Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Itteni rikkominen ja päätöksen vaikeus.

Se että tämä neiti Joutuu skipata palkallisen duunin Koulun määräämän ja aivan pakollisen työharjoittelun takia!!!ihan niiiiiiin pyllystä kiva sitten ilmasena rehkiä päivät pitkät paikassa jossa on viel yks maailman veemäisimmistä vanhoista vanhapiika-kurtuista määräilemässä ja heristämässä sormea *dissaa**pökr*

Tämä aamu alkoi niin surkeasti, että pisti ihan vihaksi

Koeviikon ensimmäinen päivä. Herätyskello soi normaaliin aikaan, pistin sen normaaliin tapaan torkulle. Ilmeisesti torkun soidessa olin vain lyönyt sen kiinni, enkä pistänyt seuraavaa torkkua päälle. Joten heräsinpä sitten vajaan tunnin myöhässä. Puin äkkiä, luin vielä pikaisesti muutaman asian läpi. Lähdin ulos myöhemmin kuin normaalisti, koska a) koeviikkoina kokeiden PITÄISI alkaa vasta tasan yhdeksältä, eli kymmenen minuuttia myöhemmin mitä normaalisti koulu alkaa b) olin SUUNNITELLUT meneväni skootterilla enkä pyörällä. Menin autotalliin. Ja kas, skootterin edessä oli auto (joka ei NORMAALISTI koskaan ole siinä) ja skootteri poikittain autotallin toisessa päädyssä. Ei kun tekemään vähän tilaa ja venkslaamaan skootteria suuntaan jos toiseen. Jonkun aikaa siinä yritin kunnes totesin, että ei hitto, en saa sitä millään tarpeeksi ajoissa pois. Äkkiä autotalli lukkoon, heittämään kypärä sisälle, soitin sisältä mukaan ja kauheeta vauhtia pyörällä sateessa kohti koulua. Kellosta ei ollut mitään hajua, mutta kun pääsin vihdoin sisälle kouluun, näin vain muutaman ihmisen ja kellon, joka oli muutamaa minuuttia vaille tasan. Ajattelin, että jes, ehdin sittenkin! Äkkiä vaatteet pois ja luokkaan. Yllätyksekseni huomaan, että luokassa on täysin hiljaista ja kaikki TEKEVÄT JO koetta! Olisi tehnyt mieli sanoa, että kokeen kuuluisi alkaa vasta tasalta, mutta päätin että oli parasta vain alkaa tekemään koetta. Kaiken lisäksi olin kiireessä ottanut väärän kokoista konseptia, johon on todella ärsyttävä kirjoittaa

Miksi juuri tänään sen auton piti olla siellä autotallissa ja miksi juuri tänään opettaja päätti aloittaa kokeen aikaisemmin

Puhelinjono terkkariin..

[q]Cera, 23.11.2006 11:06:
no toi saakelin Lordi ja sen 'ei linnaan jos ei maskeja mimimi'

NO ÄLÄ SIT VITTU MENE SINNE. apina[/q]

todella... ihme whine päällä koko ajan.*eiei**dissaa*

[q]
..ja mahdollisesti tää kuumekkin ärsyttää tällä hetkellä.
[/q]

*hali**lohduttel*

[q]Verano, 23.11.2006 12:41:
Mut oikeesti kuka urpo kuvittelee et Linnaan vois mennä jossain hirviö- tahi muissakaan maskeissa.[/q]

tota mäki oon pohtinu mikä ihme ne saa kuvitteleen saavansa jotain megalomaanista kohtelua sillä et ne voitti viisut. nyt ne kuvittelee että joo me voidaan tehä mitä me halutaan ja kansa hurraa? LOL sanon minä*eiei*

Tää vitun kuumuus & oma sekava olotila! Vittuperkelesaatana! *grr**toktok*

Big Broher Sarin laulaminen VITTUUUH*dissaa*

ja se että en edes tajua miksi katon koko sarjaa

[q]Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:

Minä: Moi, oon Kide
Toinen: Moi, oon Alpharavetrancemagic
Minä: Alpha... mikä?
Toinen: Alpharavetrancemagic, mut mua sanotaan kyl Pekaks ku Pekka on mun nimi.
Minä: Aha ok, oisit heti sanonu.

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.
[/q]

Tätähän ollaan kirottu jo vaikka kuinka kauan.
Kyllä mä oon se Janne vaan ku käsipäivää sanotaan en:galravee, sisu tai näätä.

Kyllähän se voi helpottaa kun esittelee nickkinsä ja voi sitten jatkossakin klubituksen kauttaa viestitellä (lue:herutella), mutta aluksi kyllä ne omat nimet kehiin.

[q]Kriss G, 24.11.2006 11:40:
---
Ensinnäki luuletsä et joku muka tietää mua tai jannee
[/q]

Totta,susta puhuessa pitää muistaa lisää se,et " sä oot kyl varmaan nähnyt sen kikkelin."

Äsken ärsytti, kun yritti tehdä tietsikalla listaa meidän firman puhelinliittymistä, ni työkaveri naputteli sormilla ja jaloilla minkä kerkes tossa parin metrin päässä. Meinasin heittää vichy-pullolla sitä. Toisaalta myös noiden listojen vääntäminen on persiistä :C

[q]Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä?
[/q]

no ei varmasti! :D

[q]Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä?
[/q]

Tääl soi eilen ac dc*nauru*...niin siis NAAPURISSA

Erittäin harvoin kun täällä käy ravintolassa, pukeutuu normaaliin vaatetukseen....Farkkuihin ja huppariin niiin saa ovelta täällä paska kaupungissa vastauksen ei voi tuossa törkyasustuksessa laskea sisälle..Asustus on tosin samantyyppinen missä on tullut käytyä ravintoloissa noin 9 vuotta ilman mitään kommentteja(tosin suurimmaksi osaksi muualla kaupungeissa)...:) Tää kaupunki on tosin perseestä niin kai se jotain kertoo myös valtaosaväestöstäkin:) *grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*

[q]Mimir, 25.11.2006 22:53:

Hei kiitti sympatiasta
[/q]

nyt joku valkoinen hattu päähän ja mukaan smurffijuhlaan hilpeään! Naapurit tykkäis :)

[q]sale, 26.11.2006 01:24:
*grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*
[/q]

Haju kertoo enemmän kuin miljoona sanaa. Varkaus :S

Liikennevakuutuslaki 10§ 1 ja 2 momentti. Momentit saatana kumoo pääosin toisiaan. *toktok**senkin*

Pankin "täydellinen palveluhinnasto on nähtävissä kaikissa konttoreissamme".

Olisko ihan pikkasen kätevämpää et se olis kans netis, olisko.

[q]ALIEN, 28.11.2006 13:45:

helposti kun painaa kerran quotee niin näkee mitä se aivopieruilee sinne ;)
[/q]

Jee kiitos vinkistä, tohon ehkä vois kyetäkin. Mutta silti periaatteesta vastustan tota tyylisuuntausta!

Eiköhän maikka ollut unohtanut toimittaa kokeeni uusintakokeeseen ... vittu se oli sit siinä ... loppuviikko töissä ja torstaina loppuu uusintakokoeet ...

edit: Miks kaikki paska kaatuu aina samaan aikaan niskaan ???

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O