Mikä ärsyttää?
Vakuutusyhtiö nimeltä IF.
Olin käynyt kyseisessä lafkassa 26.9. (päivälomalla sairaalasta) hoitamassa vakuutustarjouksen. Heillä sitten oli tulostin epäkunnossa, joten en saanut allekirjoitettavaa paperia sieltä heti käteeni. Paperi tuli myöhemmin kotiin ja kävin allekirjoittamassa sen konttorilla 5.10., vain pari päivää siitä kun se saapui kirjekuoressa kotiin. Oli pakko käydä paikan päällä, sillä en ollut saanut minkäänlaista vakuutuskirjaa josta olisin voinut lukea mitä olen allekirjoittamassa. Halusin siis käydä konttorilla varmistamassa mitä olenkaan allekirjoittamassa.
Soittaessani vahinkopäivystykseen tänään kun pesukone laski vedet alleen sain kuulla että minulla ei ole voimassa olevaa kotivakuutusta, vaan se olisi päättynyt samana päivänä kuin oli alkanutkin, eli 1.10.2005
Eihän se minun vikani ole jos eivät ole saaneet laitettua minulle laskua jonka olisi voinut maksaa.
vaan koko Iffille. Kun tää homma on hoidettu (vittu vedän kyllä takuulla niin nyrkkiä pöytään jos eivät ala korvaamaan) niin siirrän takuulla vakuutukseni toiseen yhtiöön!
Sillä siisti.
Ku sanotaa joo tai ehkä, mutta tarkotetaan ei.*senkin*
Ai mikä ärsyttää?No,suomalaisten yleinen haluttomuus,innostuksen puute,kaikissa asioissa,se ärsyttää!
VOI VITUN PASKA PALKANLASKENTA! Mä alan olla erittäin kyrpiintynyt noihin virheisiin. Joltain on koht pää irti...
#¤%&/(
[q]Vakuutusyhtiö nimeltä IF.[/q] Vakuutus tuli kuntoon, mutta piti käydä paikan päällä Olivat virkailijat keskenään sössineet paperit. "Irtisanotaan osakkeenomistajaa koskevat osat kotivakuutuksesta" --> "Irtisanotaan koko vakuutus"
[q]pesukone laski vedet alleen[/q]Kodinkonekorjaajaa täällä ollaan odoteltu aamukasista alkaen Olis vissiin pitänyt sanoa että "tuut sit tasan ysiltä", tai jotain, sen sijaan että kerroin joutuvani poistumaan huoneistosta kahden maissa, joten nyt se sitten antaa odotuttaa...
Tyhmästä päästä ja tyhmistä vakuutusvirkailijoista kärsii koko ruumis
edit: eikun lisää: pesukone ei tullut valmiiksi, korjaaja kävi vain toteamassa paikalla että yksi osa lisää pitää hankkia.
Just niin. Ei sit saada puhtaita vaatteita ensi viikoksi
Se, että koko viikko on ollut ihan saatanan raskas ja nyt pitäisi vielä jaksaa lukea huomisaamun tenttiin, jonne on äärimmäisen lusmuilun vuoksi käytännössä katsoen ihan pakko mennä. Tyhmää istua perjantai-ilta kotona.
Sana "vittu" kuuluu liian tiiviisti sanavalikoimaani.
Ei hyvä ollenkaan :(
Se et oon yksin töis tän päivän (rakennusvalvonnan toimistos) ja mul ei o mitää käsitystä mistää noist rakennus jutuist ni sit jotku asiakkaat tulee kyselee jotain mihin voin vaa vastaa et "en tiiä tulkaa huomen uuestaa"
[q]mayah, 18.10.2005 14:37:
---
koo, 18.10.2005 14:33:
(onneks tänne sentään vielä pääsee itkemään elämän kurjaa kohtaloa...)
---
No mut sehän riittää. Käytetääks tietokoneita muka muuhunkin kuin Klubbarissa istumiseen?
[/q]
No jollain sitä pitää ihmisen irkatakin...
Mua ärsyttää, jos jotkut ihmiset ei avaa leikkele-, juusto-, mehu- tms. pakkauksia siitä kohtaa mistä ne kuuluu avata (avaa tästä!), vaan leikkaa vaan saksilla paketin auki.. Oonko vähän sekoboltsi *hih*?!?
[q]koo, 19.10.2005 18:28:
En tiedä, oliko spybot syyllinen, mutta jotenkin mun koneestani hävisi windows ja se piti laittaa uudestaan... En keksi mitään muuta syyllistä kuin spybotin, joten syytä sitä.
[/q]
Mulle kävi joskus win98:n kans samoin.
Spybot ei ilmeisesti tue muita ku xp-winkkareit.
autoexec.bat tuhoutu meitsin tapaukses.
Minä?
Oma tyhmyys ! !
Aina ku mä valaistun niin pysyn vähä aikaa valaistuneena ja sit taas unohdan miks olin valaistunut
Edelliseen kirjoitukseni liittyen..
Vaikee edes koittaa ymmärtää mitään viestejä toisella tavalla kun joku poistaa niin ei voi ees lukee toiseen kertaan. Mun mielestä jos jotain on kirjoittanu niin sitä topikkia ei voisi poistaa _kukaan_.
No mä elän nyt omissa mielipiteissäni ja jotain asioita on vain vaikee käsittää toisella tavalla.
+ Ärsyttää se että nukuin aivan liian pitkää ja heräsin nyt.
Tulee varmaan yöllä nukuttaa taas tooooosi paljoo..
[q]mayah, 26.10.2005 08:49:
+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.
[/q]
Se, että sä et oo vieläkään järjestäny oikeita
tupareita
Mut noin muuten ei ärsytä kyllä mikään,
elämä on varsin mukavaa.
[q]shAderNa, 26.10.2005 11:34:
Tekopyhät pellet jotka yrittää pätee näis foorumeis
[/q]
itseasiassa sama
toinen mikä ärsyttää on mun kämppis joka kuuntelee jotain aivan käsittämättön paskaa örinäheviä tuolla...mulla hajoo pää!!*toktok*
edit. UnityF kiteytti viestissään oikein kauniisti ystävyyden määrittelyn *sydän*
[q]AndyE, 26.10.2005 11:37:
toinen mikä ärsyttää on mun kämppis joka kuuntelee jotain aivan käsittämättön paskaa örinäheviä tuolla...mulla hajoo pää!!*toktok*
[/q]
Meidän Masset Mun massella ei oo viel onneksi omaa mankkaa / ei ees omaaa konetta kasattuna joten kuunelleen mitä _minä_ haluun
[q]edit. UnityF kiteytti viestissään oikein kauniisti ystävyyden määrittelyn *sydän*[/q]
*sydän*
Se, että työnantaja tai oikeestaan entinen työnantaja
haluaa viedä mut syömään, kun lopetin työt sen puljussa.
Ihan kaunis ajatus, ei siinä mitää, mut:
- Ärsyttää tuo loskasää, joudun kävelee bussille kilsan
- Ärsyttää ettei ole täällä mitään kenkiä, jotka pitäis yhtään vettä
- Ärsyttä, ettei ole bussikortissa kautta enää, koska muutan kohta pois
- Ärsyttää, etten tiedä minne mennään syömään
(haluisin tietää, koska olen ehkä maailman nirsoin ihminen)
- Ärsyttää jo valmiiksi, ettei mulla ole kuitenkaan mitään puhumista
n. 60 vuotiaan työnantaja tädin kanssa.
- Ärsyttää, että mukana on luultavasti myös toinen n. 60 vuotias täti työpaikalta
JA NYT ÄRSYTTÄÄ, et se soitti just ja sanoi, et ei oo pakko mennäkään tänään
ja lupauduin silti menee, kun en halunnu jättää asiaa roikkumaan. (Koska mun on
pakko nähdä se vielä joka tapauksessa erinäisitä syistä.)
Eniten ärsyttää, etten osannu kiemurrella itseäni ulos koko tilanteesta, et tuun
vaikka nopeesti joku päivä vaan pyörähtää työpaikalla.
Tällä hetkellä varmaan kaikkein eniten se et tulee talvi*eiei*.. Jo nyt on kylmä ja mulla on toppatakki päällä, entäs sit ku ulkona on joku parikymmentä astetta pakkasta?!? Ja nyt alkaa just ne ihanat loskakelit ku sukat ja kengät on aina märät ja housun lahkeet ja.... *toktok*
Päässä soiva Wham - Last Christmas