Mikä ärsyttää?
Ei juuri mikää täl hetkel!!
Vituttaa ihan vitusti, että jää lauantaina Kevinit sun muut väliin. Minkäs teet, kun ei ole vittu rahaa. Tekis mieli viljellä tähän kaikki maailman kirosanat mutta olkoot. Koskahan olen viimeksi bileissä käynyt.. en edes muista.
LÄÄKÄRIT*grr**grr**grr**grr*
määrätään vaan pilleriä pillerin perään eikä oteta kuvia mistää(röntgen) vaikka menis pää kainalossa sinne saatanan vastaanotolle*igor*
"otat tästä vähän särkyyn reseptiä ja tästä vähän lihaksia rentouttavia ja jos on vielä viikon päästä kipee ni ehdottomasti uudestaan tänne."
vitunvittu sanon minä! enkä varmasti oo ainut mielipiteeni kanssa, jos kerta joutuu maksamaan siitä huvista että siellä lääkärillä käy, ni luulis irtoovan sitä koetta/tutkimusta sit kans! ¤%!"&()(½==)!#&%
[q]yawiz, 23.9.2005 23:24:
ei mummoja saa hakata.. mitä pahaa mummot muka on tehny?
[/q]
Ei mitään, kostan vaan pahaa oloani muihin
[q]Karvinen, 24.9.2005 17:13:
Mmitä ? se kakkuko, aika julmaa, eka se vaatii sen leipomista ja perääki sit viel huudellaa mut ajattele mitkä fiilikset sil kakul on ku se tietää tulevansa syödyksi seuraavana päivänä
[/q]
Se on jo lähes tuhottu..julmaa, elämä on!
[q]Kri$$ G, 24.9.2005 19:38:
Menin eilen kännipäissäni juomaan tiskiainetta ja vieläkin sattuu kurkkuun
No mä mietin että pystyykö röyhtäsemään kuplan. Ei pystyny. Ja nielin nielin...
[/q]
kannattaa olla tarkkana, ehkäpä sä pieraset jossain vaiheessa kuplii. . .
Se että hikoilee tunnin välein kaikki petivaatteet litimäriks kun yrittää nukkua Flunssa *sydän*
elämä
no vittu kaikki!!!
Duunarit polttaa tupakkaa just mun ikkunan alla - kohta kaikki huoneen tekstiilit haisee tupakansavulta Nyt jo täällä haisee pahalta, ja mulle kun just nyt kelpais raikas ilma kun on vähän hengitysvaikeuksia
en saanu kokoyönä unta ollenkaa :/
No silleen ihan pikkasen, yks äijä joka omi 5 paikkaa junassa koiransa kanssa, eikä ollut edes siinä koirille ja lastenvaunuille tarkoitetussa kohdassa. Piti nääs vaihtaa paikkaa kun allergia alkoi kenkkuilemaan.
Edit: ai nii, ja se kans et meidän talossa on tänään sähköt poikki aamukasista iltaseiskaan... Koko ajan hirvee haamujano kun tietää että ei voi mennä hakemaan vettä tai mehua.
Kun ei osata hoitaa yksinkertaisia asioita jotka on _pakollisia_ joka kuun alussa ja niin siitä koittuu sitten toisille paljon vahinkoo ja pahaamieltä ja ärstymystä. Jos ei kykene hoitamaan perusasioita niin sitten voisi miettii pitäiskö jotain tehdä toisin.
*super**igor*
Belgialaiset tai ei se idiotismi ole kansallisuudesta kiinni...
[q]Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.
[/q]
Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.
Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.
Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.
se että macin salaatissa on paskimmat mahdolliset kastikkeet...
Delayt!!
Mä en taas tiiä tai jos tiiän, niin mun ei kai kannttais yrittää tietää.*ding*
[q]Miinapiina, 1.11.2007 20:51:
joo siis ihme kilikali se äijä, ja kummemmaks asian tekee se, et sillä itellään on lapsi, sellai teini-ikänen kotona asuva poika
et luulis et tietäis et lapsista kuuluu ääntä...
[/q]
Mitähän kaikkea se tekee omalle pojalleen
Kaikenlaista.. toivottavasti asia selviää. Kamala mies.
Päässä soiva Wham - Last Christmas