SINKKULUUKKU
[q]Takyon, 7.1.2010 09:58:
---
Mut takyon lausutaan takion, eli mulla on tuplaetu
[/q]
Jaa mistäs tuplaedusta täällä puhutaan
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
Nii. Naiset on just tommosia! Annetaan ensin pakit ja ihan kuin se ei vielä riittäis, heitetään lisää skeidaa niskaan jossain internetin elitisti-foorumilla. :_(
[q]tbo, 8.1.2010 23:22:
---
neski, 7.1.2010 21:09:
Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)
---
Paljon fiksumpaa se on kuin kissan hankkiminen, ne on tyytyväisiä korvan takaa rapsutukseen ja pieniin herkkupaloihin ja pitkiin kävelylenkkeihin/puhtaaseen hiekkalaatikkoon, kissat taas vaatii et sun pitää laittaa siistimpi paita ja kraka ja hankkii duuni jossa ansaitsee tarpeeks ja harrastaa jotain seksiä ja kaljan juomisesta alasti ja splatterleffojen tsiigaamisesta ja Motörheadin luukuttamisesta täysillä saat korkeintaan nähdä päiväunia.
[/q]
On tämä kyllä luksusta juoda glögiä (tipaton tammikuu, muuten viskiä) pelkissä tykeissä ja katsella brittiofficea...
Roger Roger:[q]Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*[/q]
Juuh, kivaa!!
[q]siveys, 16.3.2008 03:25:
Voisin helposti yhtyä rakkaan ystäväni sanoihin: Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie on paljon parempaa kuin seksi, ainakin siis sen fyysisen nautinnon aspektista. [/q]
Tähän voisin lainata taas nimettömäksi jääneen kirjoittajan sanoja; "Spoken like a true fattie."
[q]neski, 7.1.2010 21:09:
Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)
[/q]
Paljon fiksumpaa se on kuin kissan hankkiminen, ne on tyytyväisiä korvan takaa rapsutukseen ja pieniin herkkupaloihin ja pitkiin kävelylenkkeihin/puhtaaseen hiekkalaatikkoon, kissat taas vaatii et sun pitää laittaa siistimpi paita ja kraka ja hankkii duuni jossa ansaitsee tarpeeks ja harrastaa jotain seksiä ja kaljan juomisesta alasti ja splatterleffojen tsiigaamisesta ja Motörheadin luukuttamisesta täysillä saat korkeintaan nähdä päiväunia.
[q]Vampyrella, 6.1.2010 20:40:
---
aada, 5.1.2010 20:42:
Olen tästä kyllä eri mieltä. Voisin aivan hyvin kuvitella itse elävänä jossain vaiheessa (varsinkin myöhemmällä iällä) parisuhteessa, jossa seksiä ei ole, mutta muita yhdessä pitäviä asioita hyvinkin paljon ja luottamus ja kunnioitus toiseen on yhä tallella.
---
Word. Ei ne pelit ja vehkeet ikuisesti skulaa yhtä hyvin kuin nuorena. Jos koko homma on rakennettu ensisijaisesti seksin varaan, saattaa edessä odottaa aika karu ylläri - mikäli siis on halukas ja kykenevä sitoutumaan johonkin ihmiseen.
Tosin, seksi ja seksuaalisuus ovat nuoremmalla iällä yleensä tosi tärkeitä asioita, ja ikää karttuessa monet muut asiat tulevatkin tärkeämmiksi tai ainakin yhtä tärkeiksi. On siis mielestäni aivan luonnollista, että nuorena haluaa suhteen, jossa seksuaalisuuden alue on kunnossa ja kemiat kohtaa kunnolla. Niin minäkin haluan. Harva ihminen jaksaa hekuman hetkellä funtsia, että ''Entäs sitten mummona / pappana...'' Nyt on nyt ja sitten on sitten, eihän sitä edes tiedä milloin kuolo korjaa. Omat arvot ja ajatukset muovautuvat ajan myötä, samoin koko parisuhde. On siis kuitenkin hyvä tiedostaa, että elämässä sattuu ja tapahtuu jos hengailee jonkun kanssa pidemmän aikaa. Keskusteluyhteys lienee se kaikista oleellisin asia, myös seksuaalisuuden kannalta. Harva ihminen osaa täyttää toisen toiveet, jos se toinen ei osaa avata suutaan ja kertoa niistä toiveistaan.
Mä koen itse niin, että kun ''ne muut asiat'' (läheisyys, kunnioitus, luottamus, yhteinen aika, toisen huomioiminen, yhdessä nauraminen yms.) on kunnossa, niin seksuaalisuuskin kukoistaa. Tämähän ei mene kaikilla näin, eikä itsellänikään ole aina mennyt, mutta nykyään sitä kokee asioita eri tavalla kuin joskus aiemmin, vaikka nuori edelleen olenkin. Nyt tosin ehkä voi jo sanoa, että nuori aikuinen.
[/q]
En tarkoittanut tällä vain sitä, että seksin harrastaminen voi muodostua haasteelliseksi iän myötä, vaan myös sitä, ettei toinen tai kumpikaan koe toista enää seksuaalisesti kovin innostavana taikka toista tai kumpaakaan ei kiinnosta seksi entiseen tapaan. Tällöin voisin hyvin kuvitella jatkavani vielä parisuhdetta, vaikka siten, että molemmilla / toisella olisi vaikka joku ulkopuolinen rakastaja, jos molemmilla muuten olisi vielä halua elää yhdessä.
Toki juuri näin joulun aikaan on sellainen olo et voi ku ois joku ihana mies jonka kanssa sitä viettää, mutta sit muistaa että "ööh, vaikka on ollu se mies, ei se joulu ole aina ollut niin auvoinen...." ...ja sit tajuaa senkin että perhe on paras seura minkä kanssa joulua viettää! Eikä tosiaan tarvitse koko ajan miettiä että "pitää mennä sen toisenkin kotiin joulua juhlistamaan ihan kohteliaisuussyistä".
Ja voi matkustella silloin milloin itselle sopii eikä tarvitse miettiä yhteisiä lomia. Huomenna Meksikoon, aivan loistavaa! *sydän*
[q]siveys, 28.1.2009 15:11:
Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(
[/q]
As bad as anybody else
[q]siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta..
Sunshine^82, 28.1.2009 02:09:
Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..
Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D
noena, 28.1.2009 11:17:
Tuli aaaivan sama mieleen :D
[/q]
Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(
[q]Dementation, 24.12.2008 13:57:
Sinkkuilussa tällä hetkellä parasta itselle on se että voi vaan mennä ja tulla miten haluaa, ilman että pitää kysyä tai selittää keneltäkään/kenellekkään mitään.
Mulla on joku erakkokausi muutenkin menossa, koska lähden mieluiten yksin joka paikkaan, olipa kyse sitten ostoksille lähtemisestä, reissaamisesta, baareilusta tai mistä vaan.
En jaksa tällä hetkellä ihmisiä jotka ei pärjää yksinään, koska haluan itse mennä ja tulla sen mukaan miltä tuntuu ja silloin ihminen joka tarvitsee koko ajan seuraa tai yhdessä tekemistä tuntuu taakalta ja rajoittavalta.
Todennäköisesti tää yltiöpäinen individualismi tästä taas palautuu normaaliksi aikanaan, mutta just tällä hetkellä en halua kannatella ketään muuta, vaan tehdä asioita itseni vuoksi ja itselleni, ilman että kukaan tai mikään muu kuin minä ja oma moraalini rajoittaa minua.
[/q]
Musta on tuntunu tolta kohta 2 vuotta...
Hitto vie, eka kertaa 7 vuotee kun ei tarvinnut miettiä päätä puhki joululahjan/lahjojen kanssa sille eräälle joten atm
Huomenna alkaa uusi viikko ja samalla kääntyy uusi lehti tässä elossa. Yksin on edelleen ihan hyvä olla.
[q]remotion, 15.2.2007 23:07:
---
kilobitti, 15.2.2007 06:50:
Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Harvinaista herkkua.
---
Joo, itellekin kävi viime syksynä näin että kävelen kaverin kanssa manskua pitkin puhelin korvalla ni kolme mimmiä kävelee vastaan, niistä silmälle ystävällisimmän näköinen sanoo että "sulla on siisti paita", ennenku ehdin havahtua ja sanoa et "kiit..." nii tyttö haukkas kiinni ja siinä sit suudeltii pieni tovi lasipalatsin edessä :D
sen jälkee kyllä kieltämättä oli niin ällikällä lyöty etten osannu ees numeroa kysyä tai mitään.
ja kuten sanottua, harvinaista herkkua, tai no pikemminkin ainutkertaista.
[/q]
"Ette vittu ikinä arvaa mitä tapahtu ku vedin ekan kerran naksuja :D"
edit niin joo vastaukset a) ja b) vaik kui paljo :P
[q]KooKie, 2.2.2007 23:36:
---
John, 2.2.2007 23:22:
---
KooKie, 2.2.2007 22:35:
Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?
---
Esim. suvun jatkuvuus? Muutenhan ei olisi elämää jota ylläpitää...
---
Huomioin tän ja siksi kursivoinkin sanan "ylläpitävä". Seksihän (lisääntyminen siis, niitä nyt ei voi ihmisten tapauksessa suoraan verrata toisiinsa) tuottaa elämää eli ylläpitää sen jatkumoa, muttei ole yksilölle tarpeellista.
[/q]
Seksi sijoittuu mun käsittääkseni motiivihierarkiassa itseilmaisun ja sosiaalisen kontaktin kanssa about samalle aluelle, ihminen elää pelkällä ruualla, loppu on turhaa. Normaali poika haluaa siitä huolimatta joskus jutella, nauraa, juosta munasillaan pihalla ja rakastella (lol okei paneskella) kauniita tyttöjä.
edit: Maslowin tarvehierarkian mieltäminen selkeästi yksisuuntaiseksi pyramidiksi on hieman harhaanjohtavaa.
edit2: noteerasinpa vasta nyt ton lelupyramidin. Sitä on avattu selkeästi ilman tieteellisen kriittistä ajattelua. Alkuperäisessä pyramidissahan alimmalla tasolla ovat vain fysiologiset tarpeet - kuka tahansa on oksentanut mspaintista ulos mokoman sateenkaarihirvityksen on tunkenut sinne maallikkolistaa fysiologisista tarpeista. Pft.
[q]lunake, 19.10.2006 21:09:
---
Ana-5000, 19.10.2006 20:54:
---
lunake, 19.10.2006 20:53:
Öljyyn ja yrtteihin verhottuna.
---
Treffit <3 Millon?
edit: ei sit, pidä kalas :(
---
*totaalirepeäminen*
[/q]
Aina mulle käy näin :(
edit: öljy vaan pukee naista ku naista, olin jo ihan myyty :(
[q]lunake, 19.10.2006 20:42:
Etsintäkuulutus: Hei sinä miäs joka pidät norjalaisesta kirjolohesta. Tule ja ota!
[/q]
Graavi vai paistettu?!?!
edit: ihan sama mä tarjoon perunat :)
Moe! Tulin takas parin seukkausluukussa vietetyn viikon jälkeen.. ..mun kanssa ei kukaan sitten näköjään yksinkertaisesti vaan voi olla kuin kaveri.
[q]anniharha, 16.8.2007 19:49:
---
Esa Perse 5000, 16.8.2007 19:47:
Hyvä ^__^
---
^___________________________________________^
onx tää niiq se äm-irc q täälki juzgaillaa tällee ettei tarvii kommaa toisen profiilii niiq?
[/q]
julkine nöyryytys :D
en mä kehtaa kommaa ku pelkään junglistei