SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Aleks Gemin, 31.5.2009 23:27:
---
Camomilli, 31.5.2009 10:16:
Palasin takaisin ihan omasta halusta.

---

whoooot? omasta tahdosta takass . .
[/q]

Noooh, mieluummin yksin kuin huonon kaverin kanssa, kuten isomummo tapas sanoa

[q]Siren, 26.11.2006 12:20:
---
cjet, 26.11.2006 12:18:
---

http://reminder.ton.tut.fi/

Nii mäki. Soon paljo kivempaa olla pokattava kuin pokailla.

---

Oikeesti kyrsii koko touhu :D Mieti nyt, mä keräsin jotai tunnin rohkeutta, et uskalsin sanoa tälle suloiselle ees jotai tyhmää, ni sit käy näin :D suakeli :D
[/q]

Voi pientä. Elä ota nii tosissaan tota touhua nii ei harmita.

[q]Siren, 26.11.2006 12:04:
---
cjet, 26.11.2006 12:03:
---

Ei me tunnisteta. Sorry. Oot ikisinkku viel seuraavat kaks vuotta.

---

Mitä kahen vuoden päästä tapahtuu? :P

Musta tuntuu, et mä oikeesti jätän pokailun niille, jotka sen osaa. :D
[/q]

http://reminder.ton.tut.fi/

Nii mäki. Soon paljo kivempaa olla pokattava kuin pokailla.

[q]Siren, 26.11.2006 11:29:
Tää nyt on ehkä vähän epätoivosta, mut teen tän silti.. Niin että jos joku sattuis tuntemaan seuraavan kuvauksen omaavan henkilön:

Hän oli eilen sinkkuluukku bileissä, vihree paita ja musta puvuntakki päällä. Lisäksi hänellä oli koru kaulassa, jossa muistaakseni oli risti. Tummat hiukset ja oli töissä tuolla, tosin en oo varma mitä hän siellä teki. Niin ja mies *pepsodent**pepsodent*

Nii mun tuuria, et kerranki ku uskallan jotakuta lähestyä, ni sit tää häviää ja mun pitää lähtee himaan migreenin takii *toktok*
[/q]

Ei me tunnisteta. Sorry. Oot ikisinkku viel seuraavat kaks vuotta.

[q]AndyE, 26.11.2006 05:08:
soittivat dj:t todella pätevää settiä

harmi vaan, että suomen bilekansa ja ennenkaikkea ne sinkut teki oharit. Ei ollu liikennevalopukeutumisesta tietoakaan ja muutenkin tuntu et tanssilattialla oli kutemassa kaikki avioparit jo valmiiks, voi jestas.

No, oli kuitenki niin kiva tamputella et jäi kiva fiilis. Tarttis sen vaimon vaa viel
[/q]

Nyt soot erehtyny kännissäs. Tää on sinkkuluukku-topic. Ei sinkkuluukku-bileet topic.
Ja ps. ihan rehellisesti, siel ois voinu viihtyäkki siel "bileissä" mutku nekkeri yritti varastaa mun juoman. Oli aika lähellä etten ollut väkivaltainen rakkaus-bileissä nii! Iha ihme porukkaa, nii!

[q]Jocular, 25.11.2006 22:57:
No ni. Jään sit kotii. Ootte tommosia. Teijän vika!
[/q]

Ni me ollaan just tämmösiä

[q]mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.
[/q]

no siit vois jo päätellä et ei tuu kesää

[q]Occu, 25.11.2006 13:30:
---
KooKie, 25.11.2006 10:55:
---
Zenni, 25.11.2006 01:51:
Tää on ihan paska luukku.

---

No mitä vittua? Himottaako? Soita 101 715517!

---

tai toinen pätevä numero on kyl 7051-1507-715517
jos oikein alkaa himottamaan! :D
[/q]

Eller på svenska: Åtta-sju-åtta-sju Sju-sex-Sju-sex..

[q]Danskuh, 25.11.2006 13:23:

oossä löytänyt itelles kantturabn?;D VAU
[/q]

OT.
Danskuh sul on kiva avatar ;)

[q]Danskuh, 25.11.2006 13:23:
---
cjet, 25.11.2006 03:20:
Mä tapasin vihdoin ihanan tytön. Ja oikean ikäisen. Katsotaas mitä tuleman pitää. Nyt näkyy vaan mieleen painunut suudelma..

---

oossä löytänyt itelles kantturabn?;D VAU
[/q]

No täs tapaukses ei voi kyl valittaa iha kantturaks.. Kassotaan Kassotaan.

[q]KooKie, 25.11.2006 10:55:
---
Zenni, 25.11.2006 01:51:
Tää on ihan paska luukku.

---

No mitä vittua? Himottaako? Soita 101 715517!
[/q]

lol :D

[q]Kolera, 23.11.2006 22:10:

Mikä siinä pienessä ja karvasessa viehättää? =P
[/q]

Mistä sä tiedät onkse tonttu posliini?

[q]ALIEN, 22.11.2006 10:18:
---
domi, 22.11.2006 10:13:
Hätäilen, eli teen kusipäisiä lapsia, ja samalla poistun täältä tonne ->

---

[o]May the force be with you :)[/o]
[/q]

äh.. fuck the force FOR THE HOOORDE!!! =D

[q]SyndroDome, 22.11.2006 00:02:

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..
[/q]

Meni muuten just joulupukin toivelistalle kans. Toivottavasti en oo näiden niiden lahjavalmistelujen takii mitenkää myöhässä tms. Real-Doll. Se ei ainakaa oo vaikee. Mut voi olla pukille aika kallis.

Onpahan aamutuimaan taas ajatukset. No vois se pukki mulle ihan oikeenki lähettää..

[q]Flügel, 21.11.2006 20:42:
---

Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D

---

Second that! Mullekin vain yleensä käy niin, että ihastun itse päätä pahkaa ja sitten pidemmän päälle saan vain nenilleni. Tosin viimeisen tapauksen kanssa oli jo vähän enemmän onnea, melkein seurusteltiin, mut niin. Eipä siitäkään sitten mitään tullut.

Sinkkuilu on pitkästä aikaa semisti mukavaa (hanurista!) mut silti, silti. Voisin nyt ihastua taas johonkin i h a n a a n poikaan seukkausluukulle vievin seurauksin ;0)
[/q]

Oha se näin. Mä teen töitä ton eteen etten enää ihastuis. Oon jo ottanu niin monta kertaa nenilleni, että pakko olla kylmä paska. En vaa haluu enää. Ja sit jos joku tyttö oikeesti kiinnostuu, nii sit se ei ookkaa enää mun mielestä nii kiva. Oikeesti simo-vaikeeta olla sinkku.

[q]Infiana, 21.11.2006 20:14:
Sinkkuilu oli musta ihanaa, ja nautin siitä täysillä, mut nyt näyttää siltä että mua ei kiinnosta sinkkuilu kyllä enään yhtään. Oon niin ihastunut etten pysty tekemään töitä päivisin.
[/q]

Onnellinen. Pidä siit sit kii äläkä häröile.

[q]gohome, 21.11.2006 20:07:

Ton voin kyllä allekirjoittaa.

Mikäköhän siinä on, että järki lähtee ihan täysin, kun joku ihana naisihminen saa vallan korvien välissä. Tässä (toistaiseksi) lyhyen sinkkuilu-uran aikana on sekin tullut havaittua.

Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas". *känni*
[/q]

Nii ja sit ku yrittää olla vähä vähemmän innokas, ja pitää hieman matalaa profiilia itsestään, nii sit ei oo hyvä silloinkaa.. Eli kultainen keskitie ois kuningasjuttu. Sitä ku oppis kävelee ja järjen kans vaikka kuinka ihastuttaa nii vähän ois kuningas.

[q]domi, 20.11.2006 23:54:

Olen idiootti ja quotean itseäni jo kolmatta kertaa. Oon ihan oikeesti ilmeisesti ihastunut pahasti. Nyt sit sovittiin et tavataan heti ku allekirjoittaneella on vapaa viikonloppu. SAA NÄHDÄ MITEN KÄY.
[/q]

Ei kandee ihastua liikaa. Tulee vaa nenille. Mut onnee vaa.

[q]FLESSU HOPO, 20.11.2006 19:33:
täältä ei saa mitään aikaseks,,,,missä vika????+heittääkö täälä kaikki vaan tarinoita toisilleen?VAI......onko vika sittenkin ite kirjoittajassa?tänne on nimittäin pommitettu jokunen viesti,eikä ole ensimmäistäkään vastausta tullut.....kiehuu kyllä kupliva kun luukku joskus vaihtuu............
[/q]

Kuplivaa voi vetää vaik joka ilta. Eiks luukun idea ollu kirjoitella tänne juurikin niitä tarinoita sinkkuudesta? Ykkössivulle ja sieltä eka postaus lukuun.

[q]cjet, 20.11.2006 17:15:
Kiäh.. Green light only flashed and turned yellow again.. Onpas vauhdikas loppusyksy ollunna. Mut khyl talven ajaks ois kiva päästä iha punottaa..

Hopefully will find something that sweeps my legs off..
[/q]

Vitut sittenkää.. Vihree on kiva olla. On se nii vitun kiva olla sinkku ku on valinnan vapaus. Nii ja ne vitun bileetki on lauantaina..

O