Mikä ärsyttää?
[q]Foxmagon, 15.1.2007 12:27:
---
crissy, 15.1.2007 12:24:
"ohjelmisto ei voi muodostaa yhteyttä puhelimeen" JAA VITTU MIKSEI VOI!!??
On se aikasemminki pystyny!!! mikä nyt? Yritän siis siirtää mp3 puhelimeen koneelta...
voi juma!!!!!
---
Boottaa vehkees ja varmista että "töpseli on seinässä".
[/q]
on tehty useempaanki otteeseen molemmat noista.. ohjelma o toiminu tasan kerran..
kahteen eri kertaan oon koittanu mut aina sama narina..
[q]Norb, 15.1.2007 14:11:
Hyi *ittu! Pakko olla muokattu
[/q]
Tai siis ei mitää.
[q]sune, 14.1.2007 19:05:
Hyväks käyttäminen ja tunteilla leikkiminen.
[/q]
juuh, just tollanen on niin hanurista!!!!!!*släp**toktok**senkin**eiei**grr**eikä**hmph*
Okei tilan säästöä, mutta joissain matalalattiabusseissa varsinkin tietyillä penkeillä on iiihan hemmetin lähellä se seuraava penkki. Perse pitää laittaa ihan kiinni penkinselustaan ja jalat haralleen että mahtuu ees just ja just istumaan. Tänäänkin mukulakivillä polvet kolisi penkkiin ja äkkijarrutus ei tuntunut ollenkaan kivalta. Vielä pidemmät ihmiset saavat sitten olla istumatta. Jos bussi rysäyttäs pienelläkin vauhdilla johonki ni sais varmaan keräillä polvilumpioita ja sääriluita lattialta.
Se kun ihmiset sanoo että "ota nyt itteesä niskasta kii ja lopeta toi masentelu". En oo aikoihin kuullu mitään niin vitun ärsyttävää. Kuullut ton varmaan 5 eri suunnasta 2päivän sisään.
kahvi saa usein mun mahan kivistämään vittumaisesti. Join sitten kiireellä ison laten tänään ja tässä sitä taas ollaan, auuuuh
Matti Vanhanen. Jumalauta että voi olla ärsyttävä kusipää.
Kelp0 ei anna minun ostaa Wii:tä. "Wii don't need it!"
Olispa taas syksy.*uuh*
Mulla on ruma pää tai ainaski hiukset.*hmph*
Sit mä voisin huolia unilääkereseptin, että saisin joskus viikollakin nukuttua.*eiei*
Ja haluaisin avautua koulun tuotantotoimistolle aiheesta: jos ohjeenne ovat vääriä ja puutteellisia, ette voi antaa "opettavaa" palautetta väärin tehdystä paperikasasta.*dissaa*
[size=6]Paperit siis meni kyllä läpi, mutta en katsonut ansainneeni huomautusta.[/size]
Se ärsyttää kun ihmiset ei osaa tehdä töitään kunnolla ja meikäläinen joutuu vastaamaan siitä asiakkaille *eikä* *toktok*
No, kyllä siellä toivottavasti ne kaikkensa tekee, se vaan ikävä kyllä ei riitä.
EDIT: voi kinkku näiden tän paikan käytäntöjen kanssa *toktok* tehdään mun työ niin vaikeaks kun olla voi ja asiakas tietenkin aina multa sitten tivaa miten me näin voidaan oikein tössiä *ampuujonkun* Tänään en kyl tee mitään ylimääräistä vaan nakitan kaiken eteenpäin, ei näiden selvittely mulle kuulu
1230123 kertaa muutuvat päivät palavereille ;)
toi piuhaviidakko
Naapurien röökinpoltto partsilla... ei vittu voi hetkeksikään jättää partsinovea auki et koko kämppä haisee aivan paskalle! VITTU
[q]laeski^, 24.1.2007 23:36:
---
Miinapiina, 24.1.2007 22:13:
---
crissy, 24.1.2007 15:49:
Kelan toiminta!! voi jumalauta saatana!!!
miten vittu ne voikaan leikkiä noin ihmisen tuilla!!!
mä käyn räjäyttääs koko saatanan lafkan! vittu!
---
mä voin auttaa!!!
---
mä oon messis *pahis**nauru*
[/q]
aaargh!! mulla meni melkein siis yöunet ku mua niin vituttaa.. (tarkentaakseni ettei omalle kohalle mut faijaa ne kusettaa minkä kerkee!!
tästä syystä ne ei pääsekkää meidän kihlajaisiin reilun viikon päästä ku ne asuu nii kaukana)
mä aattelen et nostan tästä aikamoisen metelin! ei vittu oikeesti!
no mä vähän valotan.. faija jäi pois töistä elokuussa 05 ku lääkäri antoi ehdottoman työkiellon verenpaineiden takia. eka jäi työttömyyskorvaukselle ja meni ihan hyvin, kunnes joulukuun alussa oli tullu lappu että ne olis muka maksanu perusteetonta tukea koska sitä muka ollaan oltu töissä?! Vaativat selvittämään.
No selvitettiin. Sit haki sairaspväkorvausta ja nyt oli taas tullu lappu et ei ne mitää maksa ku faija olis muka tänä vuonna ollu töissä!!???!! what what what!!!???
faija kävi kelassa kysymäs et millä vitun perusteella ne sellasta kuvittelee??! Et olisko muka näyttöö tai konkreettisia todisteita nii se vitun horo oli sanonu et KÄSITTELIJÄLLÄ OLI OLLUT SELLAINEN MIELIKUVA!!!!!
MIKÄ VITUN MIELIKUVA!!??!!! VOI VITTU! MIELIKUVIEN PERUTEELLAKO NE SAATANA SIELLÄ TEKEE PÄÄTÖKSIÄ!!?!!
Yks kerta oli ollu joku jätkä töissä siinä ja se oli vaa pokka päällä todennu "en mä mitään tiiä, mä vaan istun tässä" *dissaa**dissaa*
kolmas lisäselvitys on meneillään nytten... ja eipä tää ookkaa eka kerta ku faijaa ne o kusettanu vittu 6-0
faijaki sano et jos ykski lisäselvitys tulee nii sit pääsee helvetti irti ja mä en taho olla silloin paikalla....
Elämä
En mä ennen ikinä nuokkunut tunneilla, kuten nykyään. Mun elämäntavat tarvitsee ison remontin.
Vappu meni vähän miten meni ja nyt joudun yksin olee töissä ja pitää tätä toimistoo pystys kun kaikki muut työkaverit on ottanu tän päivän vapaaks
pihtaava mies, oikeesti.
Tämän vuoden halpisaurinkolasien ihan vitun paska mallisto. Kaikki on rumia ja isoja ja vittu
Päässä soiva Wham - Last Christmas