SINKKULUUKKU
[q]Freja, 1.9.2008 21:31:
Tänään on tuntunut sinkkuilu jokseenkin enemmän tai vähemmän vituttavalta. Oikeestaan ärsyttää aika paljonkin.
Huomenna varmaankin taas parempi.
[/q]
tai sitten ei
[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:49:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.
---
eiks patteri toimi:p
---
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.
[/q]
hommaa joku halinalle
[q]Vexe, 31.8.2008 00:54:
---
Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan
---
Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.
[/q]
mieluiten chattailen netist seurat ku tuhlaan rahat*pepsodent*
sinkkuilu sux
ei enää kyl tuu ikävä sinkkuluukkua, ainakaan sinkkuna :)
[q]Genuinex, 11.11.2009 00:11:
---
Reivaaja, 11.11.2009 00:03:
Kyllä ne mielikuvat on ihan järjellä harkittuja. Vaikka joitain hysteeriset, itsekeskeiset, keskenkasvuiset hyväxkäyttäjät saattaakin kiihottaa, niin itse pidän hajurakoa.
---
Eli ts. olet sitä mieltä, ettei elämänkokemuksesi vaikuta arvostelukykyysi?
[/q]
http://content.ytmnd.com/content/7/b/5/7b5876aeedfdc52bb440e1f0dd587b3e.gif
Eiku just vaikuttaa.
[q]Genuinex, 10.11.2009 23:40:
Mielestäni otin. Siksi käytin sanaa lähes. On tietenkin eri asia, jos hän olettaa löytävänsä täydellisesti omiin vaatimuksiinsa sopivan miehen. Se, että kuinka realistista on olettaa löytävänsä sellaisen on jokaisen oma asia.
[/q]
No en mäkään kyl lämpeis muijalle joka itkis sen ensirakkauden vääryyksistä.
lause tyyliin ''mä oon kokenu tosi kovia'' ilman sen suurempia selittelyitä on toinen.
E: Älä nyt ymmärrä väärin. Tiedän(en tunne) monia tyttöjä jotka tykkää herkistä ja haavoittuvista pojista. Mä sanon good for u. Ne tytöt yleensä inhoo mua. Mä en kyl jaksa inhoo niitä. Liian mauttomia mauskuttaa.
[q]Genuinex, 10.11.2009 22:05:
Otetaan hypoteettinen tilanne, että vastaan ihannekumppaniasi lähes kaikilta osin ja sinä minun ihannettani. Meidät on siis "luotu toisillemme". Eli ts. olet kiinnostunut minusta, mutta menettelet yllä kuvaamallasi tavalla. Se miksi en lähesty sinua johtuu siitä, että teininä tulin todella loukatuksi jonkun sinua muistuttavan naisen toimesta. Et varsinaisesti ole tämä nainen, mutta joku alitajunnassani varoittaa minua olemaan lähestymättä sinua. Siispä tyydyn vilkuilemaan sinua etäältä ja toivon, että antaisit jonkun merkin, että voin lähestyä sinua. Et näytä kiinnostustasi, etkä tee aloitetta joten alitajuntani tunne vie voiton ja minäkin jätän aloitteen tekemättä. Minua hämmästyttää se, että oletko oikeasti valmis riskeeraamaan elämäsi rakkauden vain sen takia, että "miehen tulee tehdä aloite"?
Itselläni oli nimittäin joku aika sitten tilanne, jossa lähestyin naista, josta olin erittäin paljon kiinnostunut. Hän ei suoranaisesti torjunut minua, mutta jotenkin asetelmasta jäi sellainen tunne, ettei hän ole riittävän kiinnostunut minusta. Jos hän olisikin ollut kiinnostunut minusta, mutta halusi vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mitä hän toiminnallaan saavutti? En vain ymmärrä miten tuollainen ajatusmalli voi edistää yhteistä tulevaisuutta?
Miksi miehen tulee osoittaa enemmän kiinnostusta? Eikö tämä ole vallankäyttöä, jolla osoitat miehelle olevasi tätä arvokkaampi. Toimin näin, koska voin, koska minulla on valta päättää meidän yhteisestä tulevaisuudesta, jos et riittävästi osoita kiinnostusta minua kohtaan anti olla. Siitä yhteisestä tulevaisuudesta kun pitäisi päättää yhdessä ja tasa-arvoisesti? Tässä ilmeisesti tullaankin siihen, että moni mies tekee oman päätöksensä yhteisen tulevaisuuden suhteen, anti olla.
[/q]
Sä et nyt hypoteesissäs ottanut huomioon sitä, että aadan unelmien mies ei ole niin nössö että skrabais ranteensa muiden naisten takia.
[q]$, 27.6.2008 13:30:
Heruux?
[/q]
"Saletisti natsaa"
Whooot?? Hei halooo:D Rrranskaa romanttisempaa kieltä ei olekaan! Vähänki ku tulee supisee jtn korvaan, niin rupee jo kuumottaa:D Duunissaki pyydän aina yhtä ranskalaista miestä puhuu mulle ranskaa<3 Uuh...*kuolaa**chills* Voi tietty johtuu et se on iteki aika hot
nyt sitten on muutettu oman kullan kainaloon ja kihloihin mentiin eilen :) se siitä sinkuluukusta sitten...
[q]Duukkis, 10.12.2007 21:40:
---
-Fuzzy-, 9.12.2007 23:52:
---
Duukkis, 5.12.2007 23:20:
Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä?
*eikä*
---
o/ 22v.;D
---
No sittenhän sen ymmärtää, että laittaa profiiliin synttäripäiväks seurustelukaverin tapaamispäivän (mikäli niin on).
[/q]
Whoot? Ei sentään oo mun mies toi*uros*:P Vaikka en kyllä panis pahitteeksi*nauru*
Eli 22v. sinkkuna tähän mennessä, eikä loppua näy*hih*
[q]Duukkis, 5.12.2007 23:20:
Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä?
*eikä*
[/q]
o/ 22v.;D
[q]Duukkis, 11.12.2007 14:10:
---
Siis luulin, että olit tavannut jonkun sinä päivänä, joka näkyy profiilissas ja seurustellut sen kanssa 3 v.
[/q]
aikamoinen johtopäätös...:P
[q]KooKie, 29.12.2006 18:38:
Näin mä toivoisin asian jokaisen ihmisen kohdalla olevan. Kuitenkin olen sivusta seurannut hyvin monia tätä toteamusta vastaan toimivia ihmisiä.
[/q]
Toi voi mennä vielä mun jakeluun, jos näillä sun tuntemilla pareilla on yhteistä historiaa takana, mutta kun kyse oli nyt deittailusta, nii väität, että joku aloitti suhteen jonkun "tuntemattoman" kanssa siksi, koska ei malttanut enää etsiä kumppania?
Voi tietty olla, mutta mä en ite pysty kuvitelemaan tällästä tilannetta ahdistumatta.
[q]KooKie, 29.12.2006 12:38:
Yritin olla postaamatta, mutta en kyennyt.
Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.
[/q]
kukin tyylillään... En ite harrasta noita, mutta mun mielestä vaatii kyllä aika paljon ihmiseltä jos uskaltaa mennä sokkotreffeille ym, eikä se ole tyrkylle asettumista.
Ja tohon somebody/anybody juttuun, niin tuskin kukaan *tyytyy* keneenkään, vaikka kuinka haluis seurustella.
Maailmassa on pikkasen hirveempiäkin asioita kun deittailu, joten vaikka mä ymmärrän ihmisiä jotka sitä tekee, nii en silti oo sitä mieltä, että mun asiat ois jotenki huonosti.
[q]ella_, 28.12.2006 20:23:
---
cjet, 28.12.2006 20:21:
Mitäs jos haluis olla nyt vähä aikaa kuitenki iha yksin?
---
se onki sit paskempi juttu :D
noniin. siren ja swiffer huomenna treffeille, samoin fuzzy ja nemes.
[/q]
:D
[q]cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua.
[/q]
hahhahah!!*nauru* Tuliks huudot aamulla??*grr*
[q]Cjet, 19.10.2006 20:08:
---
Fuzzy, 19.10.2006 20:05:
---
Dana, 19.10.2006 19:59:
---
No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku..
---
no se riippuu iha päivästä! kyl joskus vois käydä ees sutasee jotain*nauru*
---
hahaa.. mut sehän tässä se hauskinta on!! sä Voit, Saat ja on jopa "time to time" Suotavaa käydä vähän sutasemassa jengii
---
WOOOOOORD*nauru*
---
Yhdyn teihin molempiin.
[/q]
salee yhdytki*uros**lmao*
[q]Dana, 19.10.2006 19:59:
---
Fuzzy, 18.10.2006 22:49:
---
Cjet, 18.10.2006 22:31:
No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku..
---
no se riippuu iha päivästä! kyl joskus vois käydä ees sutasee jotain*nauru*
---
hahaa.. mut sehän tässä se hauskinta on!! sä Voit, Saat ja on jopa "time to time" Suotavaa käydä vähän sutasemassa jengii
[/q]
WOOOOOORD*nauru*