SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]ambro, 23.5.2005 14:53:
Mahdollisuus on aivan ihana ja kiltti ihminen *sydän* joka näyttäisi arvostavan mua ihan itsenäni. Ja silti.. En tiedä.. Sen kerran kun lähden sille reissulle, niin annan kaikkeni, ja se pelottaa. Aina olen siipeni polttanut miksi en siis nytkin?*ding*
[/q]

Jos ei pelaa ei voi voittaa

näin on eräs tärkeä ihminen mulle sanonut

Mä lähdin mukaan mutta en alkanut pelaamaan kunnolla koska olin jo varma että häviän kuitenkin vaikka voiton mahdollisuus oli suuri.

Pelkäsin liikaa.

Loppujen lopuksi, riski kuin riski, on riski hävitä mutta on myös riski voittaa

En tiedä mitkä on mahdollsuudet nyt mutta olen päättänyt voittaa vaikkakin "hieman" myöhässä

Teet itse päätöksen, mutta punnitse huolella, vaikka pelottaa, voit hyvin voittaa

Turhaa itkette Iinekset ja Akut.
Carpe diem.

[q]T-rex-orava, 25.4.2005 20:00:
---
sakk303, 21.4.2005 23:46:
...Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu!...
Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!

---

Kerrotko suurelle yleisölle viikon päästä miten onnistui? Hävisikö naisen kaipuu
[/q]

No näin viidettä päivää naisten tuoksujen kanssa kylpyhuoneessa pelleiltyäni voin todeta, että toistaiseksi tekee ainakin uskomattoman hyvää. Eli jos ei nyt ihan sataprosenttisesti vois ilman elää, niin kyllä näillä persikka yms. -meiningeillä kituuttelee

Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu! Sitten sitä.. Elikkäs, ratkaisu on kovinkin yksinkertaista ja ekonomista, silllä se ei ole edes kallista vaan ylettömän luksusta! Eli tuoksu...joo* kerronko, mitä ajelen takaa?

Ostakaa sieltä pesuainehyllyiltä tyttöjen jutut : Shampoot, Pellavaöljyt ja ne niin saatanan hyvälle tuoksuvat tukanhoitoaineet! Satsaatte niihin kymmenisen euroa kuussa, niin elätte huikean leveästi naista syleillen, keinotekoisesti teihin kyteytyen eteeristen fiilinkien kautta.

Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!

[q]Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D
[/q]

ei jumalauta kyllä on sit katkera nainen! :D

[q]e-will, 12.4.2005 18:17:
kyllä on parisuhteita jotka tuovat paljon enemmän onnettomuutta elämään kuin sitä onnellisuutta.
nimenomaan se että olet parisuhteessa ei tarkoita että se parantaisi sun elämänlaatuasi!
[/q]

Ei toki, mutta esimerkiksi omakohtaisesti, jos ajattelen onnellisuutta jonkinlaisena kokonaisuutena, liittyy siihen usein parisuhde.

Ei tietysti ainoastaan - saatikka kenen tahansa kanssa, mutta kuitenkin :)

*haukotus* hoh hoi..nyt alkaa menemään taas vähän pilkuviiluksi..mikähän siinä on että se on hälyyttävän monesti dorka asialla näissä viilauksissa

mutta takaisin aiheeseen : noh, annakins, mitens hommat edistyy? mulla on kans pelottavan vaikeeta elää "päivä kerrallaan" jos pitää kelailla jotain suhdejuttuja, tulee mietittyy aina liian pitkälle tai miinuksia ja plussia väärässä vaiheessa, mut annahan kun muista elämän osa-aluieista on kyse niin ei uskalla ees ajatella mitä sitä ens viikolla tekee tai että nyt ei ees osaa sanoo voiks lähtee ens kesänä esim. festareille tai matkoille..ei vaan pysty näkee niin pitkälle ajassa..

[q]Annakins, 6.4.2005 13:23:
("pompin edelle siitä missä mennään")[/q] = pissis

[q]Annakins, 6.4.2005 10:49:
Puolet ajasta pompin edelle siitä missä mennään ja mietin, että voisko se oikeesti tykätä musta niin paljon että alkaisin jopa seurustelee sen kanssa. Toinen puoli ajasta menee siihen, että keksin syitä miks en vois seurustella sen kanssa. Oon ollu sinkku nyt niin kauan että en enää tiedä mitä tehdä jos yht'äkkiä oonkin tilanteessa, jossa pitää ottaa huomioon jonkun toisenkin tunteet.
[/q]
...no tosi jees, kun harkitset "seurustelemista" pojan kanssa jonka olet "kerran bileissä" nähny ja meet sen kanssa leffaan? ...joo, onnee

[q]WiljamiDzay, 27.3.2007 23:50:
sinkkuluukku on parasta huumetta
[/q]

that's what they all say till...

http://vip.mikrobitti.fi/~tapiob/whitelines.gif

[q]Dana, 19.11.2006 14:22:
---
Lyylikki, 19.11.2006 14:14:
Tänään olisi voinut herää jonkun kivan kainalosta ja viettää siellä kainalossa koko päivän. Mä näin jo jotain valveunia siitä, miten mun sormet hipeltäisi sen jonkun ihoa. Koittaisi kyljen kaarta ja piirtäisi rintalihaksen kuvaa.

Mutta on se klubbariin yksin iniseminenkin ihan kivaa

---

heeei, tsemppiä sinne ei tilanne niin paha ole!! Pipo päähän ja kävelylle, tähän aikaan (ja sit kans n.kuuden-seiskan aikaan) moni kundi ulkoiluttaa koiriaan tuolla u never know whos gona be there..!

itse nautin täällä ihanasta kurkkukivusta, mutta onneksi äiti on täällä ja tuo teetä, kukas sitä miestä nyt kaipaisi hahahaa...
[/q]

Jaa. Kyl mul ainaki on vientii. Oon suorastaan nuutunut. Täydellisen oloinen "sinkkuilu-viikonloppu" takana. *joo**hihu*

[q]
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.
[/q]

En mäkään miehenä sen helpompi ole.

Toivottavasti tulevaisuudessa en tee yhtä typeriä virheitä :)

[q]Mark Hamilton, 1.4.2005 19:06:
Kluibituksen sinkkuluukun omat ravet pystyyn
[/q]

Hyih.

Bileissä:

- "Ooksä sinkku?"
- "..."
- "Hyvät bileet!"
- "..."
- "Mä taidan mennä tästä hakee lisää juotavaa, otatko sä jotain?"
- "..."
- "Tuun kohta takas!"

Then do loop.

Toisaalta, spekulaatiotahan tämä. En mä ole koskaan sinkkubileissä ollut :P

Vieläkin täällä..

[q]Tulispa Brad Pitt koputtaa ovelle...
[/q]

Tulit vaan mieleen kun luin päivän uutisia. Tärkeitä ja vähemmän tärkeitä.

http://www.news24.com/News24/Backpage/HotGossip/0,5583,2-1343-1344_1684051,00.html

Eli jos ei siltä muuta saisi, niin ehkä eron jälkeen kartanon :)

[q]INFIANA, 1.4.2005 12:19:
No oon mä ennenki hamstereiden kanssa hengannu... ja ne ei ollu ees brad pittejä.
[/q]

Hyiii!

[q]
Brad tunnusti Ilta-Sanomien, tuon aikamme journalismin kulmakiven, haastattelussa omistavansa hamsterikoon varustuksen!
[/q]

Mut toki eiköhän niillekin löydy piukkaa.. :)

T: hamster+duct tape

[q]
Honey, Pittillä nyt on sen verran sitä massii, et enköhän mä jotain ajanvietettä keksis.*justjoo*
Ja onhan se ihan pantavaki.
[/q]

Onhan se toki pantava.

Eiku.

Entä, jos sitä ei panettaisi? Sit taas harmittaisi.

[q]
Noilla vaatimuksilla tulevaisuus tosiaankin näyttää vähintäänkin synkältä :DDD
[/q]

Ehkä vastaavat vaatimukset laskee kun naiset vanhenee. Ensin aloitetaan prinsseistä jne. :)

[q]
No just sitä mä pyrinkin tuomaan esille... turhauttavaa ku tietää ettei tuu ikinä olemaan tyytyväinen. Tai no... never say never. Tulispa Brad Pitt koputtaa ovelle...
[/q]

Brad Pitt? Entä, jos se ei diggais erityisemmin käydä kekkuloimassa tai ei pitäisi polkasta? :)

O