Mikä ärsyttää?
Ihmiset, jotka jää seisomaan keskelle kulkuväylää
"Moi! Oon maailman napa, ja jos mul ei oo kiire, kukaan muukaan ei liiku."
Entinen duunikaveri, joka selittelee asiakkaille mm. mun sairashistoriasta. Kun soitin sinne ja juttelin kys. henkilön kanssa, niin ei mitään anteeksipyyntöä, ei mitään mikä osottais minkään sortin pahoillaan olemista.
Vituttaa tollanen lehmä, vois mennä moikkaa sitä parin kaverin kanssa :E.
Edit. Varsinkaan kun kyseinen ihminen on kuullut asiasta pomolta, ilman mun tietämystä tietenkin.
[q]lostgone, 15.12.2006 13:50:
---
crissy, 15.12.2006 13:47:
*grr**grr**grr**grr**grr**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**poks**poks**poks**nyyh**nyyh*
---
Menikö joululahjapaketoinnissa rusetti vinoon vai mikäs nyt?*lohduttel*
[/q]
muuttaminen......
[q]Norb, 15.12.2006 14:09:
PUMMIT! Eräskin täti alkoi pummii multa rahaa, kun sillä oli niiiiiin kauhea nälkä! Oltiin esson vieressä ja totesin, että voin käydä hakee sulle hampurilaisen tosta. Ei tädille kelvannu muu kuin raha o_O Saatana, menis töihin siitä..
[/q]
Joo, menin kerran antamaan eräälle mummulle bussirahat ja näin hänen ystävänsä nolosta ilmeestä että jotain oli vialla. Jälkeenpäin kuulin että kyseessä oli lähes "taparikollinen" eli kyseinen nainen kerjää jatkuvasti nuorisolta rahaa vaikkei tarvettakaan tosiaan kuulemma olisi. Kun sama tilanne tuli eteen pari viikkoa myöhemmin osasin jo esittää kantani asiaan.
Olemassa on kuitenkin valtavasti myös todella köyhiä eläkeläisiä. Silti tälläiset tapaukset suututtavat. Esimerkkitapaukseni henkilö laittaa lähes kaiken saamansa käteisen raha-automaatteihin, eikä siis ole menossa busseilla yhtään mihinkään.
PS. ei ole tyhmä se joka osaa pyytää..
[q]Taika, 15.12.2006 17:25:
..että toi lentokenttä on niin hemmetin kaukana*igor*
ihan hyvin olisivat voineet rakentaa sen tuohon rautatieaseman viereen ettei tarvitsisi istua bussissa tuntikausia ( tai no oikeammin matka kestää vain sen reilu puoli tuntia mutta en vaan pidä bussissa matkustamisesta varsinkaan kun en ole edes pääsemmässä suomesta pois)*hmph*
[/q]
-Mainos-
Tai sitten voit yöpyä täällä lentokenttähotellissa ja olet vain hissimatkan päässä lähtöterminaalista
-Mainos-
Ei ole rahaa hipata ... Kuka tarjoo illan?*vink* ... enybody?
... eikö kukaan muka?*uuh* hmp!
Mä oon nyt tehnyt koko päivän tätä yhtä ainoaa asiaa. argh!
Mut onneks se alkaa olla jo voiton puolella [koputan puuta]
Helvetti ku hyvää hyvyyttään päästää vanhemman ihmisen portaissa ylöspäin (joka siis kulkee vaivalloisesti ja pitää rappusten mollemmista kaiteista kiinni), ennen kuin itse lähden portaissa etenemään ja vielä sanon itse ole hyvä niin saa pelkästään vittuilua siitäkin. Itse toimin mielestäni reilusti häntä kohtaan.
Muokkaus: Ja tietenkin sanoin: tulkaa te vain ensin, ei minulla ole kiire (itellä oli vielä paljon käsissä tavaraa).
Valittajia.
Eli ärsytän itseäni.
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!
ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!
oikeestaan ei mikään ja samalla kaikki, hyvinkin vittumaista!!!!!!!!!
lisäys: ja se ärsyttää aivan suunnattomasti, että tietyt asiat ärsyttää mua... niiden ei pitäis ärsyttää mut ne vaan ärsyttää ja se ärsyttää!!!!!
*uuh**uuh**poks**eikä*
KIIRE!!!!!!*senkin**toktok**grr**poks**eikä**toktok*
Yskä
Porukoiden tietokone, joka ei suostu toimii kunnolla
se kun ns "frendit# tulee viettämään iltaa ja sit yht äkkiä ne sanoo et on menoo jonnekki kauasbaariin jonne en vois nyt tänään tulla mukaan..pitäiskö laittaa välit poikki kokonaan vai jaksaa kattoo tota ainaista selitystä??? menis eikä tulis ois mun mielipide..mitä mieltä???
Atm se et kaikki ei mee nyt niinku mä haluaisin :DD
[q]rose, 28.12.2006 22:30:
Ärsyttää kun en ite oo päättäny kierrättää tässä kämpässä ja nyt teen sen kahden puolesta. En vaan voi katella kun roskakaappiin kasvaa oma ekosysteemi
[/q]
Haha, meillä on täällä ihan sama ongelma. Oon itse niin peruslaiska etten jaksas pitää bioroskistakaan (=en jaksa viedä sitä) mut noi muut haluu puhumattakaan mistään maito- ja tonnikalapurkkien keräilystä. En siedä sitä että kauhee määrä rojua lojuu jossain kaapissa tai roskaa..
Kämppis, joka tosi kunnioitettavasti haluu kierrättää jätteet, MUTTA! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Voisitko pestä kartonkitetrat, säilyketölkit ja viedä itekki biojätteen joskus. *toktok* Ärsyttää kun en ite oo päättäny kierrättää tässä kämpässä ja nyt teen sen kahden puolesta. En vaan voi katella kun roskakaappiin kasvaa oma ekosysteemi
Naiset!
vitun ¤##¤&/&&/)(/&%#%¤#" firman sisäinen käyttötuki, kas kummaa et vpn-tunnarit oli vanhentuneet vuoden vaihteessa, eikä pelitä vieläkään vaik joku vtun apina niistä soitti et nyt toimii taas. Hohhoi Kahlataan sit ens vko:lla EHKÄ kaikki ne vähintää 200 meilii mitkä siel odottaa
-M
Päässä soiva Wham - Last Christmas