SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Dana, 1.8.2006 13:34:

musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti jos niin saa sanoa..
[/q]

Ei saa Dana yleistää..

[q]Fyraett, 1.8.2006 13:26:
---
Cjet, 1.8.2006 13:24:
Eikä Kujakissa..

---

Mut jotkut yh.t on iha jees ;)
[/q]

On joo.. Kuhan ei liian montaa yksinhuollettavaa ole..

[q]Dana, 1.8.2006 13:01:
---
emuli, 1.8.2006 12:53:

Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop.

---

WORD! Helppohoitoisuutta painottaen! Sisäsiisti myös saisi olla.. eikä mikään kujakolli jolla pentuja korttelin joka asunnossa.
[/q]

Eikä Kujakissa..

[q]

...then tell him you just want to be friends, they love that.

[/q]

Pelimies on kyl erimies ja ehtii ensin..

[q]josbe, 3.8.2006 10:08:
Kerrankin sinkkuluukussa päästään asiaan
[/q]

Eiks tääl mee vähä harvasen päivä tollee "kerralla metri alaspäin" akselil nää jutut..

[q]hallucinogen, 3.8.2006 09:24:

Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen
[/q]

Ainahan sitä voi nukkua vaik sisäkkäin..

[q]

Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?

Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?
[/q]
mul toimi
-Käytsä usein tääl.
Galtsus on kyl hyvä hioo juttujaan ennenku tulee klubbarii. (vaikka usko tännekki on jo menny...)

[q]Lauruska, 5.8.2006 11:30:
Kun minä sanoin kaikille odottavani ns. "sitä oikeaa" niin sain kyllä aika tylyjä vastauksia kavereilta että ei semmosta ole olemassakaa, että otat vaa sellasen kivan vastaantulevan pojan.

Ehkä pahin virhe mitä voi tehdä on sitte tyytyä siihen mitä saa. Vaikka tietää et haluis jonkun joka ois enempi. Sitä tavallaan pettää ittensä ja loukkaa sitä toista, ku vaik se ois kuin kiva ni tietää et siitä jutusta ei tule mitään ku ite haikailis enempiä.

Nii et "neuvoni" kaikille jotka mahdollisesti odottaa sitä Oikeeta, että odottakaa vaan ja pitäkää simmut auki. Ja luottakaa siihen että on olemassa semmonen ihminen josta ootte uskaltanu vaan haaveilla.
[/q]

Ei ole olemassa "sitä oikeaa".. Mut ei silti todellakaan pidä tyytyä siihen mitä vaan saa. Mut niitä oikeita on kyl tässä maailmassa useampi. Se että löydät sen kemian itsesi ja jonkun välil, ja nautit siitä, niin sit vaan pitää tajuu pitää kii.. Ja pitää mennä virran mukana niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Mä oon henkkoht ehkä luopunu noista uskonnon ja yhteiskunnan luomista romantiikka-kuvista jo kauan sitten useiden pettymysten myötä. Mut jokainen uskoo mihin uskoo, mä uskon siihen että kahden ihmisen kohtaaminen tässä kylmässä maailmassa, ihastuminen, ja se rakkaus ja lämpö mitä siinä välil on, on ehkä maailman kaunein asia.

Pakko kyl ihmetellä, että mitäs ihmiset teille kävis jos yhtäkkiä huomaisitte olevanne tilanteessa, missä teil olis kaksi "sitä oikeaa".. ja sit ei ehkä loppujen lopuks ei enää yhtään sitä oikeaa.. Mutta ehkä se oikea sieltä vielä sitten myöhemmin tulee? Vai olikohan ne sittenkään niitä oikeita?

[q]ezzy, 5.8.2006 12:41:

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.
[/q]

Nyt tais tulla kokemuksen syvällä rintaäänellä..

Kyl arki on se jota pitää nähdä aika pitkälle tutkiakseen onko toinen "se oikea"..
Ja arki ikäväkyllä sattuu tulemaan kuvaan vasta joskus vuoden yhdessä asumisen jälkeen..

[q]Freja, 27.5.2006 01:25:
---
Cjet, 26.5.2006 23:41: Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil..

---

Ja mä kun luulin että se on just helppoa Ja se on _kiva_ olla sinkku aina välil
[/q]

Onhan se toki. Mut joskus tulee niitä yksinäisiiki hetkii.. kai.

Mih.. Oispa kiva ku ois oma hani, joka nyt ois tääl mun kaa.. ..mut ku ei oo.. Mih.. Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil..

[q]Jutu, 19.5.2006 01:24:
---
_, 19.5.2006 01:22:
mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?

---

No siis ei erikseen, mutta samassa paketissa. Mutta c:ssä on se vika, että kun mä en oo sieltä lapsiystävällisemmästä päästä, joten vois olla aika *pökr* olo.
[/q]
No kaikkeen tottuu ja riippuu tietenkin siitä millaseen rooliin joutuisit lapsen elämässä. Mää en ainakaan suostuis ihan heti äitipuoleks *pökr*

[q]Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä? Koska mua pyydettiin stand up- festareille viikonloppuna, mut harmi kun en pääse
[/q]
mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?

[q]Ober, 10.5.2006 18:27:
Menipäs sit tyttöystävän kanssa poikki.. ikävää ja vaikeeta ku kuiteskin seurusteltu 1,5vuotta.
[/q]

No voi pylly.. Mulki kesti taannoin joku pari kuuta selvittää pääni muutaman kuukauden kestäneestä jutusta.. Voin kuvitella miltä tunnustaa noin pitkästä. Noh, elämä voittaa: Kesä on edessä!

[q]RainChild, 8.5.2006 21:22:

truu, tai esim. Turussakin *nauru*. Raksamiehii ilman paitaa *sydän*. Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks
[/q]

Sielhän linja-autotki vetelee harvasen viikko seiniä päin.. Johtuukohan sekin siitä että sielki on nii paljo niitä kauniita nais-otuksia..

[q]Hyzenthlay, 8.5.2006 09:29:
---
Christah, 8.5.2006 01:05:
sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*

---

Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*
[/q]

Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä ketkä tuntee ja luottaa toisiinsa. Silloin se on paljon herkempää ja kaunista. Eikä oikeesti muutenkaan kaikki saa olla pelkkää seksiä vaikka onhan se kivaa puuhaa. Mä oon ehkä vähä huono sinkku itse muutenkin kun en osaa nauttia mistään yhden illan seteistä.. Ihastuminen ja rakastuminen on mun mielestä kivempaa kuin se että ois pelkkä pidempikin aikainen "kylmä" seksisuhde. On kai sitä tullu joskus sellaisiakin harrastettuu, mut .. mitähän mä ees selitän. Joo, jatkan töitä.

[q]Christah, 7.5.2006 22:07:
---
Cjet, 7.5.2006 21:55:
Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks..

---

Todellaki kesä on tullu!!
Oli kerrassaan mahtavaa kaikin puolin
aurinkoo sai ainaki ku iho näyttää olevan ihan ruskee
eli uusiks!
[/q]

Aivan varmasti uusiks! Mun pitää varmaan käydä sitä sääennustajaa vähän kovistelee, ettei noi 10C ennustukset nyt oikeesti oo menossa tuotantoon..

Nyt täytyy sanoa, että viikonloppu selkeesti teki tehtävänsä.. Herra lisko saapui mun uniin tossa puoltuntii sitten.. Saa nähdä mitä huomisesta urheilusta on tullakseen.. Ärrrkele.. Jos polttais röökin ja menis takas koittaa onnea tonne uni-uni-maahan.

Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks..

[q]Hyzenthlay, 6.5.2006 10:15:
Voi vittuperkelesaatana tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...
[/q]

Siit on hyvä lähtee liikenteeseen. ÄRRRRRRkele..

[q]Christah, 3.5.2006 12:26:
---
no eikä olla!
asia on niin et ei saa tyytyä ihan mihin vaan
[/q]

True.

O