Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Joulu

Tällä hetkellä työttömänä mua ärsyttää ihmiset jotka valitttaa että, ei jaksaisi mennä töihin. Kannattaa koittaa välillä tätä työttömyyden arkea, kun ei rahat riitä mihinkään. Uskoisin että alkaa taas työt maistumaan..

jätkä vihjaa nyt sanomakestusteluun tänä aamuna.

edit: nii siis selvennän vähän, vaikka tää ei liity muhun millään tavalla, mut esim jos sanon maanantai aamuna et vittu ku joutuu menee töihin niin sen on lähinnä läppä, vaikka ei se oo aina kiva herätä aikasin varsinkaan viikonlopun jälkeen jossa on juhlittu ihan tarpeeks yms ni mielellään sitä vaikka lepäilis vielä yhen päivän tai jotain mut siis eniten se on se vitsi kun joutuu menee töihin ja kaikkia vituttaa, se ei vituta et on töitä, ei todellakaan, mut siis se et joutuu nyt herää you know what i mean. ;)

edit2: nii ja jos työtön valittaa et työssä käyvät valittaa kun joutuu menee töihin niin ei sekään oo mitään herkkua painaa viittä päivää viikossa kun vuodessa on 5 viikkoa lomaa (+sairaslomat jos niitä on) et sitäkin kannattaa miettiä, mut uskon silti et työttömänä on vaikeempaa ei siitä mihinkään pääse koitinpahan vähän selventää kun piti nyt sit ruveta quotailee. :D

YT:t ...taas..

[q]jokke_, 31.3.2010 16:38:
ylimieliset työkaverit.. *toktok*
[/q]

ja taas..

epähygienisyys!

siis esim joku ihan perusasia: vessassa käynti. tutkimuksen mukaan suomalaisista miehistä 75% pesee kädet wc:ssä asioinnin jälkeen. eli toisinpäin: 25% ei pese! kuitenkin jos siihen mahdollisuus suodaan ni miks sit ei. ei tajuu.

nää hiton suomalaiset itsestäänsammuvat tupakat!

[q]Freja, 11.5.2010 14:34:
---
jokke_, 5.5.2010 13:22:
nää hiton suomalaiset itsestäänsammuvat tupakat!

Mikä noissa olikaan takana, että miks sellasia on? Onko se joku EU-juttu vai pelkästään Suomi-juttu? Kaverit maailmalla oli vähän ihmeissään ku sanoin noista, mut savuttomana ihmisenä en oo tota keissiä oikeen seurannut, joten en osannut sanoa syytä.
[/q]

kai noit on muissaki maissa. (EU) ideahan on se että ihmishenkiä säästyis ku ei rupee sohva palamaan ku ukko sammuu siihe sohvalle. (no shit?)

mut onneks sain taas tot venäläist työkaverilt ni ei tarvi noiden kaa pelleillä. :)

Kun iltaisin tekee pirusti mieli kahvia mutta ei voi juoda jottei mene yöunet

kofeiiniton kahvi? :)

Se, kun jotku vitun kusipäät rikkoo lasipulloja metsään, tunneleihin, rannoille jne. Se on meinaan helvetin mukavaa ku kävelet koiran kaa ulkona ja se menee astumaan lasinsirpaleisiin. Kannat ensin 50kg koiran kotiin, menet eläinlääkäriin ja sielt tulee se ainakin 100 euron lasku sit.

Onneks näin ei oo viel käyny, mut lähel on ollu monta kertaa.

[q]
Pakko kommentoida tuota vaivautumista. Olen 4 päiväisellä työvkolla 120 prosenttia. Ja "vapaalla" kotonakin jonkin verran teen töitä. Huuli kyllä..mutta ehkä joskus kannattaa vähän miettiä miten asiat sanoo..
[/q]
Sun työkaverit ei lakkaa hämmästyttämästä. Eikä toki sun asiakkaatkaan.

Vaalimainokset, siis noi mitä kadulla näkee. Kuka helvetin pässi tekee äänestyspäätöksensä tollasten ympäripyöreiden vaalilauseiden ja toinen toistaan tyhmemmän näkösten pousauskuvien perusteella. Alkaa vaan vituttamaan kaikki vaalit jo pitkään ennen äänestyspäivää

[q]Janisa, 15.9.2008 18:31:
---
lillikutti, 15.9.2008 18:19:
miehet!

---

Ei kun ne on just kivoja!
[/q]

Kyl me ollaan tosiaan ihan kivoja. Mut ne naiset

tänään v*tutti aika suunnattomasti se et työkaverit kommentoi siihe mitä mä syön. "miks syöt tollee, ei tost oo sulle mitää hyötyy." jos mä syön rasvaa ja proteiinia, hiilihydraattien sijaan, ni mikä vitun aihe se on puuttuu soisten syömisiin. en mäkään mee kommentoimaan jos joku käy joka päivä mäkkäris syömäs. imo, se on ihan jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa. eikö? ens kerral sanon et nyt se pää pois perseestä ja kato vaan omaa napaa. x)

laskut on aina niin mukavia.

Kun kone on joskun niin v****n hidas!

Konemusiikki ei saa edes kahtatuhatta tyyppiä liikkelle colorsiin. (6.12) Ois voinu olla kaapelil, mutkun porukkaa ei kiinnosta ni ei voi mitää...

[quote author="[Siru]" post="1616538"]kusihätä iskee aina väärään/pahaan aikaan..

ja naisilla sen vähän vaikeampaa purkaa kun miehillä. x) noin niinku yleisillä paikoilla :D

[q]Liina, 27.4.2009 13:49:
Nyt kun ei itse enää polta, niin oon huomannu miten ärsyttävää oikeesti on se, kun kadulla kävellessä joku edellä kävelevä vetää röökiä ja ne savut tulee suoraan päin ja joudun hengittää sitä savua, yök!
[/q]
Puhumattakaan siitä että jossain poltetaan sisällä. :(

Vittu ihan kaikki!

[q]mikke, 7.3.2010 19:58:
"Liiallinen" kohteliasuus.
2. Rakas kanssahiihtäjä. Jos näet minun lykkivän takanasi[/q]

jaa nyt mää ymmärrän minkä takii oot innostunu hiihtämisestä...

O