Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Eräs markkinoinnin kurssi koulussa, joka tuottaa niin paljon hommia ettei ehdi enää keskittyä muihin todella tärkeisiin kursseihin. Tälläkin hetkellä väsään siihen kurssiin liittyvää tiivistelmää, jotta ehdin huomenna päivällä tehdä taas toisen kurssin harjoitustyötä...*grr*

Ostos-tv:n swivel sweeper.
Painaa vain kilon ja kääntyy kuulemma 360 astetta mut ei voi mitään, ärsyttää silti.

ku pää hajoooo liikaa asioita taas yhtäaikaa :(

[q]Twist, 28.11.2006 20:47:
Eiköhän maikka ollut unohtanut toimittaa kokeeni uusintakokeeseen ... vittu se oli sit siinä ... loppuviikko töissä ja torstaina loppuu uusintakokoeet ...

edit: Miks kaikki paska kaatuu aina samaan aikaan niskaan ???
[/q]

Miten tollanen on mahdollista?? Tai ei ainakaan pitäs olla. Eihän sun täydy kenenkään maikan virheistä kärsiä. Kunnon valitusta peliin.. :)

keuhkoputkentulehdus

Ne ihmiset jotka alkaa mua neuvomaan miten mä teen työni, vaikka ne ei tiedä hevonpaskaakaan koko asiasta. Idarit!
edit:

ei oo maitoo... tahtoo kahvii... argh!!!!!!!
nii oishan toi kauppa tos lähellä mut haluun sen aamukahvin NYT... en jaksa hakee maitoo...

(täytyy varmaan lähtee susulle...siel ois porkkanapiirakkaakin...) nam

Ikuinen vaatekriisi

Sanan "uleeta" käyttö.

mun kone!!!!!!!!!!!!!!! argh *päätäseinään*

[q]Elmiira, 5.12.2006 16:17:
Siirryn vuoden vaihteen jälkeen uusiin hommiin,
mutta pysyn kuitenkin samassa firmassa.
Tänään sain vihdoin uuden työsopimuksen nähtäväkseni
ja palkka oli ihan naurettavan onneton verrattuna siihen mitä
muut on saanu samasta duunista tässä firmassa ja mikä on
alan vähimmäispalkkasuositus ko. toimenkuvasta 1.3.2005 mukaan.

En allekirjoittanut...

Liikunta- ja puhelinedut sain neuvoteltua,
mutta palkasta keskustellaan vielä.

VITUTTAA!
[/q]
Jeps, ei pidäkään suostua tollasiin ehtoihin.. pieni silmäys työsopimuslakiin..:
"Työnantajan on noudatettava vähintään valtakunnallisen, asianomaisella alalla edustavana pidettävän työehtosopimuksen (yleissitova työehtosopimus) määräyksiä niistä työsuhteen ehdoista ja työoloista, jotka koskevat työntekijän tekemää tai siihen lähinnä rinnastettavaa työtä." (TSL 2.luku 7§) Ja tossakin puhutaan "vähintään" yleisitovasta työehtosopimuksesta.. eli alakohtaiset on useimmiten parempia sopimuksia.

edit. niin joo jos laitetaan vielä asia mikä mua tällä hetkellä henkilökohtaisesti ärsyttää suunnattomasti: mielestäni täysin väärin arvioitu kurssin numero, josta lähetinkin samantien selvitys pyynnön opettajalle. Tuotoksesta ja panoksesta on jopa "todistajia" tällä kertaa... noh, menen nyt puhaltelemaan höyryi pois... jonnekin... *#!#!*#% huvittavaa, että joskus ärsyttää pienet seikat todella paljon.

Tää v*tun takatalvi..YÄK lunta!!!*eiei*

toi hotmail ei koskaan skulaa mulla jostain syystä, ei pääse kattoon maileja

"Palvelinta osoitteessa http://www.tv-links.co.uk ei löytynyt."

"Liian hapokas, ei pysty"..Eiköhän tuota ole kuultu jo ihan tarpeeksi.

Helvetti kun voi olla KYLMÄ! Hytisen peiton ja viltin alla täysissä pukeissa, eikä mitään lämpenemistä tapahdu. Ja sit viel toi tuuli ulkona, brrh. :(

kajarit pakatuna.. ei saa kuunneltuu musaa............

flunssa, ... taas!

ranga tanga - apina!!!!!!

se huus ja möykkäs koko viime yön... (eli about 2 tuntii) !!!! olin niin väsy ku olin yskinyt et aina ku heräsin siihen möykkäämiseen ja ootin et loppuuko se ni nukahdin, sit taas heräsin ja taas nukahdin, ja tätä jatku jonku aikaa...

sit sain itteni ylös sängystä ja kävin nostamassa sen apinan istumaan et se ujellus loppuis... menin sänkyyn ja sain peiton päälle ni se perkeleen apina alotti taas..!! MIKÄ SITÄ VAIVAS???

sit menin ja raahasin sen olkkariin ettei pesue herää siihen... roikotin sitä apinaa pääkarvoista oma tukka pystyssä silmät puolitangossa ja mietin et millä se hiljenee... laitoin sen sohvalle istumaan ja aina vaan se möykkäs... tuijotin sitä hetken unisena ja lämäytin sitä nyrkillä päähän...

SE HILJENi

sit menin röökille ja nukkumaan!!

(eli olen siis pahoinpidellyt leluapinaa viime yönä...)

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O