Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ihmiset, joilla ei yksinkertaisesti vain ole munaa sanoa asioita suoraan päin naamaa. Samaan aikaan naurattaa niiden ihmisten puolesta. Voiko se oikeasti olla niin vaikeaa? Samaan aikaan kuitenkin ärsyttää suunnattomasti, koska se suoraan päin naamaa sanominen helpottaisi muidenkin elämää suunnattomasti.

Miehet, jotka pokailee mun naista, vaik ne tietää, että se seurustelee ja viel MUN kans. Antaisin isän kädestä, jos en ois näin leppoisa prkl*nauru*!

[q]sapeli, 19.5.2009 12:12:
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).
[/q]

Eiks pitäs auttaa ku ottaa klabbariselailun ajaks javascriptin veks. Ei pitäs flässien häiritä.

Työ.

[q]onni3mk, 2.7.2008 13:25:
Vähän aika sitten huomasin et oon kadottanu kanin kynsisakset. Muistin et oon laittanu ne johonkin ja ajatellu et laitan ne samaan paikkaan muiden kanijuttujen kans niin ne on loogisesti samassa paikassa. No ne ei kumminkaan oo missään loogisessa paikassa.

Nyt huomasin et elacinit on kadonnu.

Sukista jää melkein joka pyykkikerralla yhden parin toinen sukka johonkin. Ei voi tajuu.

Mä oikeesti tarviin semmosia piippareita mun tavaroihin
[/q]

Tarkistitko jo että onko elacinit kanijuttujen seassa ja kynsisakset sukkalaatikossa?

[q]alek szahala, 19.5.2009 21:20:
---
sapeli, 19.5.2009 12:12:
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).
---
Eiks pitäs auttaa ku ottaa klabbariselailun ajaks javascriptin veks. Ei pitäs flässien häiritä.
[/q]

Sit mä postaan tänne kuinka ärsyttää ottaa klubbariselauksen ajaks javascript pois, kun sitä kuitenkin päätyy sitten tarvimaan muilla saiteilla mitä käyttää.

Niin tai ehkä ei tarvi? Täytyypä kokeilla - kiitti vinkistä!

Tajuttoman kylmä mulla täällä töissä. Muut sanoo että mun huoneessa on kuuma ja mä istun toppatakki päällä.

[q]Siren, 3.7.2008 14:15:
Postilaatikot ja -luukut joita ei oo suunniteltu jakajaystävällisesti
[/q]

Mä oon just miettiny et voi posteljooni parka kun se jakaa mun postia, meinaan nimijutusta puuttuu lasi, ja ne kirjamet lentelee joka kerta pitkin käytävää. Saamaton talkkari kun ei korjaa sitä vaikka on luvannu*grr*

oma saamattomuus toisinaan...
juon kaakaota murokulhosta, koska en viitsi tiskata astioita.
sunnuntait <3

Kun ei oo ollut pariin vuoteen koulussa, niin on ruvennut tekeen hirveesti yhdyssanavirheitä!
Erityisesti sanoissa, jotka eivät ole itselle niin tuttuja,
esim. suu seksi *eikä*

asunnonhaku.
kaikki on joko järjettömän kalliita, kaukana, pieniä tai sitten vuokranantaja ei hyväksy huoneistossa lemmikkieläimiä.

No tänä aamuna vähän harmittaa kun on niin paljon puuhaa ja niin vähän aikaa. Haluaisin ehtiä siivoilemaan kotona oikein kunnolla, nukkua hyvin, tehdä kunnon ruokaa ja syödä rauhassa, ilman että täytyisi perua mitään kivoja menoja kivojen ihmisten kanssa.

kela, opintotuki, opiskelu, työttömyys, masennus

[q]Samu*, 3.7.2008 15:38:
Ihmiset, jotka ruokakauppaan mennessään jäävät nysväämään siihen sisään tullessa ovelta / sähköporteilta metrin parin päähän. Keskustelemaan mitä sitä pitikään ostaa tai arpomaan ihan mitä vaan... Siis argh.
[/q]
Ja yleensäkin porukka joka jää missä tahansa rullaportaiden päähän pällistelemään meniskö oikeelle vai vasemmalle. Voi vittu, ottaa VIIS ASKELTA EKA ETEEN, sit voi pysähtyä!

Eiks järki sano et seuraavat kuljettuu niskaan niitä portaita pitkin, ja seuraavat, ja sitä seuraavat, ja vielä niidenkin takana olevat.. *eikä*

Tuo vitun kämppiksen chihuahua pentu !! Helvetin rotta

Se hetki, kun on syönyt lounaan ja juonut kupillisen kahvia - lounaan syöminen triggeröi päiväunimoodin, mutta kahvi pitää puoliväkisin hereillä, joten nyt on tämmöinen levoton olo ja mahdoton keskittyä mihinkään.

Nettisurffailu kännykällä :/

välillä vituttaa aivan suunnattomasti koiran haukkuminen ja meillä on vaan kaksi, ja äskön oli takapihalla olevassa lammessa ruumiskoira haukkumassa no ehkä se johtuu vaan rapulasta se viduidus.*pahis*

ylimieliset työkaverit.. *toktok*

[q]sapeli, 19.5.2009 21:25:
---
alek szahala, 19.5.2009 21:20:
---
sapeli, 19.5.2009 12:12:
---

---

Sit mä postaan tänne kuinka ärsyttää ottaa klubbariselauksen ajaks javascript pois, kun sitä kuitenkin päätyy sitten tarvimaan muilla saiteilla mitä käyttää.

Niin tai ehkä ei tarvi? Täytyypä kokeilla - kiitti vinkistä!
[/q]

Mä surffaan lähes poikkeuksetta ilman javascriptiä. Mun vakkarisivuista ainoot javascriptiä vaativat sivut on youtube ja facebook. Muuten pärjää tosi hyvin ilman.

O