Mikä ärsyttää?
Tuli täs mieleen, että mua ärsyttää suuresti se kun pitää alottaa repimään uutta wcpaperirullaa tai talouspaperia! Se kun siinä on se liimattu reuna niin sitä saa repiä monta kierrosta ennen ku se paperi lähtee sillee nätisti tulemaan. huoh! Ärsyttävää.
[q]sune, 9.3.2007 10:12:
Mua ärsyttää et tiimarin mainos on ihan matkittu ikean mainoksesta haha
[/q]
Itse luulin kans ku näin sen ekan kerran et ois joku ikea mainos :D Typerää matkimista! Keksisivät oman jutun!
toi hemmetin pora tuolla pihalla huutamassa. se on porannu jo pari viikkoa ja aloittaa joka aamu 7.30! ja siinä mölyssä ei nuku kyllä kukaan... ihan äärettömän kiva olla lomalla ja herätä pakosta klo 7.30
[q]Janisa, 20.5.2009 10:15:
Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirveellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)
[/q]
Luin tän pikkasen väärin
Se, ettei meinaa pysyä hereillä töissä. Muutenkin ihan veto nollissa.
[q]kindertin, 3.5.2009 20:44:
---
[Siru], 3.5.2009 19:59:
jotkut katsoo heti pahalla jos on vähänkin eri mieltä jostain asiasta... ja jotkut pitää vaan omia mielipiteitään oikeina
---
..jos viittaat eilisiin keskusteluihin, niin.. Noh.. 5 vastaan 1?
[/q]
niinpä, ei ollu reiluu. en nyt pelkästään eilistä meinaa.. no jokaisella omat mielipiteet. ja mulla nyt sattuu olemaan erilainen näkemys kyseisestä asiasta.. ärsyttää vaan kun jotkut tuomitsee sen takia.
[q]Super-Kerttu, 2.12.2009 10:10:
YT:t ...taas..
[/q]
Jep jep ...
Epäjärjestys samplepankissa ja se etten ole vieläkään
järkännyt studiota! On helvetin vähän asiota missä vaadin
itseltä "täydellisyyttä", mutta pian 30v lasissa ja on yksi
asia minkä haluan toimivaksi. STUDIO!
Juuri nyt ärsyttää aika suunnattomasti se, että olen lupautunut tietyissä hommissa vetovastuuseen luottaen muiden toimijoiden haluun tehdä oma osansa asioista. Alkaa olemaan sellainen fiilis, että ei olis pitänyt. Omat hommat lagaavat helvetisti jäljessä kun pitää koittaa paikkailla muiden suoriutumattomuutta.
Sen lisäksi ikuinen vittuuntumisen aihe vituttaa taas: asiakkaat, jotka eivät maksa tilaamiaan palveluita sovitusti. Siitä huolimatta monille näistä tahoista ei tuota mitään ongelmia tilata aina vaan lisää työtä. Miten tyypit voi toimia näin? En mä vaan pystyis. Kai se on kohta pakko pistää duunihanat kiinni tiettyihin suuntiin kokonaan.
Taas loppuu elämä ja alkaa arki. Plääh. Epäkivaa.
Koneen toimimattomuus Tatti otassa kasvaa päivä päivältä.
Epätietoisuus
Se kun taas menee valvomiseksi, uni ei vain tule tarpeeksi ajoissa jotta saisi tarpeeksi pitkät yöunet. Joten taas nukkumaan joskus yhden aikoihin ja herätään sitten kuuden jäljestä prkl, ihan kuin koko viikko ei olisi ollut jo tarpeeksi täynnä näitä lyhyitä unia.
Ensinnäkin ketuttaa olla kipeenä. Vasta yhden päivän oon ollu ja nyt jo tuntuu, että seinät kaatuu päälle kotona makoillessa.
Toiseksi tuo yksi ihana lafka (Kela nimeltään) laittaa hermot koetukselle. Ovat mokailleet ja sählänneet mun asumislisän kanssa jo jonkin aikaa. Joudun maksamaan takaisin ainakin 300 euroa.
Kolmanneksi ärsyttää mikäs muukaan kuin maanantai!
Vtun tavarantoimittajat *släp* Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla
se että väsyttää niin paljon et on jo melkeen huono olo...
Töihin lähtö Ois jo loman tarpeessa
Se että loppujen lopuksi hillitsee itsensä jopa näinkin humalaipäissään kun nyt sattuu olemaan. Ois vaan pitäny antaa nyrkkien heilua. Perkeleen idiootit.
ihmiset jotka loukkaa tahallaan ,vaan että toista sattuisi
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.