SINKKULUUKKU
Jaahas. Täällä on saavutettu tyhjentävä konsensus. :) --->
^ hieno ihminen
paikalla
[q]Jone, 22.11.2007 14:18:
---
Lost-Soul, 22.11.2007 13:49:
Sen ilmotuksen haluisin nähdä...
---
"Nyt vapaalla jalalla kaksimetrinen kaljupäinen mies, jossa on vielä kilometrejä jäljellä. Useita kertoja siipeensä saaneenakaan (sekä omalla syyllä että ilman) ei vielä niin kyyninen ettei uskoisi rakkauteen. Mies tunnetaan yleisesti pahasta ja vittumaisesta luonteesta, mutta lähimmät ystävät käyttäisivät varmasti lähinnä ilmaisuja kuten 'leppoisa, mutta sanavalmis nallekarhu', 'kehä kolmosen ulkopuolen huvittavin runoileva maitopoika' ja 'ihan jees tyyppi - mitä nyt joskus vähän ulapalla omasta elämästään.'"
Legendaariseen SPP-ryhmän jäsenyydestä huolimatta antaa munaa vähän, nopeasti ja huonosti. Tällä hetkellä ei itseasiassa ylipäätään, koska ei näennäisestä sinkkuudestaan huolimatta oikeasti ole suoranaisesti saatavilla. Omaa erittäin kummallisen ja epäsopivan huumorintajun lähes tilanteesta riippumatta.
Entisistä pidempiaikaisista tyttöystävistä yksi kiittelee, yksi inhoaa ja kaksi pitää etäisyyttä. Kiittelevä on niin pitkän ajan takaa ettei se kuitenkaan muista enää asioiden todellista laitaa, joten kannattaa luottaa jälkimmäiseen kolmeen.
Fyysisiä vikoja: Edellisestä bilereissusta kivistävä häntäluu, krooninen jännetupintulehdus ja alkava kaljamaha
Psyykkisiä vikoja: Paha suustaan, taipuvainen riipustautumaan, luulee olevansa hauska ja älykäs
Elämäsi tilaisuus päästä joko seitsemänteen taivaaseen tai alimman helvetin sisemmille kehille. Don't apply yet though - mies ottaa tällä hetkellä itselleen aikaa olla ihminen jälleen."
How about that?
[/q]
aika homoo.
Itse saisin kanssa kirjan kirjoitettua siitä miten olin 5 vuotta liian riippuvainen puoliskostani, vaikka suhteessa ei oikein ollut mitään sellaisia elementtejä, mitä ehkä pitäisi. Riitti kun oli lojaali kumppani vierellä, mutta jopa eksä todennut että olen paljon onnellisemman oloinen nyt sinkkuna ja niin mielestäni hänkin. Minulla vaan ei ollut muuta elämää kuin hän ja olin tavallaan liian "läheisriippuvainen". *ding*.
Opin tuosta suhteesta sen että nyt pyrin itsenäisyyteen. On toki hetkiä kun olisi kiva käpertyä vaan jonkun kainaloon "pakoon pahaa maailmaa" mutta ystävät ovat juuri niitä! Helposti voisi senkin virheen tehdä että yrittää pakolla väkertää suhdetta ystävän kanssa siksi että sattuu nyt synkkaamaan yleisesti. Ei.
Tykkään itse ehkä liikaakin alkuihastumistunteista, mitkä katoavat kun arki tulee vastaan. (Ei, en halua aikuistua). Yleensä nämä ihmiset kuitenkin ovat jääneet hyviksi ystäviksi *sydän* eli tietääkseni en leiki kenenkään tunteilla eikä minun tunteillanikaan ole leikitty sitten teinivuosien.
En oikein itse luota enää edes siihen että tarpeeksi "oikea" koskaan vastaan tulisi. Ehkä ennemmin voitan pääpotin lotossa. Ja tuossa ei ollut mitään katkeruutta tai kyynisyyttä.
Jos sellainen "the oikea" tulee elämääni niin varmasti kirjoitan itsenäisyydestäni ja suhteista ihan eri tavalla. Mutta kuten sanoin niin hyvä näin. Jos ystävät otettaisiin minulta pois ja jäisin totaalisen yksin, niin silloin tilanne olisi täysin erilainen enkä "itsenäisyyteen" kykenisi. Mutta en vaan enää 5 vuoden jälkeen osaa ajatella parisuhdetta elämän tärkeimpänä asiana ja olen aika tyytyväinen tähän "edistykseen". Kauheinta olisi seurustella jonkun kanssa siksi että on joku.
[q]Freja, 11.4.2009 13:15:
---
Camomilli, 11.4.2009 01:05:
Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*.
---
Niin, joillekin yksinolo vain sopii paremmin kuin toisille, ja jotkut ovat luonteeltaan sellaisia, että tarvitsevat rakkautta jotta voisivat nauttia elämästä ihan täysin. Itse kuulun niihin juuri, joiden olisi parempi kaksin kuin yksin.
En siis tälläkään hetkellä etsimällä etsi kumppania, vaan tiedostan että se tulee jos on tullakseen.
Silti samalla tiedostan myös sen, että kumppanin kera osaisin nauttia elämästä kunnolla, jotta voisin jakaa tunteeni ja ajatukseni jonkun kanssa.
Jotta voisin iloita jonkun kanssa hyvistä hetkistä, sekä kulkea jonkun kanssa läpi myös ne pahat hetket.
Oonkohan mä tarpeeks tästä jo jankannu ja toitottanut? :D
[/q]
Harkitsin hetken jopa että voisin luopua tästä statuksesta, mutta ei tule tapahtumaan.
[q]siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
[/q]
Pippurikaasu ja tekokynnet
[q]siveys, 27.1.2009 18:48:
---
WiljamiDzay, 27.1.2009 17:57:
Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)
Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?
---
No mistä täällä sitten sinun mielestäsi pitäisi puhua - tai millä tavalla?
[/q]
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^
no niin.. en olis ikinä uskonu että kirjoitan tänne.. mut joo, tiällä ollaan.
[q]siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta..
[/q]
Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)
Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?
[q]domi, 18.8.2006 10:04:
"Miten työskentelette paineen alla?", "Ryhmätyökelpoisuus?"
[/q]
Hoho :D Osaan jo melkein kuvitella "työ"haastattelun. Ja entäs ne käytännön soveltuvuustestit!
Kuolkaa kaikki!
[q]astaroth, 29.11.2008 02:18:
---
gas, grass or ass
u know the drill
[/q]
Tätä se tulisi olemaan:
[q]Zeratul, 23.1.2009 16:41:
Mielummin sit PANOLUUKKU, nii voidaan hoitaa hommat ilman epärehellistä suhdepeliä.
Toisaalta järjetön juonittelu kuulostaa kans ihan houkuttelevalta ajanvietteeltä. *pahis**nauru*
[/q]
PANOLUUKKU on aivan liian triviaalia. Useimmiten pelaisin mielummin vaikka Xboxia kuin kävisin vaan randomisti panemassa jotakuta ilman mitään epärehellistä suhdepeliä.
Järjetöntä ihmissuhdejuonittelua ei kuitenkaan voita mikään - se on tunteellisesti kuohuttavaa ja älyllisesti haastavaa! :D
Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
Kiitos vaaan.*nyyh*
[q]Zapa, 21.8.2006 09:45:
Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
[/q]
Kaikki linux-tytöt on aina varattuja ja loput on et EI MULLA VOI OLLA KU WINDOWS KU SIINON MESE JA IRC-GALTSU JA SIIDERIÄ JA HOTMAIL
[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Ei naisista mitään huomaa. Jossain välissä ne valittaa kun ei huomaa "selviä" vihjeitä ja sit kun luulee et nyt on selvä vihje ja menee tekee tuttavuutta niin: "mä vaan oon kiltti plapla... Mä flirttailen vaan, ei se mitään tarkoita, se on semmosta harmitonta plapla". :D
[/q]
Toiki kyl pitää paikkansa. Ainahan voi tosin toivoa et ajan myötä oppii lukemaan heitä paremmin :D
[q]
Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.
[/q]
Tuo yleispätevä manuaali on sitten harvojen ja valittujen saatavilla, koska en ainakaan ite oo löytänyt sitä. Mut naista vois kyllä verrata mihin tahansa Microsoftin tuotteisiin bluescreenin, vikasietotilan ja epämääräisten lisenssimaksujen kautta :D
[q]Takyon, 15.12.2009 19:44:
Ja niinku reiska jo mainitsi[/q]
Mä en taida päästä tosta nimetyksestä ikinä eroon :D
[q]siveys, 22.1.2009 03:23:
---
ezzy, 22.1.2009 03:05:
Ja haluaako joku/kaikki mainituissa maailmankolkissa tulla a) pelastetuksi b) meidän pelastamiksi c)+ meidän ehdoillamme d) +meidän keinoillamme e) +jatkaa elämistä meidän siivellämme maailman tappiin asti jne jne.
---
Ei! Unohtakaamme siis koko asia, elkäämme edes yrittäkö keksiä jotain toimivaa ratkaisua!
[/q]
Monta vaihtoehtoa jäi mainitsematta, älkäämme menettäkö toivoa. Jatketaan toivomista, että maailman kansakunnat saa äärimmäisessä viisaudessaan jotakin yhteistä suurta(tm) aikaan :)
[q]nuance, 22.1.2008 10:01:
---
KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!
---
tuu mukaan! saat pilluu.
[/q]
:D
Mulle kans!