SINKKULUUKKU
"Life`s a bitch and then you marry a one"
[q]en nyt aivan tota tarkoittanut mut joo toisaaltaan on mukavaa olla sinkku kun ei tarvitse elää kenenkään muun "ehdoilla"... mut onhan siinä seurustelussakin sellaisia asiota mitä kaipaa*uuh*
[/q]
No mut asiaa. On kyl välillä tosi jees, ettei tarvitse miettiä omaa menemistään tai tulemistaan kenenkään kantilta, ei ainakaan tarvitse stressata toisen näkemistä tai vaikkapa joululahjoja! Voi rauhassa lähteä lomalla kolmeksi viikoksi eteläiselle pallonpuoliskolle ilman huonoa omaatuntoa tai ikävää... puhumattakaan nyt surffaripoikien tiirailusta ;0)
Vitut.
En oo menos!
Kaikkee sitä kans on liikenteessä
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.
Nimenomaan.. Juhannus kunnon sausagefest-tyyliseen äijämäiseen ilotteluun. Ei sillä etteikö siinä tulisi hieman ikävä naiskauneutta.. Mut eipähän tarvitse katsella n+1 kaveripariskuntaa jotka onneksi ymmärtävät yleensä mennä kaksin/perheineen johonkin ;-)
Ja o/, "o hai" sinkkuluukku, ei tullu heilattua helluntaina joten..
,j
Näin eilen levykaupassa yhden söpön tytön kuuntelemassa techno-levyjä. Se hymyili mulle.
Olisi pitänyt mennä juttelemaan sille
ehkä mä kahden kuukauden jälkeen uskallan vaihtaa luukkua
Täällä on kyl välillä tylsät oltavat
[q]MiMoSa, 27.5.2007 14:07:
---
Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.
---
Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
[/q]
oih *sydän* juhannus tule jo !
paskaluukku
tuhkaluukku?
Taidanpa elää vaan yksin tän turhan elämän(
[q]Esa Perse 5000, 16.8.2007 19:33:
pannaax?
[/q]
no tiätty, nyt vai heti? =)))
Niin no kuten aiemmin jollekin sanoin, niin itsestähän se varmasti on kiinni tuleeko kukaan juttelemaan, eli pitäisi varmasti näyttää helposti lähestyttävältä eli hymyillä, pitää silmäpeliä jne.
Tykkään tälläisistä rooliasetelmista, tykkään esittää esim. vähän kiltimpää ja viattomampaa kuin oikeasti olenkaan. Ei se kuitenkaan tarkoita, että en olisi oma itseni, vaan tuon tavallaan tälläisen roolin kautta esille eri puolia itsestäni.
En mielelläni vastaa ikää tai muita henkilökohtaisia asioita koskeviin kysymyksiin.
[/q]
Kerrohan nyt sitten, et onko tämä roolin vetäminen tuottanut tulosta?
Edit. Pelkäätkö että tulet torjutuksi, jos teet itse aloitteen?
[q]Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
[/q]
Se tarkoittaa mua..*super**lmao*
[q]Lyylikki, 3.4.2008 19:06:
Mä en yleensä olis, mutta tänään tää olis niinku sillain "Kissakurnau", jos joku kolli vähän tulis ja rapsuttelis leuan alta!
[/q]
Hah
tossa hetki sitten oli sellai olo kans ku kuuntelin Otis Reddingiä et nyt ei tarvittais enää ku mies ja liukkari.. ja sit lopulta totesin ettei sitä liukkariikaan tarvittais enää
Pysyvä kiinnitys. Vitun harrastelijat säpinäluukkuinenne; tämä on ainoa oikea. Piste.
[q]plink, 6.5.2008 23:33:
ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P
[/q]
Tosta naisen logiikasta... Kyseessä ei meiksin mielestä ole naisen logiikka, vaan sellasen tyypin logiikka, joka ei oikeen kykene pitämään kiinni sovituista asioista. Ja näitähän löytyy niin naisista kuin miehistäkin. Eipä hänellä olisi ollut syytä loukkaantua, jos hän tietäisi itse että on toiminut oikein (tai jos hänellä olisi sen verran boltseja, että osaisi myöntää tehneensä väärin ja pyytää sitä anteeksi). Ärsyttävää tollanen jokatapauksessa, ite oisin varmaan sanonu vielä suoremmat sanat kuin sinä. :P Itse kunkin on kuitenkin hyvä oppia käyttämään ns. minä-viestintää sinä-viestinnän sijaan, esim. ''Minusta tuntu aika helvetin ikävältä se, kun teit oharit.'' vs. ''Sä aina teet oharit, saakeli!''. Ensimmäisessä kerrot tunteistasi ja ajatuksistasi itsesi kautta, toisessa hyökkäät suoraan toista ihmistä vastaan. Sanonpa kuitenkin, että kukaan meistä ei ole täydellinen, ja kyllä mä ainakin välillä kommunikoin en-niin-rakentavasti, mutta aina on hyvä koittaa tsempata tässäkin asiassa.
Tästä päästäänkin siihen, että eipä kaikki naiset ole ns. sokerista tehty. Mä taidan olla itse vähän liikaakin ääripäästä siinä mielessä, että itse lauon kyllä etenkin parisuhteessa hyvinkin suoraan (välillä ehkä liiankin) jos mua jokin häiritsee, ja haluan näin tehtävän myös minulle. Jokainen meistä on veemäinen välillä, ja jokainen meistä mogailee ja omaa ärsyttäviä piirteitä. Se yleensä helpottaa tilannetta, kun noista asioista voi puhua ihan avoimesti ilman, että kummankaan tarvitsee epäillä etteikö toinen tykkäisi ja välittäisi (ts. molemmat ymmärtävät avoimen puheen puhdistavan voiman ja merkityksen). Niin kauan kuin on puhetta, on toivoa. Sitten jos ei enää koe mitään tarvetta puhumisellekaan, on peli aika menetetty.
Mutta juups, meitä on jälleen kerran moneen junaan. Jos joku ihminen todella kolahtaa, niin kaiken maailman ''esteet pariutumiselle'' saattaa karista alta aikayksikön. Toisaalta, harvoinpa sitä heti alkuun tietää sellaisista asioista, jotka toisessa ihmisessä saattaisivat muodostua ''esteiksi pariutumiselle'', jos niistä tietäisi etukäteen. :D Toisin sanoen, kyllä sitä välillä erinäisissä tilanteissa tulee pohdittua, että just nyt ei huvittais yhtään katella ton taliaivon pärstää, mutta on se vaan silti yks maailman rakkain pärstä, ja hyvät puolet päihittää huonot elämän vaakalaudalla. :)
Ja niin, tämähän ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita sitä, etteivätkö jotkut ihmiset vaan yksinkertaisesti olisi yksineläjiä mielellään. Jotkut vaan ovat ja sillä sibuli. Puolensa kaikella, ja kukin punnitkoon ne tärkeät asiat itse.
(Ai mitennii taas täys OT *nauru*)
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.