SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Juhgu, 3.5.2006 10:57:
---
Cjet, 3.5.2006 09:06:
---
No eikö muka itselläsi onnistu tuon tyylinen tunnelman pilaus? Kyl mä saisin ainaki vääränlaisista alusvaatteista naisen päällä niin kauheet epä-kiksit, että..
---

No okei, jos tytöllä olis tapana pitää vaikka jotain batman-tvsarja-tyylisiä massiivisia kalukukkaroita ni voishan se olla aika häiritsevää. Mut ehkä siitä voitais keskustella ja laittaa ne housut vaihtoon sen sijaan että pitäis laittaa koko tyttö vaihtoon
[/q]

Hehehe.. siinä kohtaa joo tulee se kommunikaatio peliin! Mut ei pidä toki väkisinkään vääntää, jos ei batmannit klikkaa nii sit ei klikkaa..

[q]workunit, 3.5.2006 10:07:
Kyllähän monenlainen asia voi lopettaa kiinnostuksen ihmisestä. Kalsareita ja sukkia en ole vielä havainnu innon lannistajiksi, mutta miten käsien asento, tapa tupakoida (siis se miten kääryle on käsissä, miten sen sammuttaa jne.) tai joku pieni ele voi häiritä niin paljon? Kyllähän mulle sit huomautellaanki siitä, et onko jollain pikkurilli vinossa, kun ei kelpaa
[/q]

Totta.. aina ei vaan klikkaa. Pienet asiat merkkaa uskomattoman paljon. Mä rupesin röökilakkoon tänään.. nyt voisin olla monelle tytölle rasituksen multihuipentuma ainakin seuraavan viikon ajan, jos tää jatkuu..

[q]Juhgu, 3.5.2006 00:41:
---
Christah, 2.5.2006 20:14:
---
Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
---

Sen vielä ymmärrän että joku siisteysfriikki ei esim. tässä mun sotkuisessa kämpässäni kauaa viihtyisi (tai ainakin siivoaisi sen ensin :D), mutta että vääränlaiset kalsarit voivat pilata koko jutun? Vähän on tarkat vaatimukset
[/q]

No eikö muka itselläsi onnistu tuon tyylinen tunnelman pilaus? Kyl mä saisin ainaki vääränlaisista alusvaatteista naisen päällä niin kauheet epä-kiksit, että..

[q]Lyylikki, 2.5.2006 18:34:

Samaa minäkin tuossa kaverille valittelin, mutta se helluntai-läppä on kuulemma saanut uuden muodon ja nykyään se menee niin, että:

[size=15]Jos ei heilaa helluntaina, niin on jono juhannuksena.[/size]

Ja mulla kerrankin itse asiassa oli wappuheila, joka sitten kylläkin osoittautu ihan päälyksi. Ehkä. Ainakin. En tiedä pitäisikö sille antaa vielä yksi mahdollisuus ja ehkä ääneen sanoa, että mikä siinä mättää. Kun itse on sinkkuillut vähän pidemmän aikaa, niin ei ole ihan valmis heti semmoiseen kiehnäämiseen ja kosketteluun.
[/q]

Toivon niin. Juhannushan on kuitenkin jo kohta.. Onpahan sit ainaki varaa mistä valita.
Nii, sitäpaitsi nytki on ollu vähä omaa vikaa.. Mä oon nii super-kriittinen noiden heilojen suhteen. What can you do.. Sinkkuilu on kuitenki ihan kivaa.

Mut yleensä kannattaa joo sanoa suoraan mikä mättää.. eihän sitä toinen muuten osaa tietää.. Siis ajatuksena että jos muuten tunnustaa hyvältä heilalta, nii kommunikaatiolla saa ihmeitä aikaan?

[q]Epailija, 2.5.2006 18:19:
---
TanyaK, 2.5.2006 16:19:
Voiku se toimiskin niin..mulle tulee puhuu vaan ne kaikista pahimmat nörtit ketkä kerran vuodessa vetää perseet niin olalle ettei edes tunnista puhuuko miehelle vai naiselle.
---

Eli olisiko parempi vetää useammin perseet olalle vai ei ollenkaan?
[/q]

Suomalainen mies on ujo.. eli lisää viunaa!

Miuh.. mä en taaskaa löytäny wappuheilaa.. Pitää varmaa kasvattaa tukka päähän takas.. ainut vaa että tulee vähä kiire kesäkisun hommaamisessa, ku helluntaihinki on nii lyhyt aika..

Olen poistunut keskuudestanne... Oli hauskaa, mutta nyt puhaltaa taas uudet tuulet! ...*pihkassa*

[q]clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor* Mähän oon kaikista ragastettavin!
[/q]

Syksyä ootellen*lmao*

No toi nyt oli vähän "käännän veistä haavassa" -meininkii, sori*toktok*

[q]Avernian, 26.3.2006 12:16:
---
Reetta, 26.3.2006 08:54:
ei koolla oo välii!!!! kait...*tirsk*

---

Kysys kuinka moni tyttö täällä haluaa itseään lyhyemmän pojan... ;)
[/q]

ei mua lyhyempiä poikia voi ollakaan,koska mä ite oon niin kääpiö...*hymy*

[q]U n i k, 25.3.2006 20:11:
Eikun pitää olla eri kokoinen
[/q]

ei koolla oo välii!!!! kait...*tirsk*

[q]Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn!
[/q]

Hyvä tapa fiilistellä..

Kohta vuosi sinkku. Oishan se mukavaa jos olis oma mies...

[q]Jone, 11.3.2009 08:53:
---
Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D

---

Tunnen sielujen sympatiaa sua kohtaan löydettyäni merkittäviä yhtymäkohtia muutamiin oman elämäni tilanteisiin.

Tekisi ehkä jopa mieli raportoida noista tilanteista, mutta taitaa olla parempi pitää nyöri sen juuttipussin suun ympärillä ettei helvetti räjähdä valloilleen.

---
hallucinogen, 10.3.2009 23:30:
---
Sunshine^82, 8.3.2009 19:58:
Voi siis todeta, että ei oo tapaus muuttunut miksikään!

---

Ei miestä voi siitä syyttää, että sitä kaunis nainen kiinnostaa.

---

Tosta en tiedä, mutta aika jyrkkä ja kattava on tuomio silmäniskun perusteella.
[/q]

Jaahas no olisi pitänyt tarkentaa, tolla lähentelyllä meinasin sitä, että se alkoi hiplaamaan. Et sillee.

Täällähän ollaan ja pysytään

jotenki osuu silmät tänne ku kevät koittaa*nauru*

ps. nyt o vast tammikuu*igor*

[q]wiwi, 16.1.2006 11:38:
---
GoA, 15.1.2006 20:44:
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)

---

No eipä, vaesinkin kun muutenkin sunnuntai-iltaisin pohdiskelee syntyjä syviä..Olisi niin mukava tehdä se jonkun kanssa. Ei ole läheskään yhtä kivaa olla yksin tekemättä mitään. No niin mutta onneksi on ystäviä joiden luo voi aina mennä löllimään ja tilittämään ryhdistäytymis-/suunnanmuutossuunnitelmia ens viikoks*nauru*
[/q]

Ei niitä kavereita mennä sunnuntai iltana kiusaamaan, pitähän niillekin antaa vapaa-aikaa musta.

Kannattaa opetella tykkäämään itestä. Hyvä itsetunto on kuitenkin sellainen asia mitä jokainen luultavasti arvostaa. Ei ihmisiä yleensä kiinnosta kuunnella jos joku itkee että musta ei ole mihinkään olen ihan ruma ja kauhea ja kukaan ei tykkää musta. Paljon mielummin sitä kuulee naiselta vaikka että eiks mulla ookin kiva perse. Joten arvostusta kehiin, kyllä sitä kaikissa jotain hyvää löytyy ja yleensä paljonkin, noi ei vaan aina tule mieleen. :)

Sitten taas jos vähän avautuisi itsekin niin pitäisi varmaan yrittää käydä enemmän ulkona jos sitä mielisi seuraakin joskus löytää. Kotona istumalla tuota tuskin saa. :) Toisaalta pitäisi myös jaksaa yrittää tutustua uusiin naamoihin, sitä vaan ei ole jaksanut tehdä. Jotenkin sen Moi sanominen on vaikeaa. Tosin tein uutenavuotena sellaisen havainnon että jos naisille vääntää pienen hymyn niin siihen saatetaan jopa vastatakin.

Eli kyllä tämä tästä, jossain vaiheessa. Nyt mä olen kuitenkin tyytyväinen siihen että näin sinkkuna saa laitettua aikaa urheiluun just niin paljon kuin haluaa.

[q]Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Miksi se menee aina niin, että ne miehet, joista kiinnostuu, vetää sut ihan kylmäksi ja ne miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, käy ihan kuumina suhun? Oletteko huomanneet? Mutta sitten kun päätät, että se on ihan ääliö, niin sitten alkaa kuulua ja jos päätät, että kokeillaan vaan, niin toisesta ei tunnukaan hyvältä.

[/q]
ihanaa, on siis joku toinenkin joka ajattelee juuri samalla tavalla :)
tai jolla on samoja kokemuksia.

liian monta kertaa omalla kohtaa koettu, nyt mieluummin sitten yksikseen vähän pidempään.

tai onneks mulla on myös ehkä kavereita jotka pitää mulle seuraa <3

No sitten kai olisi etsittävä joku ja jos mitään riittävän hyvää ei tule vastaan niin pitää ehkä alkaa miettimään omia vaatimuksiaan?

O