SINKKULUUKKU
Mikäs täällä ollessa.
[q]Vampyrella, 7.1.2010 19:53:
---
neski, 7.1.2010 00:42:
Vaikka pelit ja vehkeet ei vanhempana ehkä niin hyvin skulaakaan, niin ei seksuaalisuus mihinkään häviä. Tätä en tainnut aiemmin mainitakaan. Veikkaanpa lähinnä, että seksuaalisuus saa uusia ulottuvuuksia sitten, kun paikat rapistuu. Ei ehkä pysty ihan samoihin hommiin kuin ennen, mutta onhan seksuaalisuutta omasta mielestäni esim. tietynlainen kosketus, katse, sanat jne., ei pelkkä yhdyntä. Suhteessa voi olla paljonkin sisältöä, vaikka varsinainen seksi ei enää onnaiskaan.
---
[/q]
Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)
Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta. Aika paljon täällä saa lukea sinkkuna olemisen vaikeudesta. Kai tässä on jotain hyviäkin puolia? Itse olen ollut sinkku koko lyhyen elämäni, ellei parin kuukauden lyhyitä juttuja lasketa (itse en niitä laske). Ja "ympäristön" vaikutuksesta koen sinkkuna olemisen hyvin negatiivisena asiana.
Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)
[q]larzizi, 2.11.2006 21:20:
Pointti oli lähinnä se, että ei se suhde/partneri ole aina välttämättä täydellinen. Eli tuollaisiakin tapauksia löytyy.
[/q]
Tän pointin tiesinkin... Tälläisten "tapausten" kanssa kun ei tarvitse edes alkaa seurustelemaan niin ei tule tollasia ikäviä asioita vastaan... Tää oli mun pointti
[q]KooKie, 2.2.2007 23:57:
---
Ana-5000, 2.2.2007 23:48:
Hah, sul on selkeesti tollanen kirjotuksia edeltävä intellektuelli turbovaihde silmässä :P Tunnistan ton :D Ride the wave!
---
Etkä tunnista. FYI, vaikka itse kerroitkin, sä nait tyttöystävääsi YO-kokeiden lukuajan! Toivottavasti edes kirjoitit biologian! Munkin ehkä pitäisi nimenomaan "ridaa" tässä vaiheessa, ettei musta tule kyynistä frigidiä, niin kuin yllä vaikuttaa tapahtuvan. :D
[/q]
No kyl me käytii leffassaki ja pidettii kädestä ja kaikkee. Mut hei, kyl mä sen hullunkiillon näin niin monen silmästä, ja kuulin kun suusta tuli enemmän sartrea ku kummelia.
Mut mä kirjotinkin äikästä kaks pistettä vajaan E:n, reaalista pisteen vajaa M:n, ruotsista tiukka B ja englannista tietty L.
Mut ainakin oli äärimmäisen rentoutunut ja stressitön ;) Kokeilisit säki.
[q]astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.
---
koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne
[/q]
+10 points :D
*huokailee* kaikki sanoo et se tulee vastaa silloin kui viimiseks odottaa*joo*
[q]siveys, 14.1.2009 14:57:
---
ezzy, 14.1.2009 11:51:
Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?
---
Umm.. Ei kai noita (näitä) yhteisöpalveluja nyt kukaan oikeasti seuranhakumielessä käytä? Tottakai sitä kai voi klubbarin porukoista heilansakin löytää, mutta kyllä kai näissä pääasiassa hengataan juusi sen yhteisön takia - ei sen takia, että siellä yhteisössähän on potentiaalisia seurustelukumppaneita.. .. .. I hope.. :D
[/q]
Hyvin on galtsusta löytynyt kolme viimeistä seurustelukumppania puolivahingossa :) Ilman sen kummempaa stressaamista tai "etsimistä". Nyt vuosi kasassa nykyisen kanssa, joku 4+v edellisen. :) Musta se on ollut ainakin varsin näppärää.
Nii en siis sano että vuorotyö estäis seukkailun mut ei se siitä mitenkään helmeekään tee.
Riippuen toki varmaan vuorotyönkin ajankohdista, itellä ei ikinä ollut "tää on iltaviikko, si yöviikko, si vapaa, si aamuviikko"-tyyliä, vaan työvuorot heitteli miten sattuu. Se oli hajottavaa ihan muunkin elämän kannalta, ei siin oikee ystäviäkään enää nähnyt.
[q]siveys, 14.1.2009 14:57:
Olisi kyllä kieltämättä joskus ihan mielenkiintoista laittaa itsekin ilmoitus ja hakea vaikka sitä seitsemättä jalkavaimoa sillä viestillä, että elämä on kyllä nyt oikeastaan just hyvin, mutta jos joku oikeasti kuvittelee voivansa tätä tästä vielä parantaa niin hyvillä perusteluilla voisin suostua yrittämään elämäni venyttämistä vielä yhden rakkaan suuntaan. Todennäköisyys sille, että saisi yhtään vastausta on kuitenkin tämän yhteiskunnan kontekstissa niin pieni, että tuskinpa maksaisi vaivaa ;)
[/q]
Mun mielestä tollanen ilmotus ainaki ois just toimiva! Sellaseen mä vastaisin jos niitä lukisin! Tietäis et siel ois ihminen jol ois asiat hyvin, mikä on aika tosi jees, ja sit lisäks ottasin sen elämän hyvyyden lisäämisen haasteena
[q]Nex, 17.9.2009 00:43:
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.
[/q]
Toimii yleensä toisin päin...moni tyttö on sen näköinen että saa sydärin tai juoksee karkuun jos menee juttelee jotain. Mutta kai tää on ainakin Suomessa sukupuoliroolien pakottamaa että miehen pitää olla aina se sosiaalinen ja tyrkyttää/tarjota itseään.
[q]ezzy, 14.1.2009 11:51:
Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?
[/q]
Umm.. Ei kai noita (näitä) yhteisöpalveluja nyt kukaan oikeasti seuranhakumielessä käytä? Tottakai sitä kai voi klubbarin porukoista heilansakin löytää, mutta kyllä kai näissä pääasiassa hengataan juusi sen yhteisön takia - ei sen takia, että siellä yhteisössähän on potentiaalisia seurustelukumppaneita.. .. .. I hope.. :D
Mutta siis joo - tarkoitin ihan oikeasti näitä seuranhakuun erikoistuneita nettipalveluita.
Olisi kyllä kieltämättä joskus ihan mielenkiintoista laittaa itsekin ilmoitus ja hakea vaikka sitä seitsemättä jalkavaimoa sillä viestillä, että elämä on kyllä nyt oikeastaan just hyvin, mutta jos joku oikeasti kuvittelee voivansa tätä tästä vielä parantaa niin hyvillä perusteluilla voisin suostua yrittämään elämäni venyttämistä vielä yhden rakkaan suuntaan. Todennäköisyys sille, että saisi yhtään vastausta on kuitenkin tämän yhteiskunnan kontekstissa niin pieni, että tuskinpa maksaisi vaivaa ;)
[q]ezzy, 16.12.2009 00:21:
---
sativa, 15.12.2009 23:20:
---
Jos ei sielunkumppania löydy, niin vanhempana voi rima madaltua.
---
Rimaa madaltamalla tapaa ainakin uusia ihmisiä, se ei ole koskaan huono asia imho :)
[/q]
Jos tietysti ajattelee niin , että ihmiselle voi jutella ainoastaan jos tämä on potentiaalinen seurustelukumppani
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.
[/q]
Joka tapauksessa hänelle jäisi hyvä muisto sinusta. Ja ehkä joskus myöhemmin se vielä palkitaan. Vähän, kuin "sijoittaisi" johonkin tulevaan ilman todellisia riskejä. Been there done that.
Tai oikeastaan: kasvata sitä itseluottamusta niin ei tarvitse edes kelata tollaisia :)
[/q]
No mut _mikään_ ei oo niin kuuma, kun se, että käsittämättömän suloisen näköinen tyyppi on sillain söpösti ujo. Esim. tänään meidän työpaikalla hississä oltiin menossa alaspäin ja työkaveri raivos, kun hissi pysähty matkalla kolmannessa kerroksessa. Siellä hissin oven takana oli (joo ehkä 20 v.) semmoinen kiharatukkainen ihana poika, joka oli ihan ihmeissään, eikä oikein uskaltanut tulla sinne hissiin. Jouduttiin vähän maanittelemaan sitä, mutta tulihan se onneksi meidän kanssa
P.S. Kun mä en ole juurikaan valitellut tätä sinkkuutta hetkeen, niin tulinpahan vaan kertomaan, että tällä hetkellä vituttaa ja kaipaisin vierihoitoa, mutta oon niin helvetin väsynyt, etten jaksa/osaa tehdä asialle yhtikäs mitään. Tai siis tehdä ja tehdä, mutta keksiä mitään ulospääsyä tästä tilanteesta.
P.P.S. On muuten niin helkkarin syksy
Mitä se tarkoittaa kun on työtön niin ei seurustele ja kun on töissä niin kaikki aika menee itse työhön... Olenko vain minä???
[q]ezzy, 13.9.2009 03:18:
---
Zeratul, 13.9.2009 03:16:
---
Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.
---
Jaa millähän perusteella? Oot niin kuuma kissa et pitäis tulla ainaki pari jannuu juttelee joka kerta ku käyt jossai?
---
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Musta Nex tarkoitti, että ei se pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan asenne tai vaikka vaan hymy.
[/q]
[q]niomic, 27.1.2009 19:00:
Enpä ois sun aiemman ulosannin perusteella uskonut tuon tulleen sinun käsistäsi. Saman tason settii ku isoäiti aina jauhaa "rikolliset jäävät aina lopulta kiinni" (tai imo se oli viel tyhmemmin sanottu, mutten muista tarkkaan). Jos tässä kontekstissa valheisiin sisällytetään tuo kertomatta jättäminen, on kommenttisi vieläkin naiivimpi.
[/q]
en tiiä sit oonko joku superselvännäkijä tai omaanko jonku teräsmiesröntgenkatseen, mut joka kerran kun mun exillä on ollu vilunkipeliä jonkun toisen kanssa, niin ei se ikinä salaisuudeks oo jääny. En tiedä, ehkä näillä typyillä ei vaan yksinkertasesti pokka pitäny tai sit omatunto kolkutti liian lujaa tai en mä tiedä, mut kyllä niistä ihmisistä näki ihan päälle päin et ne ei ollu rehellisiä mulle eikä kovinkaan paljoa itselleenkään. Ei sillä, tässä on matkan varrella nähny niin paljon yhä sun toista et mua on vaikeeta enää yllättää ja mä tiedän kyllä selviäväni aika monista liemistä hengissä, mut lähinnä on kurjaa katsella mitä ihminen tekee itselleen valehdellessaan. Se omatunto, vaikka sitä miten yrittäiskin hiljentää, on useimmiten aivan vitun oikeassa, ja sitä kyl kantsis kuunnella. Jos kykenet uskottelemaan itelles että näin ei ole ja et se omatunto oliskin väärässä, oot kyl onnistunu kuolettamaan itestäs jotain merkittävää, ja oon todella pahoillani siitä.
Itse olen ottanut näistä kovasti opikseni: en hoida itseäni tilanteeseen jossa jäisin valheesta kiinni, koska valheesta kiinni jääminen on kaikkien muiden negatiivisten seurausten lisäks myös noloa. Totuuden puhuminen voi sattua, mut se ei sentää oo nöyryyttävää kuten valehtelusta narahtaminen.
Jos rupeisi nunnaksi tai munkiksi niin ei tarttis ressata.
[q]siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta..
[/q]
Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..
Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.
^___________________________________________________^