Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

väärät prinsessat ja supersankarit :/

Muuton takia joudutaan hankkimaan isännöitsijältä lausunto, joka maksaa 35 v*tun euroa!

35 euroa jostain h*lvetin paperista...

[q]Viivi, 29.8.2006 12:23:
---
jesus, 29.8.2006 12:21:

Nopeet syö hitaat.

---

sä olet kyllä hyvä siinä
[/q]

Mut hei, mä olen tiedonhaun ammattilainen. Kotikenttäetu

[q]devisss, 21.11.2005 08:53:
Herään jatkuvasti tuntia ennen herätystä odottelemaan herätyskellon piippausta.
[/q]
Mulla ihan sama ongelma ja tää on joka yö, ei väliä sillä kuinka kauan on ollut unten mailla. Sit herään yleensä myös parin tunnin unien jälkeen ekan kerran et joka yö herään sellasen 1-10 kertaa :D Viime yönä oli lähemmäs kymmenen kertaa :/

Ai niin toinen vielä vähemmän huvittava uniongelma on sellanen et saatan nähdä unta siitä, että herään, nousen ylös ja hetken päästä olo tuntuu kummalliselta ja tajuan etten oikeasti ole hereillä ja sama uni alkaa uudestaan ja muistan aina edelliset kerrat ja mietin et josko nyt oon oikeasti hereillä ja se uni päättyy aina siihen kun oikeasti herään ja menee sellanen 1-2s tajuta et oikeasti oon hereillä :D

[q]Rubicon, 28.11.2005 15:49:
-clip-
[/q]

tiiän tunteen aika hiton hyvin.. lämmittävä

**tun Välinpitämättömyys!joo hei hei,Hajoonpa sitte tähän Ärsyttää perkeleeeeeesti!
Kiva olla näin, varmaan sullakin on hauskaa...*dissaa*

Se stanan passeli mainos joka tulee huomenta suomessa joka vitun kerta ennen säätä. "säästä... passelilla" *dissaa**poks*

Ei mikään, ei kerta kaikkiaan mikään.

[color=black]Ja samalla niin monet ja taas monet tuhannet asiat *uuh*[/color]

Mutta Elämä On ja pitää yrittää vaan ottaa siitä ilo irti hyvällä tai pahalla

[q]mayah, 19.10.2006 10:25:
Niin järkyttävän kokoinen mela otsassa tällä hetkellä, ettei paremmasta väliä.
[/q]

2nd that! *grr**dissaa**uuh*

Joku vuoden ääliö, joka laitto jotain mun ja kavereideni laseihin keskiviikkona baarissa
Vieläkin vähän paha olo. Nukuin pakollisen seminaarin ohi eilen. Nyt joudun väsää jotain ylimäärästä kirjallista raporttia edellisistä luennoista ja lähdemateriaalista. Prkl...

Nimin. kolme siideriä ja mielikuvat mustaa puolen yön jälkeen. Ei kannata kääntää selkää lasillesi, jos pöydän toisella puolella istuu maansa myyneitä ämmiä. No, onneks oon päätynyt yksin kotiin sen sijaan, et joku ois kerännyt mut talteen jostain ojasta.

Asunnon metsästys. (jos joku tietää kantakaupungin alueelta asuntoa yli20m2 ja vuokra max.700 ja jossa saa olla koira ja pesukone mahtuu vessaan, niin ilmoittais mulle, kiitos)
Murh.
Olin eilen pojottamassa terdellä 13-21 ja nyt on hieman flunssainen olo. Köhköh.

e. typoja, perkele.

*senkin**igor*

[q]Freja
Ja kyl se ny helvetti sen tahallaan tekee ei se ny vahingossakaan joka kerta pasko ohi. Kusee kyllä kiltisti laatikkoon.
En tiedä koska terveys viimeks tarkistettu. Ei ainakaa 2 kk sisäl.

Vittu mä oon vihanen.
[/q]

Toi nyt vaan on aika usein kissanomistajan vitsauksia.. Parempi tottuu et noin joskus käy. Jos se tekee joka kerta noin niin kantsii tosiaan opastaa sitä nätisti sinne laatikkoon tai ostaa semmonen koppimalli. Se ainaskin vaikeuttaa ohipaskomista aikalailla

Surku olo heti aamusta kun on asioita jotka huolettaa, ja sit soittaakin oikein vittumainen puhelinmyyjä miks ne aina valitsee huonoimman ajan soittaa... Saan heti herättyäni vastata kysymykseen, et oonko 18 kun mun ääneni kuulostaa niin nuorelta Pakko lyödä luuri korvaan ku vitutti niin paljon...

Autosta katkes pakoputki
Ja noita mekaanikkoja ei meinaa millään saada kiinni.... alkaa vituttaa pikkuhiljaa. Ja Flunssakin näköjään tulossa *nuha**eiei**hmph*

Kiroan Lumenen valokynät alimpaan helvettiin!

[q]mayah, 30.11.2005 15:14:
Voi argh
[/q]

Voi argh

Ed, mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan Ja mä joudun lusimaan vielä kuuteen
Ja Maija, kyllä mä voin kääntää täältä pari linjaa teille eiku

[size=7]Ps. Mulla on kyllä hippimekkoja useampikin kaapin perällä[/size]

[q]koo, 1.12.2005 13:59:
Mä olen ihan tuhoon tuomittu tän mun tietokoneeni kanssa. Siinä on koko ajan viruksia ja ties mitä ihania paskaohjelmia. Tänä aamuna se oli keksinyt itseensä jotain aivan uusia kansioita, joista en ollut ennen kuullutkaan. Hauskinta on, että kansiot on "luotu" ennen kuin mulla edes oli tätä konetta.

Virusohjelma ei löydä mitään, ja se spybot onnistui viimeksikin poistamaan koko windowsin, joten hieman kammoan sitä. Kaipa mun on nyt vain hyväksyttävä se, että jotkut ilkeät madot nakertavat mun kaunista ja neitseellistä tietokonettani kaikessa rauhassa ilman, että mä voin tehdä asialle mitään.

Vituttaa.
[/q]

7 askelta onneen windows käyttäjille:

http://www.microsoft.com/finland/security/kotikayttaja/7steps.asp

[q]RiD, 16.3.2007 13:13:
Herääminen :C
[/q]

Ainakin siis jos/kun pitää herätä luonnottomiin aikoihin (<10.00) *poks**eiei*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O