SINKKULUUKKU
[q]muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?
[/q]
Tääl on ainaki yks/
[q]ALIEN, 25.11.2006 05:57:
---
cjet, 25.11.2006 03:20:
Mä tapasin vihdoin ihanan tytön. Ja oikean ikäisen. Katsotaas mitä tuleman pitää. Nyt näkyy vaan mieleen painunut suudelma..
---
eli päivän väri on sit vai [color=yellow][size=16]keltainen[/size][/color], eeh?? *vink**nauru*
[/q]
Joo, mä vähän veikkaan kans. Mul tuli heti hirvee moraalinen dilemma eilen kotimatkalla siitä että oon heti tänään tulos noihin bileisiin, mut sit muistin kans noi värit..
[q]Dacey, 15.11.2006 15:05:
Mut jaksamisii kaikille vaan mut muistakaa et ihmisen ois hyvä osata olla yksin, eikä perustaa elämäänsä siihen että rinnalla on joku, oli kukatahansa, kunhan siinä on joku. Joittenkin teksteistä kun saa käsityksen että mikä vaan koska vaan ja mistä vaan *2
[/q]
second that!
[q]Infiana, 13.11.2006 16:17:
Tää on ihan saatanan hyvä mesta!
[/q]
Niin on
[q]KooKie, 13.11.2006 14:59:
---
Equalizer, 13.11.2006 11:24:
Mun työ ei selkeesti sovi kellekään:D
---
Mielenkiinnosta: Mitä sä teet työksesi? :D
[/q]
Nelivuoro työ tehtaassa...3viikkoa työtä ja 1 vapaa...aamuviikolla myös la , su 12 h työtä
[q]Equalizer, 13.11.2006 14:00:
---
pirpeli, 13.11.2006 13:59:
---
Equalizer, 13.11.2006 13:55:
Mä tajuan ja se on työ
---
Sä väität, että mä en saa miestä koska oon nuoriso-ohjaaja? :D:D
"OK"
---
Mä tarkotin omaa työtäni=)
[/q]
Mut en mä haluu toki miestä*nauru*Mä teen nelivuoro työtä joka ei vaan nähtävästi kaikille toimi:D
[q]pirpeli, 13.11.2006 13:59:
---
Equalizer, 13.11.2006 13:55:
Mä tajuan ja se on työ
---
Sä väität, että mä en saa miestä koska oon nuoriso-ohjaaja? :D:D
"OK"
[/q]
Mä tarkotin omaa työtäni=)
[q]blastic, 13.11.2006 12:06:
---
cjet, 13.11.2006 11:54:
Helvetilliset.. Mut ei haittaa. Sain lepytettyä itseni niin helposti.
---
Sovintoseksillä?
[/q]
Sovintoseksi oli siinä aamuvapinassa aika default..
[q]KooKie, 11.11.2006 22:01:
Tänään mennään hommaamaan itsemme ulos täältä... Tai no, hommaamaan toi yks ulos täältä! :D
[/q]
Natsastko? Saitteks te sen ulos täältä? Kelatkaa jos ollaa kaikki viel vuoden päästäki tääl.. Vittu me ollaa kans epätoivosii..
[q]Sparkling, 9.11.2006 17:42:
---
cjet, 9.11.2006 14:31:
//editoidaan sen verran että:
Kilttinä poikana en tietenkään tapaile kuin yhtä tyttöä kerrallaan.. Ja sit viel ett äsken vasta sain lukihäiriöni sen verran korjattua että eihän se Fyraett oo mihkää lähös.. sehän vaa muutti sinkkuluukku-bileiden värikoodiaan..
---
Joo, Fyyris on NIIN ines tos sinkkuluukkubilejutus että se vaan kelailee noit värikoodejaan 24/7 :D
[/q]
Nii no nyt pitää ollaki. Eihän sinne oo enää ku pari viikkoo..
[q]_RixU_, 9.11.2006 07:20:
tääon kyllä vähäsen pöhlö luukku sanon miä
[/q]
Jåå mut ei maha mitään*ding**tirsk*
[q]sune, 6.11.2006 10:08:
BYE BYE, mä lähden täältä ja toivottavasti lopullisesti tai ainaki helvetin pitkäks aikaa!
[/q]
Oikein! Kunpa mäki täs joskus pääsisin.
[q]Tyeicha, 25.10.2006 15:55:
---
murhis, 25.10.2006 13:21:
Ehkä se ongelma onkin tämän vaatimuksen kaksisuuntainen vaade, ei voi luottaa ellei anna toisen tulla luotetuksi. Siinä hävii tai voittaa, mutta se on varma, että ilman sitä riskiä, että voi joutua epäluottamuksen kohteeksi ei voi voittaa.
---
mut sit kun hävii liian monta kertaa, niin alkaa kriittisemmin valitsee kohteita joihin vois edes koittaa luottaa..
[/q]Totta... Todellakin...
[q]WiljamiDzay, 1.11.2006 21:47:
---
Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.
---
Aina voi päättyä onnellisesti.. (ei jumalauta meikäläinen ehdottaa jatkamaan pää pystyssä myrskyä päin, vaikka kokemuspohjalla pitäis olla jo lammen pohjassa*nauru*)
[/q]
No nimenomaan mitä Wiljami sanoi! kerran sä vain elät ja olet nuori, ei sitä aikaa kannata tuhlata murehtemiseen =)
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:46:
Haittaako jos en ymmärtänyt mitään sun postauksesta? *nauru*[/q]
se on ihan okei. et ole ensimmäinen :)
[q]
Ja ei huolta, en oo vielä menossa luukusta mihinkään.. Selitys sille, että keittiössäni törmää unkarilaiseen lääkisopiskelijaan (itse asiassa niitä on 2, mutta oon tutustunu ainoastaan tuohon Andreaan) on, että asuksin opiskelija-asuntolassa semi-yksiössä. Eli kämpät on yksiöitä yhteiskeittiöllä. (Erona soluun oma kylppäri ja "ulko-ovi"(käytävään))
edit. lisää pois huolta niiltä, joita mun mahdollinen sinkkuluukun jättäminen järkyttäisi.. oon onnettoman surkea pokaamaan muijia, jotka mua oikeesti kiinnostaisi...
[/q]
imho.
surkeampaa on olla yrittämättä kuin yrittää huonolla menestyksellä. Koska joka tapauksessa naisille jää hyvä mieli tyyliin et "oi jopas oli itsevarmuudelle (he käyttävät tuolle eri sanaa nimeltä tunne/sydän) hyvä bonus et toi jätkä kenet mä just hylkäsin tuli pokaa mua". Eli sä tuot sille itsevarmuutta vaikka saatkin rukkaset. So what?! ainakin sä jätät sille yhden hyvän muiston mihin sä itse liityt ja ei sitä koskaan tiedä.... ehkä se tulee viikon päästä hyppii sun sarven päälle sun omassa huoneessa mikä muistuttaa AMIGA / NINTEDO -aikojen juliste-tapetti helvettejä mut on sekin jotain - hyvä pano tai muisto ja bonus monien sinkkujen itsevarmuudelle ;) :D
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:17:
Toi meidän keittiön työtaso ei sovellu ainakaan kovin syvällisiin tutustumisiin, kun sen yläpuolella on kaapit... Pää kopsahtelis ikävästi
[/q]
ahhahaha!! siis toi oli _huonoin_selitys ikinä :DDD
Nyt niitä kuvia perekele11!!! =)
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:18:
Onkos tääl ny semmonen pic or STFU-meininki päällä taas?
[/q]
*waiting* .....
[q]Haitok, 31.10.2006 22:15:
Wiljami, sä et oo kertonut mitään että olet ottanut itellesi kotihengettären *täh*
[/q]
tais olla märkä uni vaan.. :D
[q]ilmari, 31.10.2006 19:50:
---
Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain.
---
word.
todellakin. turha kuvitella, et huominen olis parempi, jos se eilinenkään ei ollu hyvä pvä suhteessa. sinkkuilu kunniaan ja turhat marinat pois. kyl se joskus tulee, tai sit ei.
[/q]
todellakin! "so let's fuck to celebrate!!!" =)
[q]Pyr0n, 31.10.2006 09:44:
Toisaalta täällä luukussa välillä viihtyy, mutta toisinaan se olisi mukavaa siirtyä tuonne toisen luukun puolelle. Löytää joku mukava neitokainen, jonka kanssa viettää kylmia syys/talvi iltoja takkatulen ääressä tai sitten vaikka tanssilattian puolella viikonloppuisin.
[/q]
Nii, onhan tuol vitun nihkeen pimeen kostee ilma..