Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tää pirun kämpän kuumuus, eikö tuo lämpö voisi siirtyä jonnekkin muualle kuin tähän asuntoon (vaikka jonkun toisen asuntoon). 28 astetta alkaa olemaan hieman liikaa sisälämpötilaksi, ei vain jaksaisi kun kaikki voimat menee tähän lämpötilaan ja ei jaksa tehdä oikein mitään.

[q]mariq, 23.3.2009 12:50:
Miksei pää voi olla niinku kovalevy, et sinne laitetut asiat ja tiedot vaan pysyis siellä, eikä häviäis ja/tai tulis vaikeammin löydettäviks ajan myötä.
[/q]

Mä luulen et ongelma on just siinä et pää on kuin kovalevy - sinne tulee koko ajan lisää tavaraa ja loppujen lopuks jotain vanhoja tiedostoja on mahdoton löytää tai ne on korruptoituneita, ja sit päätä pitäis defragmentoida koko ajan (aka. muistella menneitä), mutta jos sitä ei tee niin jumittuu vaan pahemmin.

Typerät asiat, jotka ei sais oikeesti ärsyttää. Si ärsyttää viel enemmän ku antaa niiden ärsyttää.

jotkut idiootit huuto.netissä ketkä huutaa tuotteita mutta ei voi voi sitten tulla paikalle vaikka noudosta on sovittu puhelimitse tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan missä olin 10 min etuajassa ja lähdin 15 min sovitun ajan jälkeen.
lisäksi ostaja haukkui minut sitten valehtelijaksi ja että en muka tiennyt mikä pvä mulle sopisi...
ööh kyllä samana päivänä pistin vielä viestin, että varmastihan siellä ja siellä nähdään... mutta ei, tämä ei vastaa luuriin, ei puheluihin eikä viesteihin.
siis jospa käytätte huuto.nettiä niin älkää tehkö mitn nimim. silja81:sen kanssa. näyttäis negatiivisia palautteita satelevan muiltakin aika huolella ja tämä henkilö tietysti haukkuu kaikki valehtelijoiksi...

Tää samperin vika enkä tiedä mistä se johtuu ja se saa mut raivon partaalle
Siis molemmat. Vika ja tietämättömyys.

Ja vaikka mikä muu ärsyttää kans.

Nnngh

känniääliöt jotka soittaa just ku oon boksereis menos nukkuu et tuunko viemää ne kotii baaris WTF!! plus et oon hävittäny yhe jutu

noiden operaattoreiden asiakaspalvelijat , tai yleensäkin kaikki tyypit jotka vastailee kaikkiin asiakaspuheluihin , eivätkä tajua yhden yhestä asiasta hevon vittuukaan ... ja ne saatanan jonot.
Pitäs pommi virittää sinne.

Takasin inttii tänää. Blaaaahhhhhhhhhh

[q]juuco, 21.4.2008 15:27:
Työkaveri on hyräilly nyt koko päivän.
[/q]
pistä paremmaksi ja viheltele vaikka eldankajärven jäätä, veikkaan että loppuu hyräilyt lyhyeen.

.. toi 'mitä tuli tehtyä' -ohjelma joka neloselta tulee *toktok*

Helvetti mitä kusetusta tommone hypnoosi! En usko ollenkaan ainakaan tota ohjelmaa kattoessa!

Täytyy vaan odottaa keksiikö ne vieläkin huonompia ohjelmia. Mulla on hermo mennyt jo kauan sitten kaikkien 2300 eri sisustus-, kokki-, puutarha-, tee-sitä-tee-tätä-ohjelmien kanssa.

vois tää flunssa mennä pikkuhiljaa ohitte! *nuha**toktok*

*%#2!!¤%%# Eipä saa vieläkään nostettua Sampopankista opintolainaa.

Postilaatikot ja -luukut joita ei oo suunniteltu jakajaystävällisesti

Ihan kaikki mahdollinen.
Voi jumalauta!

On se nyt kumma kun aikuiset ihmiset ei osaa osallistua kokouksiin, ilman että niitä talutetaan kädestä pitäen paikalle. Tiedän että oon hirmuisen tehokas työntekijä, mutta en millään pysty olemaan 40 ihmiselle henkilökohtainen assari samaan aikaan *toktok* Onneksi tätä "lastentarhan" valvomista on jäljellä enää 6 päivää.

.. toi 'mitä tuli tehtyä' -ohjelma joka neloselta tulee *toktok*

Helvetti mitä kusetusta tommone hypnoosi! En usko ollenkaan ainakaan tota ohjelmaa kattoessa!

[q]wammi, 10.6.2009 21:10:
---
Zenni, 10.6.2009 19:21:
Miks joka vitun kanavalla on mainostauko samaan vitun aikaan?! Ärrärrär!!

---

..ja miks vitus ne mainokset alkaa just tasan sillä hetkellä, ku oot saanu voikkarit valmiiks ja asetut mukavasti sohvalle?!
[/q]
komppaan ja kaikella muulla kuin "huumorilla". saatanan peruskanava"tarjonta" nussittu tätä nykyä niin täyteen kaupallisia huorauksia, että on aika yks ja sama jotta ootko tehny ne smörgarit kaappiin valmiiks vai et. kun persees nostat niin jokin tyrkkypyrkyritaho työntää jotain turhaketta mielees millä et kuitenkaan tee tuon taivaallista hevon vittua saati, että nyt kärsisit arjessas työntekoa ks. "tuotteen" kotiin saakka tuomiseks. ja kaiken tuon kuran keskellä odotat yhä(kin) siinä sohvallas, jotta jokohan tää paskanjauhantapainajainen ja sais vaan nauttia siitä mitä alun alkaenkin oli tullut ajatelleeksi.. kera niitten ihanien leipien.

Kun ei vaan osaa päättää mitä tekee.. turhauttavaa

AAARGH mul vaan ehkä hajoo pää. Vielä monta tuntia töitä.
Ois jo huominen.

Kannattaa kadottaa humasha meikkilaukku. 115eur menny jo uusiin välineisiin, eikä vieläkään oo ostettu kaikkea takas jos olis ens kerralla huolellisempi...

O