Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Ressiv, 26.2.2010 22:39:
Leijonat *senkin**toktok*
[/q]

[q]epicuros, 16.3.2010 18:15:
pahalle haiseva siivooja.
[/q]

onks sulla sellanen vai..?

Tämä saatanan KUUMUUS.

sama homma. mulle vähän liikaa..

editoidaan nytsit vähän ettei taas joku ala valittaa kun me valitetaan. :D siis joo, jos oisin vaik mökillä ni ihan sama mulle vaik oliskin +30 astetta. mutta kun en tällä hetkellä ole, niin ei tää nyt niin nautittavaa ole kun asunnossakin on vähintään se 29.. muutenkin niin voimaton olo tälläsinä päivinä. toiset tykkää, ja toiset ei. :) toivotaan et sit kun on kesäloma ni olis sit tällästä, ettei mee just niinpäin et silloin sataa vettä ja kymmenen astetta lämmintä. =)

Naiset... *toktok*

Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???

jotkut katsoo heti pahalla jos on vähänkin eri mieltä jostain asiasta... ja jotkut pitää vaan omia mielipiteitään oikeina

[q]alphamagic, 20.5.2009 07:59:
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???
[/q]

Mä nään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin punasta sun puolestas! Mä en voi *ttu käsittää ihmisiä jotka ei näe sitä omaa napaansa pidemmälle ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin he!

Nimim. Itse taistelen naapurin kanssa joka jättää lastenrattaansa (ja tarvittaessa myös vieraiden) rapputasanteelle mun oven eteen niin etten aina saa edes ovea kokonaan auki. Argh!

"lama"uutiset, "sikainfluenssa"uutiset ja Madonna

[q]Janisa, 20.5.2009 09:15:
---
alphamagic, 20.5.2009 07:59:

---

Mä nään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin punasta sun puolestas! Mä en voi *ttu käsittää ihmisiä jotka ei näe sitä omaa napaansa pidemmälle ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin he!

Nimim. Itse taistelen naapurin kanssa joka jättää lastenrattaansa (ja tarvittaessa myös vieraiden) rapputasanteelle mun oven eteen niin etten aina saa edes ovea kokonaan auki. Argh!
[/q]

kraah mulla oikein kuohahti teidän molempien puolesta :D mulla on yliherkkyys ihmisten mulkkuudelle ja ajattelemattomuudelle onhan toi nyt perhana ihan tajutonta tollanen

*nuha**nuha**nuha* Ja muutenkin

[q]`Ԡի, 1.12.2009 14:09:
---
[Siru], 1.12.2009 14:07:
IHMISET!*senkin* lyhyesti ja ytimekkäästi ihmiset! hävettää usein kuulua samaan lajiin..

---

Ehkä et kuulukaan?
[/q]
niin.. ehkä en.. :D

valittaminen, kuka vittu sitä oikeasti haluaa kuulla. pitäis ihmisten oppia pitään jotain asiota sisälläki.

[q]Sallakat, 20.5.2009 09:47:
---
Janisa, 20.5.2009 09:15:
---
alphamagic, 20.5.2009 07:59:

---

---

kraah mulla oikein kuohahti teidän molempien puolesta :D mulla on yliherkkyys ihmisten mulkkuudelle ja ajattelemattomuudelle onhan toi nyt perhana ihan tajutonta tollanen
[/q]

Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirjeellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)
Nooh, rattaat olivat päivän poissa ja tilalle ilmestyivät pienemmät kesärattaat! Ihan kuin sillä koolla olisi merkitystä...

Ei vaan enää jaksa vääntää rautalangasta moisien kanssa.

joka päivä menee duunissa niin myöhään, ettei ehdi käydä missään tai tehdä mitään.

Päikkärit.. taas on yöunet vitullaa !

Electronic Arts joka teki servereistään konsoleille maksullisia Haistakoon vitut, en maksa, ei tartte enää pelata EA:n pelejä. Upotkoon vittu suohon persepäätöstensä kans.

-M

Bensan hinta....

Tyypillistä, että just silloin, kun ois tarkotus olla menemättä bileisiin kaikki kyselee ja kutsuu hyviin bileisiin*nauru*
Tekeehän ne sitä muutenkin, mut miksei ne vittu osaa lukee mun ajatuksii ja tajuu ettei nyt käy!!!*grr**lmao*

Talousmatematiikka sekä kaikki muut merkonomiaineet.

Olis pitänyt vaan valita jokin AV-tekniikan linja...

Toi Nokian mainos tossa klubbarin oikeessa yläkulmassa! Helvetin rasittava

O