SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Utada, 27.12.2006 13:27:
Tosiaan miehet (vaiko pojat?) osaavat pahentaa asioita sillä, että ilmoittavat kantansa tökerösti toista vielä enempi satuttaen. Omalla kohdalla vaikka monesti on päässyt niistä ihastuksista ja sydänsuruista yli niin satuttavat sanat on kyllä jääny mieleen kaihertamaan.
[/q]

Toki asiat voisi usein sanoa kivemmallakin tavalla (eikä esim. lähettää tekstaria, jossa ilmoitetaan et tapasin yhden tytön ja me nyt niinku seurustellaan *justjoo*), mutta silti olen sitä mieltä, että sanotaan suoraan eikä "anneta ymmärtää". Jos jokin asia vituttaa mua, ni se että ei suoraan osata sanoa "ei, mua ei nyt kiinnosta". Ja mieluummin tietenkin heti siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei kiinnosta eikä esim. kolmen viikon nihkeilyn jälkeen.

[q]kilobitti, 25.12.2006 19:36:
nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.
[/q]

niinpä.

Minusta käsittelemässämme tilanteessa "oman harkintakyvyn vastuullinen* käyttäminen" on sanahelinää, jolla peitetään sitä faktaa, että on rikottu yhdessä suhteen alkaessa sovittuja sääntöjä, eikä uskalleta kohdata tästä rikkeestä koituvia seurauksia. Itse epäilen, että ilman eri sopimusta jokainen lähtee suhteeseen kuvitellen siinä noudatettavan "niitä yleisiä ohjenuoria" pikemmin kuin "omaa vastuullista harkintakykyä". Tätä keskustelua mahdollisesti lukevat henkilöt voivat toki kommentoida, mikäli itse ovat sitä mieltä, että antaisivat kumppanilleen luvan "käyttää vastuullisesti omaa harkintakykyään" rehellisyyden kustannuksella.

* Kenelle henkilö on vastuullinen tilanteessa, jossa pyrkii salaamaan muilta tosiasioita? Itselleen, how convenient.

Eiköhän tää ohjenuorien osoittamatta jättäminen kieli sitä että on omillaan jos sille tielle lähtee?

Kyllä molemmista lähtökohdista saa kuitenkin omat huonot puolensa halutessaan esiin.

---

Minusta käsittelemässämme tilanteessa "oman harkintakyvyn vastuullinen* käyttäminen" on sanahelinää, jolla peitetään sitä faktaa, että on rikottu yhdessä suhteen alkaessa sovittuja sääntöjä, eikä uskalleta kohdata tästä rikkeestä koituvia seurauksia.
---

Eli kun mä kämmään niin kumppanini kuuluu kärsiä?

Ai sä oot tässä vaiheessa tietä? ;)

Mix se kumppanis kärsii?

Ts: sun takias se kärsii. Sun, ei tekojesi.

Onko oikein että tyttöystäsi kärsii sinun takiasi?

Ei. Ei ole oikein.

Mitä aiot tehdä asialle?

Niin no. Jokohan se tulis sinkkuilulle päätös joten adios amigos!!!

Lol kun :D Jos mielestäsi ei ole itsekästä jättää suhteen ongelmia hoitamatta ja hypätä vieraaseen punkkaan oman mielihyvän saavuttamiseksi ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan niin ihmettelen kyllä. Itse sanoisin, että perimmäisin syy salailussa on vastuun pakeneminen? Periaate perkules!

Minusta käsittelemässämme tilanteessa "oman harkintakyvyn vastuullinen* käyttäminen" on sanahelinää, jolla peitetään sitä faktaa, että on rikottu yhdessä suhteen alkaessa sovittuja sääntöjä, eikä uskalleta kohdata tästä rikkeestä koituvia seurauksia.

---
Moi sinkkuluukku! Mitä kuuluu? :)
---
paskaaks tässä, entä ittelles ?

Paskan haju on kevään tuoksu!

---
Älä nyt oo ton muotonen..

Hiljaa, tai soitan sulle uusinta polkkaa päättymättömällä mp3-tiedostolla! ;)

Tää taitaa kadota täältä.

Älä nyt oo ton muotonen..

Tää taitaa kadota täältä.

paskaaks tässä, entä ittelles ?

Täällä..

OT on foorumin suola

Pakkohan sillä on olla merkitystä jos antipatioistasi huolimatta olet valmis sanomaan sen ääneen.

[q]MiMoSa, 25.8.2007 21:07:
Mä taas aina ostan mielelläni noita isompia pakkauksia ja teen kerralla enemmän ruokaa pakastimeen, niin ei tarvi joka päivä kokkailla ruokia evääks töihin.
[/q]

Siitä mäkin haaveilen, mutta kun omistan vaa jääkaapin pakastinlokeron, johon ei paljo mahdu mitää muuta ku siel o jo 2 viinapulloa

Mikä on sinun mielestäsi hyvä ohjenuora sille, milloin tästä avoimuuden hyvästä ohjenuorasta voi poiketa? Sehän sinun kantasi on? Ohjenuoraa ei tarvitse aina seurata? Mistä tunnistaa tilanteen, milloin sitä on parempi olla seuraamatta? Eikö tämän tunnistamisen alistaminen oman harkintakyvyn varaan ole itsekästä, itsekkäämpää kuin "avoimuuden hyvän yleisen ohjenuoran" seuraaminen?

Itse sanoisin hyväksi ohjenuoraksi keskustella ristiriitaisissa tilanteissa asiasta läheisten ystävien kanssa ja pyrkiä täten punnitsemaan eri vaihtoehtojen hyviä ja huonoja puolia eri näkökulmista sekä niiden luomien seurausten todennäköisyyksiä kunnes yhteisymmärrys parhaasta toimintatavasta löytyy. Mikäli sellaista ei löydy niin lienee hyvä noudattaa lähtökohtaista ohjenuoraa.

Ymmärrämme kenties itsekkyyden käsitteen hieman eri tavalla jos oman harkintakyvyn vastuullinen käyttäminen yleisten ohjenuorien seuraamisen sijaan on mielestäsi itsekkyyttä. Ja mikäli näin on niin en pidä tällaista itsekkyyttä lähtökohtaisesti huonona asiana.

[q]Dj Elwira:
Antaa jengin tehdä mitä haluaa ja PISTE!
[/q]

Niinpä

Oon yksin ja tykkään siitä, plur!
Ainakin tällä hetkellä :) Paljon kivempi lähtee reissuunki ku ei tarvi ikävöidä ketään nii paljoo et tulis monen sadan puhelinlasku :D

On vaan nii parempi olla yksin [size=5]välillä[/size].

Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.

O