Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Dna:n ns. "asiakaspalvelijat"...jeesus mitä porukkaa! Maailman yksinkertaisimpaan kysymykseeen oli vastaus "en mä kyllä nyt oikein tiedä...ehkä sun pitäis soittaa tekniseen tukeen"
Sillä lailla!
On vissiin pojat ja tytöt sinne palkattu ulkonäön ja puhekyvyn perusteella mutta ei ne herranperkeleet
tajua vissiin oikeasti mistään! Hiukanko alkaa nyt sieppaamaan! Ja tää ei jää tähän...jatkoa seuraa kun vain saan sen mikälie "teknisen tuen" kiinni...jotenkin veikkaan ettei ne osaa ajaa edes polkupyörällä!

ärsyttää lähinnä ihan kaikki !!! joku perkuLeen kevät-masis meneillään.... kaikki vaan ärsyttää!!

Dna:n ns. "asiakaspalvelijat"...jeesus mitä porukkaa! Maailman yksinkertaisimpaan kysymykseeen oli vastaus "en mä kyllä nyt oikein tiedä...ehkä sun pitäis soittaa tekniseen tukeen"
Sillä lailla!
On vissiin pojat ja tytöt sinne palkattu ulkonäön ja puhekyvyn perusteella mutta ei ne herranperkeleet
tajua vissiin oikeasti mistään! Hiukanko alkaa nyt sieppaamaan! Ja tää ei jää tähän...jatkoa seuraa kun vain saan sen mikälie "teknisen tuen" kiinni...jotenkin veikkaan ettei ne osaa ajaa edes polkupyörällä!

Itellä tuli kirottua samaa muutama päivä takaperin!! Silloin tosin kyseessä Soneran "asiakaspalvelu".

Tajusin just, että en saa erästä työhommaa määräaikaan
mennessä valmiiksi. Vituttaa.

---
Joo vai.. Ilmeisesti iphone:lla ainakin pystyy kuunteleen?
---

ainakin veljen sony eriksonilla pysty j
a riippuu tietty vähän netin nopeudestakin varmaan. :)

Joo, Sony Ericsson Xperia Arc+Android+mobiililaajakaista maksiminopeudella = toimii :)

Ärsyttää kun huomaa että on monia juttuja joiden suhteen ei ole niin pitkällä kuin luuli olevansa, tai että oli hakoteillä sen suunnan suhteen ja joutuu ehkä tulemaan takapakkia ja miettimään suuntaa uudelleen.

selkäkipee*hmph*
Ei vaanjaksais tänää muutenkaan, mut nyt on sit sellanen.. nihqis fiilis ton takia vielä

edit. schfchreww juu gais. lähen heseen ja sit iso muki kahvii naamariin. Sellanen maanantai tällä kertaa

ku klabbari on näin kuollut :(

Sillä lailla!

soititko laajakaista aspaan? ite työskentelen sielä ja voin kertoa että koulutus kesti vajaan 2 vuorokautta, eli älä huuda meille työntekijöille, pistä reklamaatioo johtoportaaseen, voin kertoa että on vittumaista neuvoa kun ei tiedä mistään mitään joka ei todellakaan ole asiakaspalvelijan vika :(

itse olen vaihtamassa työpaikkaa asiakaspalveluun op pohjolaan jossa on luvassa palkallinen 2kk mittava koulutusjakso, HIUKAN ehkä kattavampi kun dna:lla :S

---
Ärsyttää kun soundcloud:ista ei pysty kännykällä kuuntelemaan musaa.
---

riippuu kännykästä :)

Joo vai.. Ilmeisesti iphone:lla ainakin pystyy kuunteleen?

---
Sillä lailla!
---

soititko laajakaista aspaan? ite työskentelen sielä ja voin kertoa että koulutus kesti vajaan 2 vuorokautta, eli älä huuda meille työntekijöille, pistä reklamaatioo johtoportaaseen, voin kertoa että on vittumaista neuvoa kun ei tiedä mistään mitään joka ei todellakaan ole asiakaspalvelijan vika :(

itse olen vaihtamassa työpaikkaa asiakaspalveluun op pohjolaan jossa on luvassa palkallinen 2kk mittava koulutusjakso, HIUKAN ehkä kattavampi kun dna:lla :S

Kyse on kännykkähommelista mutta joo soitin ja sain ihan hyväksyttävän selityksen. Tai se ei mikään selitys ollut vaan ihan täyttä faktaa. Tältä osin maailma taas ihan mallillaan. Hiukan kyllä oli hermo hiukan lähellä loppumispistettä joka on mun tapauksessa aika pieni. No, näin tällä kertaa.

ku ei asiat mee niiku haluu..

Leivänmurut.

Kytät
Kusipäät
Sutturat
Elämä noin yleensä

Keskeneräiset projektit!!

[q]Wert, 24.11.2005 11:01:
ärsyttää ihan vitusti toi stanan playstation mainos joka tulee tohon ylös ku avaa klubbarin..
[/q]
klubitus ei oo ainoo mesta mis toi tulee ja vituttaa viel et selain kaatuu ku yritän sitä laittaa kii..

se, kun potilas joutuu maksamaan jos jättää menemättä vastaanotolle, mut lääkärit pääsee ku koira veräjästä jos jättävät hoitamatta puhelinaikaansa.
Tosi vitun jees, lähdempä tästä sitten keskustaan päin tartuttaan koko vitun stadin.

Vittu et pännii.

ämmät jotka käy panee omia kavereita vaik se on selittäny et pitää susta ja haluu olla sun kaa *släp**kissatappelu**toktok**senkin* tasa-arvon nimis se eräs kaipais hammaskeijuu kylään ja panda silmät

[q]Sallakat, 13.5.2009 14:11:
Hikisen Iltapäivän äijät ja niiden musamaku :(
[/q]

Sillon kun soppis oli vielä kuvioissa niin hikisen tyypit ja musa oli ihan luksusta, mut nyt ne on kyl ihan kuolettavan tylsiä. Todella kankeeta dialogia ja tiettyjen sanojen yletöntä toistoa.

Onneks Zapasnik soittaa niitä toivebiisejä kun siellä tulee ihan helmiä vähän väliä.

aikasin herääminen en meinaa tottuu tähän rytmii en sit millää.

O