SINKKULUUKKU
[q]aada, 12.11.2009 00:59:
En hae hyväksyntää.
Olen kyllä hyvinkin pinnallinen, mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Mielestäni pinnallisuus ja syvällisyys eivät kuitenkaan sulje toisiaan pois ja haluan kyllä syvällisen parisuhteen. Mielestäni syvälliseen parisuhteeseen kuuluu itse asiassa tietoisuus siitä, että kumpi tahansa voi kyllästyä tai lakata rakastamasta seuraavana päivänä, hakea eroa tai kuolla koska tahansa. Syvällisessä parisuhteessa pystyy tiedostamaan parisuhteen ja toisen ihmisen rajallisuuden, enkä siten halua mitään "mä en voisi elää ilman sua" tai "mä tuun aina rakastamaan sua" parisuhdetta.
[/q]
Ei maailma olekkaan niin mustavalkoinen. Tarkennettuna sun marginaalis pinnallisen ja syvällisen välissä on aika kaukana jopa minusta pinnallisen puolella.. Ja mä oon erittäin pragmaattinen ihmissuhde-asioissa.
Jengi hakee sanaa sieluton. (taas näitä kyökkianalyysejä)
[q]aada, 12.11.2009 00:59:
En hae hyväksyntää.
Olen kyllä hyvinkin pinnallinen, mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Mielestäni pinnallisuus ja syvällisyys eivät kuitenkaan sulje toisiaan pois ja haluan kyllä syvällisen parisuhteen. Mielestäni syvälliseen parisuhteeseen kuuluu itse asiassa tietoisuus siitä, että kumpi tahansa voi kyllästyä tai lakata rakastamasta seuraavana päivänä, hakea eroa tai kuolla koska tahansa. Syvällisessä parisuhteessa pystyy tiedostamaan parisuhteen ja toisen ihmisen rajallisuuden, enkä siten halua mitään "mä en voisi elää ilman sua" tai "mä tuun aina rakastamaan sua" parisuhdetta.
[/q]
Sanotaan nyt näin:
Sä saatat olla ensimmäinen psykopaatti jonka kanssa olen jutellut niin, että kyseinen henkilö on avoimesti puolustanut oikeuttaan mielipiteisiin.
Ehkä olen väärässä, mutta koko ajan varmempi.
Ja sit editillä pehmennetään vähän. Tätä luokkaa edustat imo aika varmasti ainakin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuus
Ja vastaus suureen kysymykseen, mix mua kiehtoo narsistit ja psykopaatit? Koska niille pitäis tehdä jotain, eikä se onnistu jos me kaikki vaan yritettäis tulla toimeen. Toinen syy on että laitoksissa tuli nähtyä aika tapauksia. Siitä se idea sitten lähti..
EE:Tuol wikis oli vaan kriminaalipuolelta psykopaatti, enkä sellasta hakenu takaa vaan enemmänki sosiopaattia, mut tos nyt yx niistä artikkeleista mitä mä oon lukenu ja niissä sosiopaatti ja psykopaatti on niputettu saman nimikkeen alle. Psykopaatti on vaan säväyttävämpi muoto..
Tiede2000
http://www.narsistienuhrientuki.info/artikkelit/psykopaatti-artikkeli.pdf
[q]aada, 10.11.2009 21:03:
---
Sunshine^82, 10.11.2009 17:03:
Niin no kuten aiemmin jollekin sanoin, niin itsestähän se varmasti on kiinni tuleeko kukaan juttelemaan, eli pitäisi varmasti näyttää helposti lähestyttävältä eli hymyillä, pitää silmäpeliä jne.
Tykkään tälläisistä rooliasetelmista, tykkään esittää esim. vähän kiltimpää ja viattomampaa kuin oikeasti olenkaan. Ei se kuitenkaan tarkoita, että en olisi oma itseni, vaan tuon tavallaan tälläisen roolin kautta esille eri puolia itsestäni.
En mielelläni vastaa ikää tai muita henkilökohtaisia asioita koskeviin kysymyksiin.
---
Kerrohan nyt sitten, et onko tämä roolin vetäminen tuottanut tulosta?
Edit. Pelkäätkö että tulet torjutuksi, jos teet itse aloitteen?
---
Mitäs tuohon nyt vastaisi. On se tuottanut tulosta tiettyyn pisteeseen saakka ainakin, eli siihen, että molemmat ovat kiinnostuneet toisistaan enemmän kuin ehkä ilman tälläistä "rooleilla pelaamista".
En usko, että pelkää torjutuksi tulemista. Voisin periaatteessa ihan hyvin "tehdä aloitteita" eli mennä juttelemaan sellaisille, joista en ole kiinnostunut, mutta oikeastaan ehkä myös sellaisille joista voisin olla, eihän ne kuitenkaan tiedä mun motiiveja. Ehkä kyseessä on enemmänkin se, että jos olen kiinnostunut jostain, en halua näyttää sitä eli en halua tehdä varsinaista aloitetta, josta selviää, että olen kiinnostunut. Eli heti jos olen oikeasti kiinnostunut jostain, haluan että se on se vievä ja kiinnostuksensa enemmän näyttävä osapuoli.
[/q]
Asia "selvä". En jaksa jatkaa aiheesta enempää, jatkakaa te muut. Onnea!
[q]aada, 10.11.2009 16:30:
No siis pitää viedä pienestä vastustelusta huolimatta. Siinähän se vasta testataan kuinka paljon oikeati haluaa ja on valmis näkemään vaivaa. Tarkoitus ei tietenkään ole tappaa kiinnostusta, vaan lisätä sitä ja omalla kohdallani se käy nimenomaan näin.
[/q]
Taidat seurata Täydellisiä naisia, ja varsinkin Gabriellaa, vai mikä sen pikkusen muijan nimi olikaan.
[q]
Tasa-arvo ja perinteistä pitäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.
[/q]
Mutta ne perustuu reaalimaailman kausaliteettiin jolla ei nykymaailmassa enää ole kovin vankkaa korrelaatiota. Haluat pitää itsellesi kivat perinteet ja saada nyky-yhteiskunnan edut.
Haluat siis jäädä voitolle. Parisuhteen imo kuuluisi olla itseisarvoista.
[q]
En sano, että aloitteen tekeminen tekisi minusta välttämättä miesmäisen tms. mutta silti se rikkoo sitä perusasetelmaa, jota haluan pitää yllä.
[/q]
Eli että parisuhde perustuu sinun napasi ympärille?
[q]aada, 11.11.2009 13:41:
Kyllä, olen valmis riskeeraamaan rakkauden sen vuoksi, että miehen tulee tehdä aloite. Olen sen verran realisti, etten jäisi tuota pitkäksi aikaa pohtimaan, vaan ajattelisin lähinnä että joko sinä et ollut tarpeeksi kiinnostunut tai sitten et vastaisi kuitenkaan sellaista miestyyppiä, josta itse olen kiinnostunut, kun et tehnyt aloitetta.[/q]
Sua aada syödään nyt elävältä. Turhaan haet hyväksyntää kun sitä ei tule tippumaan.
Sä voit järkeillä asiaa niin paljon kuin haluat, mutta sä olet silti pinnallinen.
Se ei ole väärin, kunhan muistat ettei parisuhteitasi tule kovinkaan syvällisiä. Sitähän sinä et tosin haluakkaan? Jompi kumpi voi koska tahansa kyllästyä ja hakea eroa tai kuolla kupsahtaa.
Toi on defenssi.
[q]bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
Niin joo, ja selvitetäänpä nyt vielä että totaaliselibaatti siis kieltää kaikki seksin muodot, myös itsetyydytyksen.
Whos in?
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.)
[/q]
Yritäksä räjäyttää ihmisiä? Sitä paitsi mä just vähä aikaa sitten olin kuukauden ilman seksiä. Tosin en ehkä näillä säännöillä. Kivan lisäjännityksen tois tosiaan! Mä oon in, koska kans sanoin sopimukset irti fuckbuddyyn tos. Mut vähä mä tuun olee vaikeena.. Linnoittaudun sit kotiin neljän seinän sisälle enkä avaa edes telkkarii koska sielt tulee kuitenki pelkkää seksii aina..
[q]Soina, 30.10.2009 23:14:
---
equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
---
Tapaat elämäsi naisen jonain kauniina päivänä kirjakaupassa, mutta kieltäydyt treffeistä, koska sulla on vuorotyö :)? En usko.
[/q]
en käy kirjakaupois enkä paljoa muuallakaan..d..lukisin kamasutraa varmaan sit..(mitäs mieltä oot kamasutra kirjasta) ois varmaan hieno alote hehe
[q]Soina, 30.10.2009 23:12:
Oletan että tää oli kohdistettu mulle. Lähinnä kai mun pointti oli se, että asettaako se, että vanhemmat valitsivat lisääntymiskumppaninsa väärin, siihen, että vaatii itse ihan mahdottomia omilta suhteiltaan? Ettei ainakaan toistaisi niiden tekemiä virheitä tai jotain. Ja kyllä, aina on varaa kasvaa hieman, itse kullakin ;)
[/q]
No nyt tajusin.
Ehkäpä ongelma on vaatia parisuhdetta :)
E: ja nii. Mä en tee kompromisseja.
masentava luukku
[q]SyndroDome, 16.10.2007 17:50:
---
_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää!
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*"
---
Jee!! Mul tulee kans kohta kaks vuotta täyteen ihan vaan itseni kanssa *sydän* Tää taitaa nyt kyl olla sitä ikuista rakkautta <3456789
Vois pitää pileeet!!
[/q]
sinkkubileet!
Musta on kyllä vähän kornia vatvoa vanhempien avioeroa ja rinnastaisin sen siihen että adoptiolapsi aikuistuttuaan vetoaa elämänsä vaikeuksissa siihen, että äiti hylkäsi, kun pitäisi olla onnellinen siitä, että sai kaksi varmasti parempaa tilalle.
Ehkä on aika kasvaa hieman?
Mieti sellaista skenaariota, että rakastamistasi vanhemmista olisi tullut parisuhteen jatkuttua katkeria toisilleen ja te olisitte saaneet osuutenne siitä skeidasta. Isä pettää, äiti pettää. Kumpikaan ei halua tulla kotiin...
Puhut avioerosta ihan kuin he olisivat tehneet sen ihan vain vittuillakseen, mutten usko siihen. Ehkä olen toivoton romantikko..
Musta tuntuu että sulla on liian suuret odotukset muista ihmisistä. Ihmiset on vitun tyhmiä vaan minkäs teet? Vaihtoehdot on kaikki joillekkin huonoja ja jotkut taas toisille hieman toista parempia.
Asenteellasi kehität luonnehäiriöitä itsellesi ja ympäristöllesi. Omassa elämässään voi vain yksin hävitä.
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
[q]kinderi, 26.10.2009 12:45:
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/982853
Oli melkein mielenkiintonen otsikko, "julminta mitä nainen voi tehdä miehelle", mutta sisältö sitten olikin taas jotain ihan muuta..
"Älä anna väärää puhelinnumeroa, sano mielummin ettei kiinnosta".
[/q]
8. Roikkuminen suhteessa, vain koska parempaa ei ole tarjolla vielä.
Jotkut pelkäävät yksinjäämistä. Nämä pelokkaat roikkuvat mieluummin huonossa suhteessa vailla rakkautta, kunnes löytävät jonkun uuden tilalle. Yksin jääminen on niin pelottava asia, että jotkut jopa aloittavat uuden suhteen ja varmistuvat siitä, ennen kuin päättävät vanhan. Vanha kumppani on kuin nukke, jonka voi heivata nurkkaan, sitten kun sitä ei enää tarvita.
Tälle voidaan imo antaa tasa-arvoa.
On varsin yleistä, siis todella yleistä. Yleisempää kuin kukaan haluaa myöntää, että pari on yhdessä vain odottaakseen 'ylennystä'
Henkilökohtaisesti mua naurattaa 'nousukausi' ajattelu ja parisuhderiippuvuus, mutta pystyn kyllä ymmärtämään motiiveja. Ei ole helppoa olla yksin niin geneettisten kuin kulttuurillistenkaan syiden takia. Sinkuilla on kollektiivin paine korostaa seksualisuuttaan irtosuhteilla jos ei paria löydy. Toinen vaihtoehto on ottaa se pari mistä nyt mukaan tarttuu. Kumpi nyt sitten on moraalisesti parempi vaihtoehto, päättää yhteisö, ei yksilö.
Ihmisen ego vaatii välittämistä jottei se murene.
Homo jutut on aika yleisiä niistä jotka eivät kategorisoidu kumpaankaan luokkaan. Sitä voi kutsua naiiviksi romantiikaksi tai itsekunnoitukseksi, joka välittyy myös ympäristöönsä, mutta jota ei osata tulkita oikein.
[q]Miltzu, 15.12.2009 20:31:
No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
[/q]
No kyl ne vantaan vatipäät aika paskaa sakkia on...
Täällä sitä jaksaa itse luukuttaa ties kuinka kauan :D
[q]Syder, 26.3.2009 15:24:
---
Lyylikki, 26.3.2009 15:16:
Seksiä ja alkoholia...
...mikä siinä voi olla niin saatanan vaikeeta. Tänään tekee taas molempia mieli
---
Iha perussetti
[size=8]ainii mut hei, tekeeks naisillaki joskus mieli[/size]*ding*
[/q]
[q]Takyon, 15.12.2009 20:04:
Aika moni tän foorumin käyttäjistä tuntee ihan irl keskenään ;) Varsinkin pidempään paikalla viihtyneet
[/q]
Ja loput on hyviä stalkkaa sisäsiittoisia inside:reita
[q]aapee, 29.6.2008 16:25:
---
Sunshine^82, 29.6.2008 11:56:
-clip-meni taas maku miehistä hetkex aikaa!!
---
Totah, auttaaks tähän maun menettämiseen jos voitelee ittensä esim. suklaalla vai tykkäätkö tulisemmista miehistä eli vaikkapa chiliä?
[/q]
reps!
Emmä tiedä miten te naisenne bongaatte, mutta mä vaanin sellasia yli 10v nuorempia muijia limudiscon edessä ja jos joku tarranauha jää lahkeeseen roikkuu, niin houkuttelen sen siiderillä olkkarista makuuhuoneen puolelle, jossa sitten teen taikojani, kuten parisuhteen sinetöiviä fritsuja. Itsehän en juo, jotta joka aamu herätessäni muistan kuinka nolo ihminen olen. Se tuo suhteeseen kaivattua nöyryyttä, eikä siten tarranauhan jatkuva huomio pääse kilahtamaan hattuun edes sitkeimpien takiaisten kanssa.
Kertaakaan ei oo banksejä tehty!
Guaranteed success!
[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:55:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:53:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:49:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.
---
eiks patteri toimi:p
---
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.
---
hommaa joku halinalle
---
livelämmittäjää täs on etsinytkin. Mut ehkä se sit joskus tulee vastaan :D sitä ennen voin angstata täällä :D (livelämmittäjä kuulostaa juuri mukavan esineellistämiseltä)
[/q]
*vink**pepsodent*