SINKKULUUKKU
[q]Ninka, 29.6.2005 00:43:
mä sekoilen aina täysii siksköhän tää tilanne on tää mikä on
mut en kyl täl hetkel osaa valittaakkaan
[/q]
Oikee asenne :) on vaa yks vaihde ja se on täysii!
ei ainaskaa vanhana vituta, hohoho (riippuen tilanteest)
Kesäl pitää sekoilla täysii
Jotai hyötyy löytyy olemal sinkku <2
Moi. Mulle tuli vuosi sinkkuilua täyteen. PLING PLONG!
Oon tuossa miettinyt että jos asuisin yksin, niin oisko mulla ollut (/oisko mulla) suurempi hinku löytää itselleni pari? Jos en päivittäin altistuisi näiden miehekkäiden miesten testosteronihuuruille, ja jollei mulla olisi käytännössä aina seuraa ihan tilaamatta, olisinko yksinäisempi - tai siis tottakai olisin, mutta yrittäisinkö paikata sitä yksinäisyyttä miehenmetsästyksellä? Onhan se kätevää ja mukavaa kun on joku, jonka kanssa katsella leffoja, lämmittää sauna, käydä ulkona syömässä tai kokkailla kotona, siis joku jonka kanssa jakaa arki. Kuinka merkittävää tämä on parisuhteessa?
Lisäksi on tietysti se aspekti, että mulla on joku jolle kiukutella kun töissä on taas kaikki mennyt päin persettä ja joka ei kuitenkaan siitä hätkähdä, joku jonka kanssa selvittää ajatuksia kun ihmissuhdekiemurat eivät olekaan niin selkeitä kuin pitäisi, joku jolle hehkuttaa ja riemuita kun siihen on aihetta.
Mitäs mä yritin kysyä - olisinko mä poikamiestyttö jos en asuisi tuossa poikamiesboksissa?
Tai - mihin sitä seurustelukumppania taas tarvittiinkaan?
Niin joo ja olenko nyt hylkiö kun oon ollut näin kauan sinkkuna?
ps. terkkuja kotiin! :*
[q]negatiivi, 4.9.2005 01:16:
Alkaa tiskikasa kertyy jo niin suureksi että pakkohan täältä on pois päästävä
[/q]
Järjettömiä valheita, ei meist oikeesti mitää seuraa oo. Herää jo todellisuuteen ja metsästä enemmän niitä kunnon köriläitä! D:
*suorittaa kinkkuluukun henkiinherättämisrituaalin*
Ihan vaan Joannan kunniaks.
Ja sit takas pimeyteen.
JOUJOU kato mitä sä sait aikaan!! :O
Mutta oot oikeassa, itsepetosta tää on, "en oo oikeasti yksinäinen, yhyhy", parempi ois oikeastaan korvata teidät jollain pahvihahmoilla tai huonekasveilla.
-diibadaabaa-
Järjettömiä valheita, ei meist oikeesti mitää seuraa oo. Herää jo todellisuuteen ja metsästä enemmän niitä kunnon köriläitä! D:
*suorittaa kinkkuluukun henkiinherättämisrituaalin*
Ihan vaan Joannan kunniaks.
Ja sit takas pimeyteen.
[q]Jone, 21.1.2008 18:56:
---
Freja, 21.1.2008 13:51:
Sanoin tänää yhelle pojalle olevani itsepäinen, aina oikeessa ja pari muutakin totuutta itsestäni.
Musta tuntuu et se ei ollu oikee hyvä veto tai markkinointikikka :D
---
Mä sanoisin et toi on sukupuolisidonnaista. Miehiin toi ei kieltämättä usein vetoa, mutta jos olisit mies ja sanoisit noin naiselle, niin todennäköisesti se pitäis sua vaan mielenkiintoisena haasteena ja koittais kasvattaa susta salonkikelpoisen yksilön. En oikein osaa sanoa kumman sukupuolen toimintamalli on tässä asiassa tyhmempi.
[/q]
Hmm no, naiset sentään yrittää itsepäisesti muuttaa siitä miehestä salonkikelposta yksilöä ja sokeasti jaksaa uskoa siihen, et se muuttuu vaikka ei se nyt vittu vaan muutu! :D
Miehet luovuttaa jo alkuunsa, niil o itsesuojeluvaistoa.
Ehkä.
En tiedä.
[size=6]Se oikeessa oleminen kyl lähti siitä ku yks toine naikkonen kyseenalaisti mun työskentelytavat ja taidot ja sanoi kaikkea tekemääni vääräksi. Pidin pääni ja väitin sille vastaan, koska tiesin olevani oikeessa :) Toki mä myönsin sille pojalle sitten myöhemmin et en mä ihan aina oikees oo, mut mä osaan myöntää sen sitten. [/size]
Aahhah reps edit, näköjään on niitä outoja miehiäkin, mua pyydettiin just naimisiin
27.2.2005:
[q]Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan.
[/q]
16.2.2005:
[q]Sade*
Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään.
[/q]
Huudetaan yhdessä: BEEEEFCAKE! :)
[q]Jutu:
Mä en poistu täältä ikinä. Tai jos poistun niin siinä vaiheessa on jotain vialla, ja pahasti
[/q]
Jos lupaan, että tuo on pahemman luokan paskapuhetta - uskotko?
[q]Daverian:
Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.
[/q]
Tuo on kyllä niin perseestä.
Itse sanoisin kyllä jo tuossa vaiheessa, että antaa olla.
[q]sapeli:
Jos se 6kk on mennyt helposti ilman hameväkeä niin...
[/q]
Ei sanottu, että se on helppoa. ;)
[q]Lene:
Minkä tähden se auttamatta olisi pelleilyä?
Joskus asioihin on saatava etäisyyttä, jotta niitä voi tarkastella paremmin.
[/q]
Olet kyllä siinä oikeassa. Nuo tapaukset ovat kuitenkin tarkasteltavissa yksilötasolla.
Mutta itseäni ei kyllä hirveämmin kyllä houkuta ruveta odottelemaan toisen suusta, että milloinkas se nyt päättää suhtautumisensa minuun. Oma kiinnostukseni ainakin tässä vaiheessa laskee lehmän hännän tavoin (olettaen edelleen, että itse en ole ollut mukana päätöksen teosta tauosta).
Tässä nyt kuitenkin lähinnä tarkoitin myös suhteita, jotka eivät ole olleet millään fiksulla mittapuulla ns. pitempikestoisia ja vakaalla pohjalla.
Kai minä olen sitten vain kyyninen.
[pieni]Tekstistäni saattaa löytyä ristiriitoja, koska tällä hetkellä rehellisesti sanottuna aivoni ovat ihan täysin jäässä ja hyvä kun itsekään saan selkoa mitä kirjoitan. Pahoittelen.[/pieni]
[q]pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely...
[/q]
aah, keep on goin'!
[q]hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.
[/q]
including deleted scenes, extra material and interviews
[q]hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?
[/q]
mitä järkeä kutsua sellaista naista, joka ei taas haluja herätä? :D
voin pukeutua naiseksi, jos saan kylmää kaljaa
kunhan kiusoittelen itseäni ajatuksilla
mut en mä teitä oo jättämässä :P
Mä lähden menee täältä...*jiihaa*
[q]conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.
[/q]
Ja sitten kun ne käppäileen vielä käsi kädessä jonkun naamaan ammutun kuikelon kanssa...*hmph* Rupeaa vaan miettimään, että mitähän se tuossakin ukossa näkee...?
Mutta yritän ajatella positiivisesti: Jos tuollainen susi voi saada tuon kaltaisen jumalattaren, niin sitten minä saan joskus kunnon J. Frostellin...*pihkassa*
[q]alien:
samaa mieltä. Lande-tytsyillä, kun näyttää olevan enemmän tota itsevarmuutta... Stadin naiset kävelee nokat pystyssä, vaikka moiseen ei ole mitään syytä
[/q]
Tähän minäkin yhdyn! Ja ne tajuaa sen hyvän päälle. Kun ei pihtaa, niin molemmat voittaa...*vink*
Minun musiikkimakuni on sen verran laaja, että on vaikea löytää kauniimman sukupuolen edustajista sellaista musiikkiteollisuuden kuluttajaa, jonka mieltymyksiä en pystyisi hyväksymään. Mutta kunhan ei vain itse ota nokkiinsa, jos en sattuisi pitämään hänen musiikistaan, ja minä tekisin hänelle samoin. Ja jos musiikista ei tykkää, niin ei silti rupea väkisin tuputtamaan sitä.