SINKKULUUKKU
[q]pirpeli, 10.8.2006 10:20:
Jos saa valita, niin ei :D Oikean elämän rakkaus on kuitenki se, joka vie eteenpäin ja tuntuu hyvältä.
Mä haluisin kuitenki oppii pelaa tota wowia, kun se vaikuttaa jotenki veikeeltä.Ps.
[/q]
Ei varmaan kannata opetella.. Sitäpaitsi pelaaminen on tylsää ja addiktoivaa.
[q]domi, 10.8.2006 10:00:
---
hallucinogen, 10.8.2006 09:58:
---
Hitto :/ Mut saiskohan sitä vähän "rakkautta" jos ostais sille vähän epixii?
---
Jos ensitreffeillä "antais" lvl60 hahmon ni se vois auttaa. Toisaalta, wow-elämässä rakkaus on ikuista...niin kauan kuin jaksaa ostaa peliaikaa.
[/q]
Pitäsköhän tänne Klubbariin perustaa Wow-sinkkuluukku..
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis..
[q]$, 9.8.2006 17:14:
No perhana. Jos hengitys haisi alkoholilta (1-x tuoppia) tai lähestyi vastakkaista sukupuolta jota ei tuntenut ennestään jonkun skeneperseen kautta niin keskustelut jäivät varsin lyhyeksi.
[/q]
Nii mut eihän siel ollu tarkoituskaan heruttaa vaan tanssia. Sitäpaitsi mun mielestä nykyään on viel sisäänpäin kääntyneempi meininki.
[q]ezzy, 31.7.2006 03:38:
---
ALIEN, 30.7.2006 05:23:
---
ei ole oikeutta rajata toisen menoja mut on oikeus sanoa mielipiteensä ja osoittaa pettymyksensä jos toisella menee liian lujaa. Ja sen uhalla vaikka sanoa et suhde kaatuu ellei siihen tule loppua, koska ei varmaan alunperin ruvennut seurustelee jonkun kanssa joka esim. käyttää usein pahasti keskushermostoa tuhoavia aineita, mikä ei pidemmän päälle ole hyväksi suhteelle (yleistys)
---
Ja tästä seuraava astehan on sitten varpaisillaan hipsuttelu ettei vaan tee mitään toista loukkaavaa...lopetetaan baarissa/bileissä juoksu, ei tavata enää kavereita, joista vaimoke ei pidä, ei kuunnella musaa josta vaimoke ei pidä, ei harrasteta enää juttuja joista vaimoke ei pidä...etc etc.
Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.
[/q]
no jos löytyy itsearvostusta niin ei alennu vaimokkeen tai miehekkeen itsekkääseen kiukutteluun asioista joista ei luulisi olevan haittaa suhteelle, kuten kaverit. Vaan sen sijaan kyseenalaistaa sen et miksi sellainen ylipäätänsä "loukkaisi" edes toista koska nehän ovat asioita mitkä olivat jo ennen kumppania tai vaikka eivät olleet ja ovat harmittomia niin ovat ihan terveitä asioita. Jos joku loukkaantuu niin se ei aina ole sun syytä vaan sen toisen oman itsekkään maailmankuvan mitä on nähty ties kenen suhteessa.
[q]martina, 27.7.2006 20:16:
---
Hyzenthlay, 27.7.2006 20:00:
---
Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.
---
häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?
---
samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.
[/q]
ei ole oikeutta rajata toisen menoja mut on oikeus sanoa mielipiteensä ja osoittaa pettymyksensä jos toisella menee liian lujaa. Ja sen uhalla vaikka sanoa et suhde kaatuu ellei siihen tule loppua, koska ei varmaan alunperin ruvennut seurustelee jonkun kanssa joka esim. käyttää usein pahasti keskushermostoa tuhoavia aineita, mikä ei pidemmän päälle ole hyväksi suhteelle (yleistys)
[q]pirpeli, 10.8.2006 10:44:
No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...
[/q]
Sainpas provosoitua noita wow-friikkejä vähä..
[q]*Mirri*, 20.9.2006 19:38:
---
Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..
---
Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle.
[/q]
tootte sekasin..
[q]martina, 27.7.2006 20:16:
samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.
[/q]
Ei todellakaan ole. Eiköhän sen yhteiselon pidä muuten kuin väkisin luonnistua.
Huh mikä reissu DBTL.. En kyl onnistunu bongaa ketään sinkkutyttöjä, vaikka mun ois pitäny yöpaikka kyl jostai hommaa.. lopputuloksena nukuin pe-su akselilla ainoastaan la-su yön ja senki auton takapenkillä.. Eli olihan taas kunnon poikamies reissu.. ja käytännössä ihan yksin palloilin ja tutustuin ihmisiin.. Turku on kyl ihme paikka.. En tuntenu sielt ketään vielä perjantaina, mut nyt tunnen jo ainaki 8 ihmistä lisää. Ja voi hemmetti niitä naisia kesäasusteissa.. Pitäsköhän muuttaa sinne kohta häröilee..
[q]sunemon, 20.8.2006 20:36:
Teijän pitää mennä hakee HESY:ltä syys/talvikissat
[/q]
Mä en täältä kyl lähe mihkää..eipä olis kyl aikaakaa
[q]Jocular, 16.10.2006 11:39:
Ainii. Iiik. Oon ollu jo 5? kk sinkkuna. *ranteita viiltel*
[/q]
[q]hallucinogen, 3.8.2006 07:52:
---
KooKie, 2.8.2006 14:39:
Mä taas ihan seurustelutilanteessakin haluan nukkua nimenomaan eri peiton alla, toisella puolella sänkyä kuin kumppani. Mä olen niin oman tilan kaipuinen ja herkkäuninen, ettei sellasessa tukahdutusotteessa saman peiton alla vaan pysty kuin torkkumaan.
---
Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän* Itse kuulun just samaan sarjaan et nukkuessa pitää olla omaa tilaa ja mieluiten oma peittokin. Semmonen lusikka-asennossa tms nukkuminen on epämukavaa ja siinä tulee järkyttävän kuumakin.
[/q]
Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti, että välil jos on joutunu nukkuu ahtaasti jonku vieres nii heräilen vähä välii aina johonki ja oon sit mega väsynykki aina aamuisin.. Mut khyyl mä oon sit taas joskus huomannu herääväni kuitenki tosta lusikka-härdellistä aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, enkä oo tajunnu miten siihen on joutunu, eikä oo yhtään näköjää sit ollu kuumakaan.. Riippuu vähän varmaan halipulasta ett miten sitä nukkuu..
[q]Avernian, 2.7.2006 22:03:
---
Cjet, 2.7.2006 21:19:
---
Avernian, 2.7.2006 18:14:
Täällä taas.
---
Hitto.. onkohan toi jo kolmas "Täällä taas" viesti Avernianilta parin kuukauden sisään vai muistanko vaan ihan väärin..
Yrittänyttä laitetaan. Ainakin täällä meillä haagassa.
---
Öh? Muistat todellakin ihan väärin.
[/q]
Ok.. pehmeä pää.
[q]lostgone, 27.6.2006 21:11:
---
domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"
Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.
---
So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.
Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät
---
Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle.
[/q]
Mie voin tulla sun aveciksi, siekin yllättyisit *vink**tirsk*
[q]emuli, 1.8.2006 12:10:
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* Mii laiks that better.
[/q]
Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees..
[q]Dementation, 1.8.2006 12:02:
Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*
[/q]
Mut siis talvipuutarhahan on sisäpuutarha.. iha lämmint siel on..
[q]Dementation, 1.8.2006 12:19:
---
Cjet, 1.8.2006 12:11:
Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees..
---
Onko väliä onko rapsuttaja naaras- vai kollikissa?
Edit: Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, dont worry, be happy
[/q]
Kyl sil on vähä väliä.. naaraskisut on kivempia.
Eikä haittaa että kysyt. Kysyvät ei tieltä eksy kuulema.
[q]Samu*, 1.8.2006 13:50:
Oikeastaan ainut ero on se, ettei mimmillä ole omia kamuja niin sen vuoksi kundinkin pitää maata himassa ihan täysin 24/7 eikä voi lähteä minnekään vaikka ois aluks ite jutellu meille muille jostain... [/q]
Nii, toi on se pointti miks kummallaki pitäis olla omia kavereita.. ei noi jutut vaan yksinkertaisesti voi kestää montaa vuotta..