Mikä ärsyttää?
4 viikkoa on niin pitkä aika
voihan nyt jo v*#"u stna!! *toktok*
voisko tää tauti jo loppuu!!
..ja lauantaiselle lääkärille!
[q]larzizi, 1.3.2009 11:31:
Miehet. Uskomatonta käytöstä
[/q]
:D
Mitäs luomakunnan kuninkaat nyt on sulle tehny?
Tällä hetkellä eniten ärsyttää se, että kotiverkkoni ADSL-modeemi iski hanskat tiskiin jostain syystä viikonloppuna, eikä suostu ottamaan yhteyttä ulkomaailmaan...
Pitänee leikkiä hakkeria myöhemmin illalla ja katsoa, josko sen saisi kotikonstein toimimaan.. (ilman että joutuisi hommaamaan uuden)
Edit:
Vapaasti muokaten erästä tunnettua biisiä:
Ei elämää/Ei sen enempää/Kuin nörtismi tää/Koeta ymmärtää
nääh pyörä kiukutteli aamulla ja myöhästyin 40 minsaa duunista, oli hieman hankalaa saada kyyti pummittua... oisin tosin ehtiny siinä 40 minsassa aika tarkalleen kävellenkin, mut laiskotti ja kiukutti o_O
joku takakumi puhki! äh.
Se että mua hymyilyttää, vaikka ei pitäis just nyt hymyilyttää *ding**pepsodent*
Kroppa joka päättää herätä 03.00 kun olisi saanut nukkua 06.00 asti..*hmph*
+
Ke, To ja Pe Tammisaaren jako...*poks*
Valehtelu
Oma saamattomuus
Juoruilu
Päteminen
Pippurit keitossa
Tää omituisen ristiriitainen ja irtonainen olo.
http://ip23.dyn181.pacific.net.hk/29658.m3u Rai - Let's Dance *sydän*
Tää jeesaa kyl joka tilanteessa
Epäoikeudenmukaisuus!! Suvaitsemattomuus..aaargh!!!*grr*
..kaikki..
[q]Verano, 14.11.2005 11:01:
Sä ajattelet vain itseäsi etkä lapsiasi
[/q]
Mutta jos mä lupaan testamentata niille sitten vastaavan summan?
Töiden haku olemattomista työpaikoista.
Mä en jaksais taas lähtee töihin nythetisamantien toiselle puolelle kaupunkia, mitä se on, ku on vuokratyöläisenä.
[q]sapeli, 13.11.2005 19:34:
Mun käsittääkseni oli kyl tiedossa että Tarja jättäisi yhtyeen seuraavan levyn jälkeen tjsp, mutta naurettavaks ton koko jutun teki se mediasirkus minkä se on pistänyt pystyyn - ne "kyyneleet" siinä televisioidussa haastattelussa oli TOSI aitoja, ja sit lööpit: "en syö, en nuku"...
[/q]
Eiköhän tän koko mediasirkuksen laittanut pystyyn Tuomas Holopainen julkaisemalla tämän kirjeen, jonka hän antoi Tarja Turuselle Hartwall-keikan jälkeen nightwish.com:issa. Musta aika amatöörimäista on olettaa, että koko homma jäisi siihen.
[q]Individual, 14.11.2005 11:17:
Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO.
[/q]
Siitä en tiedä miksi se kirje alunperin laitettiin nettiin - oli se vähintäänkin aika kylmä veto (mut toisaalta saattoi olla pakollista koska fanit olis halunneet kuitenkin kuulla miksi se tapahtui), mutta Tarja oli kyllä se joka veti tän tilanteen otsikoihin ja koko kansan huomioon, ja käytännössä alkoi lokaamaan loppua yhtyettä siinä missä mielestäni se alkuperäinen kirje oli ollut varsin asiallinen.
Ehkä tää on niin päin että yhtye oli tässä se "pahis", mutta Tarja on se jonka pisteet eniten on mun silmissä laskeneet tän naurettavan mediasirkuksen ansiosta... Se nainen ei vaikuta tippaakaan vilpittömän loukkaantuneelta sen eron takia ja itsekin oli jättämässä yhtyeen (ja tästä ei edes keskusteltu vaan hän suoraan sanoi yhtyeelle), joten tää kaikki on aika selkeästi vaan sen PRää oman maineen pelastamiseks. Nolla respektiä sille siitä miten se on tän suorittanut.
edit: niin ja siis tämähän on ihan topikkiin kuuluvaa Tarja Turunen ja sen mediapelleily ärsyttää
- Tänään Jyväskylään = n. 13h työvuoro
- Huomenna vapaayö joten taas joutuu valvomaan yksin läpi yön pitääkseen vuorokausirytmit "kohdallaan"
- Kun on poika vetänyt lainanlyhennykset niin isoiksi ettei voi ostaa edes uusia vaatteita vaan juuri ja juuri tulee toimeen = jääkaapissa valo
- Kun on tullut ajan kanssa niin sokeaksi ettei oikein enää näe elämässä juurikaan mitään hyvää...
- Yksinäisyys
[q]hemuz-, 14.11.2005 20:25:
yskä ja nenän jatkuva niistäminen
[/q]
mullakin on ihan sama vamma..
Kuudesta asti koneella ja mitä oon saanut aikaiseksi...yhden surkean sivun tekstiä Pitäs kai suosiolla lopettaa, kun ei tää pää tuota enää mitään fiksua...
Joskus sitä vaan saa aikaseks, nyt on näitä päiviä ettei suju kouluhommat eikä ihmissuhteet. Huomenna kyl otan itseäni niskasta kiinni enkä jää tähän makaamaan. Mur
S U O M I
Päässä soiva Wham - Last Christmas