SINKKULUUKKU
Mikäs tää tämmönen "luukku" on? No katsellaan. Keskiluokkainen ja vapaa :)
Niin pitkään tullu oltua luukussa et välillä melkein unohtaa olevansa siellä...
Woowoo, sinkkuiltu ollaan jo kolmisen vuotta ja tää on aivan perseestää :)!
Aamen! Aika samoissa mennään :(
...avatkaa luukun kansi mä tahron pois!
Aamen! Aika samoissa mennään :(
...avatkaa luukun kansi mä tahron pois!
Sinkkuiluhan on taannoin ihan mukavaa, mut jumalauta kun se hellyydenkipeys iskee, niin sit se on menoa se.. Ehkä täst sinkkuudesta pääsen viel eroon, ehkä..
25 vuotta… :)
Mä en pääse täältä ikinä pois, vaikka niin kovasti haluaisin...
Hang in there..! :')
Täällä taas... Ei mua kukaan vaan kovin montaa vuotta kestä
---
---
Hang in there..! :')
That's how I roll.
---
OT on foorumin suola
---
Pakkohan sillä on olla merkitystä jos antipatioistasi huolimatta olet valmis sanomaan sen ääneen.
Menin hämilleni. Mihin antipatioihin viittaat? Vai luitko kenties sarkasmia taijotainsentyyppistä sieltä, missä sitä ei ollut? Jolloin kylläkin joudun ehkä esittämään saman kysymyksen; oonko tietämättäni viestinyt antipatiaa?
sinkkukesä
Päivitys sosiaaliseen statukseen. Lupa ahdistella.
[q]Lauruska, 6.8.2006 20:06:
---
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
[/q]
Onnea valitsemallanne tiellä. :))
Feel good to be back
[q]FS, 11.4.2009 13:50:
mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miksi suomessa on tälläinen tapa
[/q]
Suomalaisilta puuttuu usein kaksi keskeistä komponenttia, jotka ajaisivat tällaiseen toimintaan: yltiöromanttisuus ja anaaliretentiivisyys.
Tänneppä tultiin 3 vuoden ja kahden kuukauden jälkeen. Oma fiilis on loistava, surettaa vaan toisen puolesta.
[q]Super-Kerttu, 16.8.2006 11:43:
Jep jep..Mitenhän sitä talvesta selviää?! Pakko hommaa varmaan joku varahoitaja!
[/q]
ei varmaa kovin hyvin, jos on pelkkää luuta ja nahkaa jo tässä vaiheessa ku on viel iha lämmintä.. Mut kiksukarvaa vaa ympärille nii kyl se pitää lämpimänä..
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.