SINKKULUUKKU
[q]larzizi, 19.9.2007 14:12:
---
Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D
---
Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa
[/q]
Mua rupes hirveesti naurattaan, ku ihan ku ois ilmas jotai "ryhmäkannustusta" ja muuta tsemppaamista :D "hei, yks sinkkuluukkulainen on saamas munaa", "hei hienoo U GO GIRL", "jee mullakin on vielä toivoa" ja sitä rataa.
Näin silmissäni tän tilanteen. Huvitti :)
[q]larzizi, 19.9.2007 15:17:
Mainitsin tänään koulussa yhdelle kaverille tästä pojasta ensimmäistä kertaa. Tuli hauskaa kommenttia kaverilta: "No mä oonki ihmetelly et mikä vittu sussa on ollu vialla, kun oot koko ajan niin hyvällä tuulella, hymyilet ja naurat koko ajan, oot koko ajan et "ei se mitään haittaa" ja kannustat ja tsemppaat 24/7"
[/q]
:D toi o kivaa :)
[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin.
[/q]
Mul oli kans tos about vuos sitten eroon jälkee sellane fiilis, et meni 4 vuotta hukkaan, mut myöhemmin sitä on oppinut, että hukkaan menemisen sijaan asioita oppi ihan helvetisti sinä aikana kun seukkas.
[q]larzizi, 18.9.2007 20:00:
Ei onnistunut näkeminen tänään, mutta lauantaina uus yritys
[/q]
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D
[q]ezzy, 19.12.2007 15:58:
Tjoop, mäkin korvaisin, jos en olis sairaana ja systerillä ei olis tuoretta kersaa...ei viitsi lähteä tartuttamaan tätä :( Joten joulu jää välistä.
[/q]
[q]opmdevil, 3.2.2009 10:45:
Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.
Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.
[/q]
Itellä ainakin, jos menin jollekin kundille juttelemaan (sillon ku seurustelin), niin toin puheeksi poikaystävän (en siis häntä dissannut), ihan vain siksi, että halusin keskustelukumppanin ymmärtävän, että en hae yhden illan suhdetta tai muutakaan, vaan ihan muuten vaan halusin mennä juttelemaan.
Eli siis että en ollut pokailumielessä, ettei tulisi väärinkäsityksiä sitten myöhemmin.
Mulla taas on se ongelma, et baarista en oo _ikinä_ löytäny järkevää juttuseuraa. Jos jonkun kiinnostavan kundin satun näkeen ja alottaan juttelun, ni se yleensä kaatuu siihen et mua ei si loppujen lopuks kiinnostakaan, koska kundi o nii humalassa/heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D).
Mä oikeesti nautin siitä, et voi jutella tuntemattomien kanssa baarissa, mutta mä en voi jutella humalaisten kanssa saatikka urpojen (ei en nyt siis väitä et joku haluis jutella urpojen kanssa, eh).
Mä saatan vaikuttaa kavereideni mielestä hirveen ronkelilta ja vaativalta, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä edes yrittämään ihmisiä joista olis vaan hetken hupia. Mä oon mielummin yksin ja rakentelen linnoitustani, koska yleensä käykin sitten niin että ne, keneen mä oikeesti ihastun, ei sitten ihastu muhun.
...Ja sit Reija saa taas pakit <3
Joo, jos ei yritä ni ei voi voittaakaan, mut musta tuntuu et mä oon yrittämiseni jo yrittänyt. En siis tarkoita ettenkö olis ihmisistä kiinnostunut tai toivoisi jotain tai yrittäisi yhtään mitään, mutta mä en vaa uskalla lähteä näyttämään sitä ihmisille liikaa. Jos jotain kivaa joskus tulevaisuudessa tapahtuu ja joku oikeesti ihastuis kaikkeen minussa ja uskaltais sen jopa kertoa, niin se on hienoa. Itse en vaa tällä hetkellä uskaltais tunnustaa kenellekään mitään eka. Oon niin haavoittuvainen vieläkin.
[q]Rubicon, 11.12.2007 17:31:
---
Freja, 11.12.2007 17:29:
---
Rubicon, 11.12.2007 17:24:
Mä haluun tänne*igor*
---
Tä. Mikä estää?
---
Se on niin monimutkaista*nauru*
[/q]
No kerro ny ku alotitkin!
[q]Funktion, 8.3.2009 19:12:
Joo, tyytyväinen oonkin. Nytkin tuo viesti puolittain naurattaa, vaikka toki hiukan kirpaseekin.
[/q]
:O kamala nainen
[size=5]Sori, tiedän et se on joskus ollut ihana, mut hirmu typerää käytöstä häneltä :[[/size]
[q]Sallakat, 11.3.2008 16:31:
eiks ois kivempi lähtee kullan kanssa reissuun = ei myöskään tulisi monen sadan euron laskua
[/q]
Itseasias ei - mä tykkään tehdä ja mennä just niiku mä haluan.
[q]ezzy, 12.3.2008 09:58:
Alkaa olemaan jo aika huonoja perusteita olla yksin
[/q]
? Mä tykkään olla yksin, mä tykkään matkustaa yksin. Mä en vaan tarvi just nyt mitään ukkelii tähä vierelle nysväämään.
oon myös todennut, et sinkkuna on mukavampi matkustaa kuin sillon ku olin parisuhteessa.
[q]Janisa, 26.6.2008 20:12:
Todellakin. Meitsi kuolas tanaan roskakuskin peraan!
[/q]
Hei, ne tienaa ihan hemmetisti.
:D
[q]Rx, 23.5.2006 20:48:
linkitys
[/q]
Ei kestä!
Täällähän on villi meno.
[q]dOrKA, 15.8.2007 17:14:
Sinkkuna olemisessa ei kyl oo mitään kivaa, ns. highlight on olevinaan et "voi tehdä mitä lystää" mut ketä oikeasti pienet pelehtimiset siellä täällä himoja tyydyttämässä, kun vastakohta olis jotain henkisesti syvää.
[/q]
Mä mistään "nyt voin tehdä mitä lystään"-asioista oo puhunu, mä puhuin vaa siitä kuinka nään koko ajan komeita miehiä, ja mietin että huomaako ne nyt sitten _näin_ paljon helpommin? *täh*
[q]keisha, 17.8.2007 21:05:
Plaah, missä ne kivat kunnon miehet on?
[/q]
Jos keksit, ni vinkkaa, ku mäki aattelin tilata yhen osa-aikasen.
[q]Verano, 12.9.2007 23:32:
---
Lyylikki, 12.9.2007 20:55:
-klips
---
Lyylikki, mä luulen et meidän tarttee lähtee yhdessä tekee parit täsmäiskut Helsingin yöhön. Katotaan sitä Vaasaa sit sen jälkeen.
[/q]
Vaasas ne kaikki hyvät miehet on joko varattuja tai si psykoja. Siks mä sieltä lähdinki. :D
[q]mikke, 21.9.2008 22:23:
Jahas, vituiks meni sekin yritys. Täällä nyt taas ja tällä kertaa lopullisesti.
[/q]
Pöh. Etkä varmasti ole. :)
[q]sativa, 20.11.2008 13:05:
No, en mä sitten voinut sille kuitenkaan mitään että rakastuin hänen sisimpään parin viikon hengailun jälkeen. Ja voi sitä aivokemioiden sotkua seuraavat puoli vuotta.
------
Itse oon aina kuitenkin osannut nauttia yksinolosta. Ja pakko kai se on ollut oppiakin nauttimaan, koska olen todella hidas syttymään yhtään kellekään.
[/q]
Sori oli pakko quotata, ku tää oli ni hauska
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.