Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

no ladatkaa niitä ukkojanne näytöllä takaraivoon ni kyllä ne vielä oppii olemaan!! :) (ehkä?)

Mikä ärsyttää, on tavaran määrä näin muuton kynnyksellä, arrrrgh!

Että meidän työpaikalla näköjään ei kiinnitetä mitään huomiota siihen, kuka tekee paljon vuoroja ja kuka oikeesti uhraa harvat vapaahetkensä mukisematta firman puolesta jos tulee yllättävä tarve.

En edes muista koska mulla olisi ollut vapaa arki-ilta viimeksi, ja muutenkin tuntuu siltä että hereilläoloajastani 75% menee töissä, mutta eipä ole viikonloppuvuoroja korotetulla palkalla kauheesti näkynyt. Sen sijaan lyhyeitä iltavuoroja (tunnetaan työkavereiden keskuudessa myös nimellä vitutusvuoro) on kyllä enemän kuin tarpeeksi! Kaiken lisäksi on sit kuitenkin tyyppejä jotka tekee 1 tai 2 (aamu-)vuoroa viikossa eivätkä suostu tuuraamaan sairaslomalla olevia, niin joopajoo, heille kyllä annetaan sunnuntaivuoroja useta kuukaudessa!

Reilua, eh?

Mä lähen bisselle.

[q]pirpeli, 26.3.2008 10:04:
---
crissy, 26.3.2008 09:44:
-ihottumasta-

---

Menee vähän off topiciksi, mutta pyydän anteeksi. Kokeilehan crissy helokkiöljykapseleita ja siihen EPA- kapseleita joukkoon, alkaa ihan taatusti iho paranemaan eikä tarvi lääkkeitä popsia/kortisonia levitellä. Syöt niitä säännöllisesti vaan, ja katot miten käy :)

Mua ei ärsytä mikään tänään, vielä..Töissä saattaa alkaa ärsyttää yks juttu, mutta ehkä sekin hoituu.
[/q]

kiitsa vinkistä! täytyyki kokeilla:D

noin 4kymppiset miehet, jotka VARASTAA vittu lehtiä meiltä! Tuskin ne nyt niin köyhiä on, että 1e tuntuisi konkurssilta. Kuinka ne kehtaa?!?

Hikka

*hik*

Tää hemmetin kurkkukipu, joka ei millään meinaa loppua ja on ollu jo kokonaiset KOLME päivää!! Voi hvetti, jos se flunssa on kerta tulossa niin tulis sitten, tätä kurkkukipua ei kestä erkkikään

Oma kroppa ku se on nii kipee ja syy on yksin omaan huonosti sunnitellun/toteutetun harjottelun ! *vttu*

Tää vaatii jo taitoa : 80km/h alueella tutkaan 126km/h 160e sakkoja ja ajokieltoa..

Eilen oli muutto uuteen kotiin...
Ja tänään totesivat Elisalla et menee kolme viikkoo et netti taas toimii...

No osittain omaa tyhmyyttä ku ei osannu varautua...

Nyt joutuu oikeesti tekemään jotain iltasin, eikä vaan jumittaa koneella...

Se että mulla on aina joku rasittava vaiva

Jos särkee selkää niin joudun syömään paljon lääkkeitä, jos syön lääkkeitä niin selkään ei enää satu ja pääsen liikkumaan, mutta sitten mahaan sattuu helvetisti lääkkeiden takia. Jos selkä ei ole kipee niin sitten on hirveitä hedareita ja migreenejä, sama juttu taas lääkkeiden kanssa... Jos syön niin päähän ei satu mutta maha taas menee mutkalle. Plus vielä että joudun syömään muutenkin jatkuvasti reuma lääkkeitä jotka tuhoo vatsaa aika tehokkaasti ikuinen kehä näiden kanssa...

Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...

duunipaikan tietokone millä pitäs tehä kortit ja muutenki sitä tarvii kokoajan ni voi vittu se on sekasiiiin !

[q]KooKie, 20.6.2006 18:27:
Erään nimeltämainitsemattoman neidin yliolkainen käytös. Voisi opetella suunnittelemaan menojaan vähän tarkemmin ja jättää hehkuttelut pois, jos lopulta kuitenkin lähes aina feidaa tapahtumat. Harvinaisen törkeetä tollainen käytös kavereita kohtaan, alkaa käpy palamaan ydintä myöten. Voi jäädä ne menot sen kanssa aika minimiin, kerta ikinä ei voi olla varma suunnitteluajan pituudesta riippumatta, että onko se lopulta kykeneväinen/halukas oikeesti toteuttamaan niitä suunnitelmia.
[/q]

:D juu noi on kyl tosiystäviä parhaimmillaan! Sitten kun vielä lisäksi ollaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan, niin ai ihanuutta! Tekisi mieli lyödä (omaa tai kaverin) päätä seinään.

edit: siis selkäänpuukotustapauksissa yleensäkin

.oma saamattomuus.

...pomo soitti...porukkaa saikulla joten illalla/ensi yönä Jykylään.. ...se siitä vapaapäivästä... ..noh, tuplapalkka...

...kävin sitten tekemässä 12,5h töitä...ehkä senkin takia ettei tarvitsisi ajatella vaan laittaa aivot narikkkaan ja tuijottaa 700km tietä...olen valvonu taas niinku 22h...olen alkanu epäilemään että alan olla oikeasti aika finaalissa...*ding**poks*

tää kaupunki

Minä...*hmph* ku pitää olla typerä...(tähän kuuluis hymiö mut menköö nyt toi)

Yx enkun lehtori Oulun yliopistossa. Aivan hirveä persoona.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O