Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Saatanan Excel. Menee hermo.

[q]lostgone, 27.10.2006 19:19:
En itseasiassa tiiä, klubbarin lohjalaiset varmaan tietäisivät kertoa alueen perinneleikeistä paremmin. Mutta käymieni puhelinkeskustelujen perusteella voisin olettaa, että neandertalien etäpesäke sijaitsee jossain tuolla suunnalla.
[/q]
HV, oon kotoisin sieltä ;D

ex-duunipaikka. helvetin idarit.

yläkerrassa äänistä päätellen 30-50 ihmistä laulaa backstreetboysia ja hyppii tasajalkaa

ööh en oo ELÄESSÄNI kuullut tollasta meteliä. Edes niillä jatkoilla, joilla mä olen ollut...

vituttaa täällä klubbarissa kun jotkut urpot käyttävät "hauskasti" niin pientä fonttia joidenkin juttujensa lisäyksissä, että se pitää joko copypasteta muualle tai controllin ja rullan avulla suurentaa. kyllä se "hauskuus" siitä jutusta käy ilmi vaikkei sitä tekstiä ihan lukukelvottomaksi asti pienentäiskään.

[q]kindertin, 29.10.2006 11:31:
Eeeikä,2 kertaa on haastaja voittanu!
[/q]

Was Mä en oo koskaan nähny!

En osaa päättää pizzan ja lasagnen välillä Elämän suuria kysymyksiä..

Itsestäänselvyyksinä asioita pitävät ihmiset.

[q]KooKie, 29.10.2006 20:46:
Ainakin mulle heruu unissani, toisin kuin sulle! Mahtaa ärsyttää sekin? ;D
[/q]

Älä paljasta mun surkeaa elämää julkisilla foorumeilla :D

Miks mä katoin tota kauhuleffaa nii etten nyt pysty nukkumaan ainakaan ilman valoja? Mä VIHAAN kauhuleffoja, miks helvetissä mun piti pelotella itseäni äärimmäisyyksiin ja pakottaa kattomaan sitä sadistista paskaa, joka aiheuttaa norjausreaktion pelkällä äänimaailmallaan >:(

[q]Freja, 30.10.2006 15:50:

Käsittääkseni muutkin kyllä tekivät töitä ihan kuten maajussitkin. Näiden naisten napina vaan ärsytti; "tehdä nyt töitä tällasessa säässä".
[/q]

Teki joo, ne ajeli traktorilla ja siirteli possuja*nauru*
edit. auringossa

Vähän ihmettelisin jos noi muut olis kovin valittaneet. Sen sijaan en ihmettele yhtään että tädit taivasteli kurapihaa, asuntovaunua ja märkää työtä vesisateessa*hymy*

tänne vaan kokeileen ;F

itteä välillä kyrsii juuri nuo joidenkin ihmisten oletukset maataloudesta;
"pelkkää tukienhakua,kyllä ne ilmanki pärjää"
"siellä haisee pahalle"

kaikki on suhteellista,ja kaikki riippuu mihin tottuu. ja nuo tuet? koittakaapa ite pitää puljua pystyssä,mikä tekee +-0 tulosta,ja sitte joudut korjailemaan ja päivittämään kalustoa. perjantai sentään.

Haluan matkustaa työmatkani rauhassa mp3-soitintani kuunnellen. Se, että kyytiin hyppää joku kollegan eksä ja istahtaa viereeni, tai sitten eräs kollegani kenen kanssa ei ole oikein mitään puhuttavaa, on vain niin saatanan raivostuttavaa. Joo olen ystävällinen enkä halua olla töykeä, mutta voi jumalauta ku ärsyttää joka kerta kun pitää ottaa aamulla (taikka töistä kotiin) kuulokkeet pois korvilta eikä saa keskittyä vain rauhottumiseen ja itseeni.

LET ME HAVE MY OWN MOMENT PLEASE.

..kun tuntuu siltä, että on oikeesti vaan huono työssään.. *toktok*

Se että mulla ei ole ollut viimeaikoina minkään näköstä itsekuria syömisen kanssa, On tullut vedettyä kaikkea p***** tauluun ja se alkaa jo valitettavasti näkyä yäk.

Jälleen onnesta soikeena menossa töihin viikonloppuyöksi.*dissaa*
24 - 08, voiko tästä työvuoro enää parantua.*hmph*

ihmiset paitsi juhgu *sydän*

..excelin kehittäjät vois viedä saunan taakse.

Se että mun työkaverit on täysiä mulkkuja taas kerran. Voi kun voisi olla ikuinen aamu, televisio ja sieltä tuleva Tuomas-veturi. *sydän*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O