SINKKULUUKKU
[q]Cjet, 28.10.2006 11:42:
Mä oon ainaki vitun ruma, sekopää, ja vapaa.
[/q]
No hemmetti. Halluis oli ihQ naisia, mut edelleenki pääsin karkaa yksin himaan. Luulin sitäpaitsi ett siel ois ollu enemmän frendei mestoil mut paskat palloilin itsekseni ja etsin vaa kaikkii.. oho.. väärä topic tähän aiheeseen. No mut enivei. PusPus. Nyt rupeen syömää macmurderia.
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:33:
No mä näin tänään sitä tyttöä kolmatta kertaa ja juttelin sille toista kertaa (ja ensimmäistä kertaa muutakin kuin moi, mä oon Ville kukas sinä?), ni vielä ei oo ajankohtaista miettiä, minkälaisia akrobaattisuorituksia tuo keittiön työtaso kestää.. Jos kävis viikonloppuna sille vaikka esittelemässä kylää tai jtn.. kattoo sit mihin on menossa..
[/q]
ei juma siis sä nyt vakavasti harkitset sanovasi vuokra-isännällesi että oot harkinnut omistusasuntoa vaik oot pari kertaa nähnyt pelkkää pintamaalia ja parkettia lattialla vai että niinkö?! siis ihan pitäis sut päästää pois täältä vaikka sähän pidit tätä luxusluukkua yllä ja seiniä kasassa viime metreillä ennen paluutani silloin kun itse olin "..köh..."saikulla" köh..." :D
Mä oon ainaki vitun ruma, sekopää, ja vapaa.
[q]lunake, 26.10.2006 11:57:
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*
..kuhan on 18 mittarissa...
[/q]
Kehdon ryöstäjä!!!
[q]U n i k, 25.10.2006 18:28:
"Jokaista, joka sanoo rakastavansa, pitäisi sakottaa, siitä kertyisi varavarasto pettyneiden avustamiseksi."
[/q]
Avustakaa köyhiä :D
..mut joo, löysin jotain kivaa wanhaa eli sun EXÄN! xD
[q]U n i k, 11.2.2004 22:12:
linkki
My ex
[/q]
LOL!
[size=2]saakylhävetäsilmätpäästänoidenomienvuosientakaistenviestientakia,mutkylyhdessäasiassaainakinolinoikeassaelisiinäettäaikaopettaajakasvattaaOrly?nub!-.-[/size]
[q]U n i k, 25.10.2006 18:28:
"Jokaista, joka sanoo rakastavansa, pitäisi sakottaa, siitä kertyisi varavarasto pettyneiden avustamiseksi."
[/q]
Word. Taisin joskus muinoin erehtyä uskomaan kyseisiin sanoihin, ja petyin. Taisin sen jälkeen kuulla joskus myöhemmin jonkun toisen suusta samat sanat, jotka tumppasin sanomalla "et tarkoita, joten ole hiljaa", ja huomasin jonkin ajan päästä osuneeni oikeaan.
Sakko voisi olla mun mielestä siis aika suuri. Kiitos. Ja annanko tilinumeroni heti?
[q]genki, 14.9.2007 21:26:
sinkkuna on tylsää.
[/q]
Kaks lausetta: WOW.
[q]Takyon, 25.10.2006 12:47:
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle
[/q]
*släp*
[q]Dana, 22.10.2006 09:29:
---
Cjet, 22.10.2006 09:11:
Puuh.. Miten yksin sitä onkaan.. Oon varmaan sit tosi paska jätkä. Mut onneks vihdoin taas kotona yksin nyhjöttämäs..
---
et ole yksin!!
[/q]
Huomaa että on sunnuntai ja mä vaiheilen himas..
Puuh.. Miten yksin sitä onkaan.. Oon varmaan sit tosi paska jätkä. Mut onneks vihdoin taas kotona yksin nyhjöttämäs..
[q]Syder, 20.10.2006 07:48:
---
KooKie, 19.10.2006 20:30:
No kyllä syön! Hyvin pureskeltuna of course. ;D
---
Auts...
[/q]
hyvä syy tyytyä virtuaali nelf-beibeihin.. jälleen.
[q]Dana, 19.10.2006 23:24:
---
Cjet, 19.10.2006 20:08:
Yhdyn teihin molempiin.
---
u wish..
[/q]
Damn. En vielkää päässy siis toteuttaa mun fantasiaa.
[q]Fuzzy, 19.10.2006 20:05:
---
Dana, 19.10.2006 19:59:
---
Fuzzy, 18.10.2006 22:49:
---
Cjet, 18.10.2006 22:31:
No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku..
---
no se riippuu iha päivästä! kyl joskus vois käydä ees sutasee jotain*nauru*
---
hahaa.. mut sehän tässä se hauskinta on!! sä Voit, Saat ja on jopa "time to time" Suotavaa käydä vähän sutasemassa jengii
---
WOOOOOORD*nauru*
[/q]
Yhdyn teihin molempiin.
[q]bubbelgum, 17.10.2006 10:30:
Vaan nyt olen kai lopultakin tyytyväinen tähän mun tilanteeseeni, ja voin ihan rauhassa kattella tätä elämää sinkun silmin, ilman että on kiire mihinkään. Kyllä jossain vaiheessa sitten tulee taas eteen joku sellanen joka pistää sydämen hyppää kurkkuun, ja perhoset lentelee masussa.
[/q]
Pikkuhiljaa alkaa olee aika samanlaiset fiilikset kyl. Kyl se vaa kummasti oikeesti avaa silmiä ku saa olla hetken aikaa yksin. Ihminen rauhoittuu, ja lopputuloksena ei ainakaan välttämättä toista itseään niissä tulevis jutuis jos jokin nyt ikinä menikään vituiks aiemmin. Ja khyl sielt sit tulee joskus joku kohdille. Mut täl hetkel tavallaan nautin henkkoht tästä olotilasta.
[q]Fuzzy, 18.10.2006 17:12:
---
tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...
---
ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*
[/q]
Niinkö tääl taas joku väittää aina olevansa yksin..
[q]Dana, 18.10.2006 20:18:
hei taas kaikki!
heräsin tänä aamuna yksin, laitoin grooven soimaan ja hymyilin ooooikein leveästi koko maailmalle. perhana, täähän on ihan ok olla sinkku miksiköhän se on häirinnyt mua tähän asti niin paljon... en mä mitään miestä tarvitse ollakseni onnellinen! hahaa..!!
[/q]
Näin juuri. En mäkää tarvii miehii. Lähinnä naisii.
Mä oonkin ikisinkku..ähä ähä ähä*ankka*
Täälhä on ollu suorastaa hulinaa mun leffan aikana..
(ja oli muuten sairas leffa.)
[q]embie, 14.10.2006 15:36:
---
Equalizer, 14.10.2006 13:40:
3-vuoro työ on hyvä keino pysyä täällä*tirsk**poks*
---
Joo, nyt oon vasta tajunnu tänki... ihmettelin, miks kesä on ollu niin hiljanen ihmissuhderintamalla, mut eipä sitä sit oo tullu paljoo muuta tehtyy ku oltuu töissä vuorokaudet ympäri :/
[/q]
*naur* jeah nukkuminen ja työssäkäynti on just elämää
[q]Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa.
[/q]
Mä oon kans huomannu saman.. Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.