SINKKULUUKKU
[q]WiljamiDzay, 14.10.2006 15:41:
Hauska ja hauska... Onneks ei eilen tullu kirjoteltua foorumille mitn...
[/q]
Mul on tosi usein sillee ett aamulla herään silmät rähmässä, ja sit ku tuun klubbariin nii .. *whaat**pökr* Mitähän sitä oikein kännis aina liikkuu päässä yöllä.. Sit ei niinQ mitää muistikuvaa ett ois mitää ees typottanu tänne..
[q]Fyraett, 14.10.2006 10:29:
---
Cjet, 14.10.2006 04:32:
Mul on ehkä yks tyttö mielessä, ja tiedän että nään sen vasta .. aikaisintaan kuukauden päästä.
---
Sul ei hyvin mee
[/q]
Tai sit mä oon ollu tooosi kännissä yöllä.. Helvetti ku näitä on hauska aina tällee aamulla lukea mitä on yöllä kirjoitellu..
[q]bubbelgum, 12.10.2006 13:32:
*tun seksiunet.
Ei paljoo tullu puolunessa, aamukuudelta, seksiunesta heränneenä, hirvee panetus päällä, muistettua et oli joku hemmetin haastekkin edes pistetty pystyyn.
Noh, eipä tarvii ainakaan asiaa stressaa enää tän enempää.
[/q]
Heikko!
[q]Syder, 12.10.2006 09:47:
---
Anselmi, 12.10.2006 09:32:
I *sydän* Gauge!
---
Toimii
[/q]
On se kyl aika hyvä joo lumputtaa..
[q]bubbelgum, 11.10.2006 13:30:
(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat)
[/q]
Ai joko sä luovutit vai?
Mä nörtteilin tänään koko illan tääl himas, nii ei edes ajatusta lohjennu seksille. Ja töissä oli nii kiire ettei mitää ongelmii. Musta tulee tätä tietä kohta viel tooosi kärttynen vanha ukko, joka unohti kokonaan sen .. mitä se nyt siis olikaan taas?
[q]bubbelgum, 10.10.2006 22:39:
---
Mut joo, laskeskellaan porukalla päiviä että koskas se 10.11. oikeen tulee...
[/q]
Toihan sattuu sopivasti perjantaille, sopiva päivä pitää ne sinkkubileet.. onpahan ainakin kiimasta porukkaa liikenteessä
[q]bubbelgum, 10.10.2006 22:18:
---
Cjet, 10.10.2006 22:13:
Helposti. Käsi niin paskana. Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä.
---
Tää on ihan epäreiluu et sulle tulee helpostusta tähän hommaan jonkun lääkärin määräyksen muodossa! Prkl, pitääkö munki hankkii se jännetuppitulehdus, niin ei paljo tulis ees ajateltuu runkkaamista ku särkis kättä niin paljo jo valmiiks. Ois paljo helpompaa! *nauru**justjoo*
[/q]
Nii mut sul ois enivei kummiski joku patterijuttu, nii että se käsikipu ei haittais..
[q]bubbelgum, 10.10.2006 22:10:
Jei!
Nyt sit vaan odottelee raporttia Cjetiltä ja Takyonilta että miten niiden eka päivä on menny. Rx:än kommentit oliki tullu jo tonne totaaliselibaatti-topicciin. Eikä vissiin oo ihan maailman helpointa touhuu.
[/q]
Helposti. Käsi niin paskana. Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä.
[q]kilobitti, 10.10.2006 08:09:
---
Cjet, 10.10.2006 07:42:
Kiitti. Koita jaksaa. Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä..
---
Mä luulen että toi oikeastaan rupeaa helpottamaan parin viikon kuluttua kun keho rupeaa tottumaan. Veikkaan että ekan viikon jälkeen on vaikeinta.
[/q]
Pitäskö lopettaa samantien röökiki nii sit vois hyvällä omalla tunnolla lopettaa jommankumman lakon..
[q]bubbelgum, 10.10.2006 07:36:
Eiku oikeesti, tää tulee olee mulle niin pirun vaikeeta, et pakkohan se oli nakittaa ees pari hölmöö mukaan tähän touhuun.
[/q]
Kiitti. Koita jaksaa. Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä..
[q]bubbelgum, 10.10.2006 07:28:
---
Takyon, 10.10.2006 07:19:
---
bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.)
---
Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa
---
Mä arvasin että ku mä heitän ton, niin kaikki kundit ainakin on messissä heti, siinä toivossa et sitten sinkkubileissä heruu helpommin! Siis eihän mulle itelleni nyt tulis pieneen mieleenkään alkaa kiusii ketää puuttessa olevii poikii (tai tyttöi) sit bileissä. Ajattelen vaan teidän parasta.
[/q]
Nii mut mitäs jos jollain vaik tulee mieleen.. ku ei voi tietää kaikista kilteistä tytöistä.. sit varsinki jos ne kuulee tästä vedosta, nii nehä on heti sillee kiusimas.. Which is kind of nice...
[q]bubbelgum, 10.10.2006 21:42:
Näinkö heikkoja sinkkuja täällä luukussa on, että itsehillintä ei kestä tällästä haastetta? Oon vähä pettynyt teihin.
[/q]
Iha älytön haaste..
[q]Cjet, 8.10.2006 21:47:
No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.
[/q]
word.
No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.
[q]infiana, 16.2.2009 11:50:
...ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.
[/q]
Kuulostaa niiiiiiiiin tutulta :D :D
[q]Jutu, 7.10.2006 01:30:
---
martina, 5.10.2006 08:09:
niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä...
---
No mitäs oot tunnetusti niin ujo
[/q]
Martinan pitäs tulla tänne snadiin nii jo ois vientiä.. Mie voisin vaik vaa vikistä.
[q]domi, 8.10.2006 23:44:
Miesten välinen parasta!^^
Ei vaan: haetaan hellyyttä. Löytyiskö?
[/q]
Joo. Mut ei ainakaan Azerothista x)
[q]Danskuh, 5.10.2006 08:23:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
---
miksei haluis?*hihu*
---
ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa..
[/q]
NII! Ja eiks "krapulaseksi" ollukkaa sitä kaikkein parasta tai jotai.. Miten mä muistan jonku vastaavan keskustelun aiheen jossain vaihees täälläki..
[q]Ozie, 5.10.2006 09:15:
Joo, eikä liika alkoholin nauttiminen ja jostain muualta herääminen hirveessä krapulassa välttämättä auta täältä pois.
Meneekö nämä opetukset sitte kaikilla ohi korvien? ...eiköhän
[/q]
Nii, kelaa miten moni seukkausluukussaki vetää kännit ja joutuu sen takia vahingossa tänne sinkkuluukkuun..
[q]siveys, 16.11.2009 03:55:
En olisi edes yrittänyt. Kyllä sä itse löydät niitä jos vaan tajuat kuinka älykästä niitä olisi välillä etsiä ;)
[/q]
Oletat.
[q]
Eikös kaikki vaikuttaminen ole menipulointia? Miks ihmeessä mä olisin edes kirjoittanut tänne jos en olisi halunnut muuttaa jotain? Ja miksi se, että haluan muuttaa jotakin tekee tästä muutoksesta automaattisesti huonon asian? Olisiko taas aika vähän korjata niitä omia asenteita? ;)
[/q]
Tartuit väärään tekstiin väärällä asenteella. Ei niin voi vaikuttaa edes hempein ottein. Sä oot niin alentuva, etten sisäistä sanomastasi sitä mitä haluaisit sisäistävän, vaan jotain aivan muuta.
Mix sä et tarttis hoitoa? Koska sulla on hyvä fiilis?