SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]BB_turone, 28.12.2005 18:17:
Mitä vikaa tässä paikassa on tai mitä vikaa tässä ei olis...
[/q]

Paras paikka*haukottel**nukkuu**nauru*

Tääl kyl pysytään..ei oo aikaa mihkään*ding*

[q]onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Mä oon niin kyllästyny pelaajiin...
[/q]

Älkää vihatko pelaajaa, vaan vihatkaa peliä :D

Jos usein menee suhde/tapailu vituix niin silloin kandee myös mennä itseensä.
Usein etsitään vikoja ulkopuolisista tekijöistä ja vastapuolen tyypeistä eikä
ajatella voiko itse tehdä jotain tyhmästi/väärin. Liika tarkat vaatimuksetkin
toisen suhteen voi pilata muuten toimivan alun. Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*

Mulla liika harkitsevaisuus ja analysointi toisen ja oman käytöksen ja sanomisten
suhteen käy välillä viduttamaan.. pitäisi antaa tunteille enemmän tilaa!!
Onneksi tänne palattuani tiedän taas enemmän mitä haluan naisesta ja
mitä ne. Vääristä valinnoista oppii myös itsestäänkin asiota.

[q]Manolo,
just.......................................................................
[/q]

Voit sä myös itkeä itses uneen joka ilta ja kirota täällä klubbarissa omaa elämääs jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. ;)

Tai sitten hakea ilopillereitä jos kerta et itse pääse erosta yli.

[q]Manolo, 17.11.2005 22:25:
---
GoA, 17.11.2005 22:20:
---
Manolo,
just.......................................................................

---

Voit sä myös itkeä itses uneen joka ilta ja kirota täällä klubbarissa omaa elämääs jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. ;)

Tai sitten hakea ilopillereitä jos kerta et itse pääse erosta yli.

---

Voin voin mutta toi just viittas siihen pieru juttuun mikä TOIVOTTAVASTi ei ollu mulle tarkoitettu =)
[/q]

No se ei tod. ollut sulle. *Nauru* Anteeksi väärinkäsitys. :)

Joo mäkin punastelen ja kylhän se meinaa välillä hävettää vaiks useimmiten järki sanoo et ei se ketään haittaa tai kiinnosta. :) Ja sitten vaikka tollaseen sanojen sekaisin meneemiseen tjsp, oikeesti, mitä väliä? Tuskin ne treffit pelkästään siitä on kiinni. Näin mä ainakin toivon.

Itekin puhun tosi tosi nopeasti joten muiden ihmisten ymmärrys ei aina kulje aina ihan mun puheen nopeudella niin sit mä vaan toivon et ne uskaltaa kysyä et mitä niin yritän selittää saman hiukka hitaammin. :) Mut onhan toi sinänsä paha tapa, varsinkin kun innoissani selitän jostain niin vaikeudet on taattuja.

Manolo, tää on niin klassista ja tätä oot kuullu varmasti paljon muiltakin mutta se tekee kipeää siihen asti kunnes löytää uuden. Yhtäkkiä vanhat asiat kaikkoo kohtuu nopsaa pois mielestä. :) Enkä myöskään tiedä sun tilannettas tarkemmin tai muutakaan mut itelle ainakin on ero paljon helpompaa kun ei vaan yksinkertaisesti pidä mitään yhteyttä. Julmaa mutta tehokasta. Unohdus toimii pirun hyvin omalla kohdalla. Tohon päälle viel kovat reenit ja duuni niin ei mulla jää ees aikaa mietiskellä mitn eroa.

Ja sitten noin yleisesti ujouteen. Tohon en osaa antaa mitn vastausta. Itekin olen ujo, mut kyl se siitä. Ei pidä nyt liikaa kuitenkaan jännittää. Vaiks tiedänkin kuinka vaikeeta saattaa olla kysyä jotain ulos. Mut toisaalta, tääkin on niin klassista mutta kuitenkin, mitä voi menettää jos joltakin jotain kysyy?

Ja sitten noihin pikku mogiin, jos joku mies on susta vähänkin kiinnostunut niin ei sitä kiinnosta vaikka joskus päästäisitkin pierun. Se on kuitenkin ihan normaalia ja varsinkin me miehet tykätään siitä. Tämä antaa katsos meille myös vapauden olla oma itsemme ja pieraista jos siltä tuntuu. :) Eli vaikka välillä pitääkin olla harkitsevainen mut ei aina. Se saattaa kuitenkin antaa sellaisen kuvan että yrittää olla jotain muuta kuin oikeasti on. Tosin treffeillä kyllä jännitys on yleensä molemminpuolista ja kummatkin haluaa antaa parastaan (toivottavasti) mutta asian edessä tollasista pikku mogista ei kannata välittää. Helppohan tämä on sanoa mut ainakin kantsii yrittää olla välittämättä.

Semmosta tällä kertaa. Mut nyt reenaamaan. Katotaan jos tulee jotain hempeetä tekstiä sit illalla kyykky/sjmv reenin jälkeen. Ainakin yleensä olo on tuolloin kohtuu raukea/lempeä/herkkä.

[q]hallucinogen, 17.11.2005 13:23:
Sä oot sen verran juutalainen etten kyllä oottanutkaan, että sä neidolle ees tikkaria ostaisit ;D
Oon kyllä samaa mieltä tossa ettei tosiaan kannata ja pidä luopua koska jossain vaiheessa voi käydä niin, että se kriteeri jossa antoi periksi alkaa sitten ärsyttämään niin paljon, että jos ei suoraan eroa tule niin ainakaan paranna sitä suhdetta. Iso osa minunkin "vaatimuksista" on enemmän sellaisia, että voi kun ois kiva jos se kattois mun kanssa scifiä aamun sarastukseen ja lanittais mun kanssa :D Tosin suhde ei kyllä välttämättä kestäisi kun toisella osapuolella menisi herne nenään kun koko ajan istun koneella joko foorumeilla, pelaamassa tai kattomassa jotain lempparisarjaani :D

Naisen voi kyllä opettaa pelaamaan mutta tytöissä jotka ei luonnostaan ole alkanu pelaamaan alkavat pelaa peliä joka on itse suuri saatana... SIMS ja sitä helvettiä ei kyllä kestä :D Ensinnäkin niin kamala peli, että oikein sydäntä särkee kun rakas joutuu pimeälle puolelle ja sitten valtaa vielä koneen ja mä en pääse pelaamaan kunnon pelejä tai kattoo scifii :(
[/q]

Mun on pakko kommentoida tähän, elämä on. :P

Mä olen kans sitä mieltä ettei se aika mene hukkaan vaikka pitempi suhde menisikin poikki. Jäähän noista kuitenkin mieleen muistoja ja kokemuksia jotka muokkaavat sitä millaisia ihmisiä me itse olemme, ja millaisia asioita suhteen hoitaminen vaatii.

Ja tosiaan itsekin olen sitä mieltä että jos pisimmät suhteet on vain tyyliin 2kk niin jossakin mennään kyllä pahasti vikaan ja pieni uudelleen arviointi omasta minästään on ehkä paikallaan. Tai sitten on oikeesti ollut vain todella huono tuuri.

Toinen on sitten ikisinkkuilu, ehkä jossain vaiheessa kannattaisi hyväksyä että se unelmien prinssi ei välttämättä tule valkoisella ratsulla hakemaan sua sieltä palavasta talosta ja ole ulkonäöllisesti mikään *aseta tähän oma unelma*. Onnellinen todellisuus saattaisi kuitenkin olla sitä, että se unelmien herrasmies ostaa sulle tikkarin kun on makean himo ja näyttää hämärässä komealta. Eli realistisuutta kehiin. Ja sitten niille vielä niille jotka haluavat mielummin olla sinkku kuin seurustella sen täydellisen kanssa niin oletteko miettineet asiaa siltä kannalta että sitten 40 vuotiaana ja yksinäisenä huomaa että olisi ehkä sittenkin pitänyt tyytyä johonkin tavalliseen kumppaniin.

Ja tämä syytös ei sitten todellakaan koske kaikkia. Jokainen saa lähinnä itse miettiä koskeeko kyseiset asiat itseään. Ja tämäkin on vain spekulaatiota. Kukapa näistä suhdeasioista oikeesti mitään tietää. :)

[q]Avernian, 20.11.2005 14:26:
---
SamHard, 20.11.2005 14:16:
---Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*

---

Mistä näitä saa?
[/q]

Uudesta elloksen kuvastosta*nauru*

Mahtavaa. Taisinpa tänään liittyä jälleen tähän joukkoon tummaan.

[q]Braini, 27.10.2005 10:44:
no harvemmin kellään on antaa mitään universaalisti toimivia neuvoja. itsestä vaan tuntuu tältä =)
[/q]

Jooh, ja mikä sitten tekee asioista vaikeita niin ihmisellä kun on järki ja tunteet ja niitä ei saa mitenkään oikein yhdistettyä. Vaikka monen asian kohdalla järki sanoo että näin on hyvä tai että näin pitää tehdä, niin siltikin ne tunteet saattaa viedä voiton.

Tiedä sitten onko tuo vain mielenheikkoutta vai mitä. Mutta luultavasti moni on joutunut painimaan saman asian kanssa ja luultavasti tätä on mietitty ennenkin. Ja kukaan ei ole vielä kehittänyt siihen ratkaisua. Ihmisten siis täytyy vain jatkaa tasapainoittelua noiden kahden välillä. Mutta mitä tunteet ylipäätään on? Eivätkö nekin ole ihan vain aivojen kehittämää osittainb rationaalista fiilistä johon pitäisi voida vaikuttaa myös järjellä? Toki ihastuminen johtuu pitkälti hormooneista joihin ei voi vaikuttaa mutta entäs sitten kun hormoonit eivät vaikuta asiaan?

[q]Anselmi, 25.10.2005 20:36:
---
mariquita, 25.10.2005 20:29:
---
Lenita, 25.10.2005 16:28:
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?

---

Aivan totta!
Nyt joku mieshenkilö ensitilassa listaamaan naisten luonteenpiirrevaatimuksia.

---

Hyvä sydän*sydän*
[/q]

Etteköhän te naiset jo tiedä mistä me pääosin tykätään. Ihan samanlaisia perusasioita kuin teilläkin joten miksi tämä kamala älämölö? :)

[q]Mar6, 24.10.2005 22:33:
Siis tartuin lähinnä lauseeseen : "liian monta päivää"
:P

Mut toi on ihan totta, sehän se ongelma ja hankaluus tosiaan onkin
[/q]

nooh.. vähän kirjotus kusee mut ei se mitään, ymmärsit mun pointin *vink**hymy*

[q]Epailija,

Mitenkäs se jatkuikaan... Ai niin.

Miehet taasen kaipaavat naisilta kahta asiaa:

1. Ruokaa
2. Seksiä

Siispä sukupuolten välinen rauhaisa elo on mahdollista vasta kun miehet luopuvat järjettömistä vaatimuksistaan!
[/q]

Ei tossa ole mitään järjetöntä. Ruoka on hyvää ja ilman sitä tulee vihaseksi. Ilman ruokaa edes seksiä ei tee mieli. Mutku on masu täynnä niin sitten veri/aivot siirtyvät taas muualle. Näin se vaan menee, ei miehellä muuta tehtävää ole. :)

[q]Kirtar, 6.9.2005 21:11:
HEIJ kaikki sinkut miten täältä pääsee pois?
[/q]

Sen ku tietäis...

[q]Lauruska, 19.10.2005 14:00:
mäki pelaan simssii
[/q]

Joo siitä oppii oikeeta elämää*nauru*
Tai voi ainakin virtuaalisesti tehdä elämästä hyvän*hih*

[q]plink, 18.9.2005 20:49:
---
pietari, 18.9.2005 20:10:
Kun on insinörttiopiskelija ei tartte seukkailla

---

miten ni? kyllä mulla olis ainaki aikaa seukkailla vaikka miten päin. vai meinaatsä sitä et opiskellessa pitää dokata nii paljon? :)
[/q]

hitto ku tarvii dokaa niin paljon! ja kännissähän ei ikinä tajua pokata ketään/tulla pokatuksi tai jos on jo löytänyt sopivan poikaystäväkandidaatin niin ei se sitä juopottelua kuiteskaan jaksais kattella.

aika on sit ihan eri juttu..

O