä aikaiseksi ratkaisu yhteen ongelmaan (jonka osasyy on heissä). Ei sit minkäänlaista tajua pitkäaikaisen asiakassuhteen hoitamisesta.
[q]MissKoo, 26.9.2007 20:16:
---
Jammailija, 26.9.2007 11:18:
Aika ei tunnu monesti riittävän.
---
Aamen. Ei tunnu ei. Duuni, treeni, koulu, ihmissuhteet.. välillä tuntuu ettei aika riitä vaikka miten sykkis paikasta a paikkaan b. Sit loppujen lopuks ei tee mitään kun on ihan piipussa ja kaikki tekemättömät hommat stressaa entistä enemmän.
[/q]
Just olin tulossa tänne sanomaan et mulla on ihan liikaa tekemistä ja ihan liian vähän aikaa!*grr* Näköjään on sit muutamalla muullakin sama ongelma.*hih*
vitun naapuri huudattaa jotain vitun uutta himmii tai nitewishii. vitun vittu. ja pitäis tehdä duunii tääl himas.
doh, british murder boys 'rule by law' soimaan ja hanat kaakkoon.
Bussi, jolla mun oli aamulla tarkotus mennä töihin tulikin 4 min etuajassa -> En ehtinyt siihen. Seuraava saman linjan bussi jätti sitten vuoronsa kokonaan ajamatta, ja kolmas saman linjan bussi tuli sitten neljä minuuttia myöhässä. -> Totaalisupermyöhästyminen töistä. Kaiken lisäks bussissa mun viereen istui, joku jonka hengitys hais ku kuolema.
Eli kaikenkaikkiaan melko vittumainen aamu!
[q]Jammailija, 26.9.2007 11:18:
Aika ei tunnu monesti riittävän.
[/q]
Aamen. Ei tunnu ei. Duuni, treeni, koulu, ihmissuhteet.. välillä tuntuu ettei aika riitä vaikka miten sykkis paikasta a paikkaan b. Sit loppujen lopuks ei tee mitään kun on ihan piipussa ja kaikki tekemättömät hommat stressaa entistä enemmän.
Vanhukset ratissa, kesäloman loppu ja auton huoltoihin uponnu nyt lähemmäs puoltoista tonnia.
[q]Amdi, 27.9.2007 07:44:
Että joutuu taas menemään verkkokauppaan viemään mp3:sen takuuhuoltoon vaikka se kävi siellä vähän aikaa sitten
[/q]
No mua ärsyttää se et mun mp3-soitin on jo aika siipirikko mut siin on menny takuu umpeen Sitä ei voi enää elvyttää, nyt vaan odotellaan että se kuolee lopullisesti (tyhmä ipod nano, korjaus ilman takuuta maksais about saman verran ku uus lelu *igor*)
[q]sapeli, 27.9.2007 08:27:
---
Amdi, 27.9.2007 07:44:
Että joutuu taas menemään verkkokauppaan viemään mp3:sen takuuhuoltoon vaikka se kävi siellä vähän aikaa sitten
---
No mua ärsyttää se et mun mp3-soitin on jo aika siipirikko mut siin on menny takuu umpeen Sitä ei voi enää elvyttää, nyt vaan odotellaan että se kuolee lopullisesti (tyhmä ipod nano, korjaus ilman takuuta maksais about saman verran ku uus lelu *igor*)
[/q]
Aattelin et vois yrittää saada siitä rahat taksin ja vaihtaa sen johonki toiseen merkkiin, mut ei ne varmaan siihen suostu. Aina pitää yrittää
[q]Amdi, 27.9.2007 08:43:
Aattelin et vois yrittää saada siitä rahat taksin ja vaihtaa sen johonki toiseen merkkiin, mut ei ne varmaan siihen suostu. Aina pitää yrittää
[/q]
Kaikki hyöty irti vaan Mullaki ollu vähän sekava menneisyys näiden ipodien kanssa - mulla meni shufflen takuu-aikana kaks kappaletta vaihtoon Sit lopulta vaihdoin tähän nanoon (käytettyyn), mistä meni heti kättelyssä puolet näytöstä jumiin ja nyt ei kuulu ku toisesta kuulokkeesta, ja siitäkin pätkien
Väsymys*grr* Se,ettei töiden lisäks jaksa tehä juuri mitään*igor* Nytkin piti aamulla mennä salille ennen hampilääkäriä ja töitä, mut ei vaan jaksanu nousta ylös*igor*
Huomenna sitten...*justjoo*
No se ärsyttää (vähäsen ainakin) kun eri ihmisillä täällä klubbarissa on sama avatari (ei klubbarin omia) - jotenkin sitä silmä vaan hakeutuu avatarin pohjalta katsomaan mikä on kenenkin postaus, ja sitten sitä ihmettelee että mitä se oikein horisee, ennenkuin tajuaa että kyse onkin ihan eri henkilöstä.
Kunnioittakaatten toistenne avatareiden ainutlaatuisuutta!
no se ärsyttää että nukuin kahen junan ohitse *toktok* siispä myöhässä töisihin.. toiv. bussei menee ja osaan jäädä oikees kohtaa pois.mut noh, ei siin mitäää mut en ois halunnu viel nousta
helvetin päänsärky*grr**igor*
Oon ollu fyysisesti töistä vapaalla jo 1,5h, mut mun aivot ja ajatukset on vielä töissä
Aikuisten ihmisten käyttäytyminen.
Mutsilla ja sen miesystävällä menee ilmeisesti lujaa..
Äijä soitti mulle ja kerto et mutsi on lähettäny sille meilin jos luki et mutsi ois heittäny kaikki sen kamat (mukaanlukien sen moottoripyörän autotallista) vittuun täält kämpästä (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa). No niinpä sen ukon poika ois tulos hakee niit kamoja veke täältä, antopa ukko tietty mun puhelinnumeronki sille pojalleen, ukko tietää et mä oon himas, se kundi pyörii jossai tääl ulkopuolella, sekä ukko et sen poika yrittää soittaa mulle et avaisin ovia et ne kamat sait vietyy täält, ja mutsi tietty kypsänä tyypinä sano etten saa antaa niitä kamoja kellekkää.
Vittu jos ei se kundi lähe kohta menee ja mun puhelin lakkaa soimasta nii mun vitun PÄÄ RÄJÄHTÄÄ!!
VITTU. *igor**poks*