Mikä ärsyttää?
[q]alphamagic, 20.5.2009 07:59:
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???
[/q]
Kylläpä kiehahti mullakin sun puolesta, niin raivostuttavaa tollanen perseily *toktok*
Itelläkii oli aikasemmin, kun käytin viel pesutupaa, tosi usein ongelmia kanssa-asukkien kanssa, kun joillekkin ihmisille ei tosiaan muita ihmisiä ole olemassa.
Viimesin oma (naapuri)ärsytys on se et mun pyörästä on varastossa puhjennu kumi Meijän ulkoiluvälinevaraston ovi on vähän viturallaan, ja siinä ovessa on sisäpuolella jopa lappu muistuttamassa, että 'varmista että ovi menee kunnolla kiinni'. Ensimmäisenä tuli nimittäin mieleen et joku ei oo varmistanu et ovi menee kiinni, ja joku on siellä käynyt suorittamassa hieman ilkivaltaa, kun pikavilkasulla parista muustakin pyörästä oli ilmat pihalla, enkä jotenkii haluis uskoa et joku talon asukas ois sitä tehny.. Vaik eihän sitä koskaan tiedä.. Ärsyttävä homma alkaa vaihtaa kumia takapyörään
Suvi Teräsniska (kauhea lauluääni ja tylsääkin tylsemmät biisit)
oh dear.
kaukokulkeutunut (?) siitepöly.
Ovensuutöksähtäjät.
Kyllä te tiedätte tämän tyypin: Se tulee 17 kiireisen ihmisen letkan ensimmäisenä ulos bussista ja jämähtää siihen ovien eteen pyörittelemään niskaansa, että ohhoh, olenko minä ulkona! Tai kun se pölähtää sisään Anttilaan niin se jää seisomaan siihen tuulikaappiin päämäärätiedottomana ja kykenee estämään kulun muilta, vaikka tavaratalon liukuovet olisivat viisi metriä leveät. (Jotenkin se vaan onnistuu.) Tai sitten se uupuu liukuporrasmatkailusta niin pahasti, että sen on jäätävä siihen ylä- tai alapäähän raapimaan joko ylä- tai alapäätään.
Hei haloo, Kalifornian rajavartijat! Hakekaa siihen osavaltionne etelärajalle seisomaan yksi helsinkiläinen ovensuutöksähtäjä, niin siitä rajasta ei lipeä läpi yksikään luvaton meksikolainen vilunkiville. Tai hakekaa pois mieluummin ne kaikki. Pliis.
tunteet
Se et mulla ei ole edes yhtä kylmää lonkeroa tahi muuta (alkoholipitoista) virvoketta täällä kotona nautittavaksi raskaan työpäivän jälkeen.
no se lämmittää tietty eniten!
Se että ei saa öisin nukuttua! Mä voisin mieluummin alkaa elämään öisin ja nukkumaan päivisin. Tänäänkin nukahdin vasta tuossa seitsemän kahdeksan aikaan aamulla, heräsin kahdelta. Yritä siinä sitten koulussa käydä vielä...
Ärsyttää että olen näin avuton etten pääse edes ulos omin voimin
Matkalaukku jäi Wieniin Muutenkin oli sangen tuskallinen kotimatka.
se että helteet loppu just ku mä pääsin vapaalle,töissä on saanu hikoilla sisätiloissa ja katella ikkunasta kaunista säätä. Ja sit kun ois mahdollisuus kerrankin viettää kokonainen päivä ulkona niin siellä onkin viileää ja pilvistä
se, että syytetään asioista joita ei oo ees tehnyt, vittu saatana!!!!
Mun vitun känniääliöily... ku ei vaan opi ni ei opi
broidi. näköjää sen mielestä kaikki mitä mä teen on väärin ja kaikki mitä se tekee on oikein.. uskomatonta..!
Autoilijat jotka ajaa köröttää sitä samaa saatanan seitsemääkymppiä oli nopeusrajoitus sitten 60, 80 tai 100. Kun niitä on edessä jonossa tarpeeksi monta niistä ei edes pääse ohi.
Edit: typot
Tää helkutin muutto! Kukaan ei auta, porukat ei ota hetkeksikään poitsua hoitoon, mikään ei onnistu. Omat voimat ei millään riitä
Mun isä kun se on semmonen stressiheikki et huh. Vois hieman yrittää rauhottua kun ei oo mitää kiirettä mihinkään ja kaikki asiat on hoidettu jo.
Michael Phelps
[q]Janisa, 20.5.2009 10:15:
Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirjeellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)
Nooh, rattaat olivat päivän poissa ja tilalle ilmestyivät pienemmät kesärattaat! Ihan kuin sillä koolla olisi merkitystä...
Ei vaan enää jaksa vääntää rautalangasta moisien kanssa.
[/q]
Eiks toi oo ihan jossain paloturvallisuussäännöksissä, että rapputasanteilla ei sais säilyttää rattaita, pyöriä tms?
Mutta aika törkeetä touhua naapureilta, jos et kerta oveakaan saa auki
Huomenna on taas maanantai ja viis vitun työpäivää edessä