SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]AlexS, 8.12.2008 10:52:
---
Ana-5000, 7.12.2008 23:20:
onneks liikakiltteydestä voi parantua.

---

Hyvä sarjis!

Mut mites tosta voi parantua? o_O Tarpeeks monta vastoinkäymistä ja sitä kautta kyynisyys?
[/q]

No ei vaan se, että yrittää lopettaa yrittämästä kaikin keinoin miellyttämästä vastakkaista sukupuolta.

Sellainen alentuva, selkärangaton palveluhenkisyys paistaa läpi.

Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää, vaikka niin väittävätkin.

Itsevarmuus ja omanarvontunto auttavat paljon enemmän kuin vastikkeeton palvominen ja alistuminen.

[q]tomppi, 3.12.2008 03:51:
http://klubitus.org/liitteet/10929050021f1.jpg
[/q]

hahahahahahah just näin.

onneks liikakiltteydestä voi parantua.

[q]Jone, 8.12.2008 11:45:
---
Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää

---

Kyllä jotkut niistä haluavat - oikeasti. Mut en missään määrin pidä sellaisia tapauksia päästään terveinä.
[/q]

Nojoo sekopäiset naiset on sit erikseen. Mä puhun siitä täyspäisestä kahdesta prosentista.

[q]tuisku, 19.10.2006 16:32:
Iseasiassa meinasin kyllä että sellaisia miehiä ei taida olla... en tarkoittanut ettenkö olisi sellaisen arvoinen... mitä kyllä varmasti olen.
[/q]

Kyl mä oon :(

Tai en mä tiiä herrasmiehestä.

Tai herkusta. Tai.. Nojoo. Nevermind :)

[q]Riku, 19.10.2006 21:25:
---
Ana-5000, 19.10.2006 21:18:
Aina ku sitä vaan on ottanu lohen ni on saanu pettyä :(

Nykyään sitä on varovaisempi, kun on ikää enempi.

Osaa kysyä mm. merisuolasta ja kaikkee

mut kyl teki pojat opitte.

---
Muah, teinit esittää taas elämänkokemusta omaavia ja fiksuja. Lolloti lolloti loo.
[/q]

Pääs kii riisitautinen

jeh yli vuos täällä. mitä nyt oli talvella pieni tauko pois täältä.
ilman kissoja olisin jo kuollu yksinäisyyteen

[q]Jutu, 30.8.2005 22:53:
Tähän väliin voisi sanoa: Missä hitossa sä oikein viivyt? Juuri sinä uljas armas miekkonen, tänne ja heti!
[/q]

Sori, oon varattu :(

[q]anniharha, 16.8.2007 19:43:
---
Esa Perse 5000, 16.8.2007 19:42:

lel pist privaa ni saat kakkoseen

---

Sinkkuluukku @ Klubitus.org - Ja saat mitä tilaat
[/q]

ei tääl oo ku kiimasii junglisteja ja lihavia naisia

[q]anniharha, 18.3.2009 23:04:
blablalba minen ole kenenkään omaisuutta, mut kyllä mä jonkun tontilla voin laiduntaa :p
[/q]

Ja selkeesti mun kannattais väsyneenä nukkua eikä kirjoitella klubbariin :DD Helmi, olin ihan unohtanu tällaisen hienon ajatelman eilisillalta!

noniin. täällä sitten vaihteeksi. saas nähdä miten pitkään.

[q]lunake, 26.10.2006 12:20:
..kyllä vanhempikin kollikisu kelpaa, en nyt niin nirso iän suhteen ole... *nauru**lmao**hih*
[/q]

MOI OON ANA

[q]siveys, 7.1.2010 21:31:
---
neski, 7.1.2010 21:09:
Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta.

---

Suosittelisin lähtemään siitä, että opettelisit ensiksi rakastamaan itseäsi. Sen jälkeen voit lähteä panostamaan oman ulkoisen maailman kehittämiseen. Tietyllä tasolla käsi kädessä sisäisen ja ulkosen maailman muutos kuitenkin aina kulkee, joten jos elämässäsi on sellaisia asioita, jotka vaikeuttavat itsesi näkemistä positiivisessa valossa ja panostuksen arvoisena yksilönä niin suosittelen tekemään isoja päätöksiä ja hankkiutumaan näistä eroon ainakin väliaikaisesti.

Ilman omistautunutta työtä mikään muutos ei kuitenkaan synny, joten jos ei ole itse valmis ottamaan vastuuta omasta elämästäsi niin eipä sua oikein kukaan muukaan pysty merkittävissä määrin auttamaan.
[/q]

Tottahan tämä toki on, mutta vaikeaa varsinkin tuo omistautumisosa. Välillä toivoo, että ensin löytäisi jonkin syyn (ymmärtäväisen kumppanin) minkä vuoksi tehdä omistautuneesti töitä oman itsensä eteen, mutta eihän se tosiaan näin mene. Syy löytyy sitten ehkä sen työn tuloksena. Olipahan melkoista ajatuksen virtaa tämäkin kommentti... :)

[q]neski, 7.1.2010 21:09:
Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta.
[/q]
Suosittelisin lähtemään siitä, että opettelisit ensiksi rakastamaan itseäsi. Sen jälkeen voit lähteä panostamaan oman ulkoisen maailman kehittämiseen. Tietyllä tasolla käsi kädessä sisäisen ja ulkosen maailman muutos kuitenkin aina kulkee, joten jos elämässäsi on sellaisia asioita, jotka vaikeuttavat itsesi näkemistä positiivisessa valossa ja panostuksen arvoisena yksilönä niin suosittelen tekemään isoja päätöksiä ja hankkiutumaan näistä eroon ainakin väliaikaisesti.

Ilman omistautunutta työtä mikään muutos ei kuitenkaan synny, joten jos ei ole itse valmis ottamaan vastuuta omasta elämästäsi niin eipä sua oikein kukaan muukaan pysty merkittävissä määrin auttamaan.

Ei haittais häipyä täältä ;)

Khih, tulipahan sovittua viime yönä yhdet treffit

2 vuotta ollu sinkkuna 3vuoden seurustelun jälkeen.. ja sinkkuna paljon parempi olla Saa vapaasti mennä ja tulla kenen kanssa haluaa.. ja tehdä mitä haluaa Kun 3 vuotta oli kuunnellut sitä marinaa niin alkoi vähän kyllästyä

Pfff, no juu. Mää tavallaan tykkään sinkkuilusta mut sit taas toisaalta ois tosi mukava jos ois jo joku vakkari -_- Kaikki tutut ja kaikki on jo parisuhteessa niin oon ihan alone in this situation... Jeb jeb. Eikä tämä ole vain siideripuhetta, eikun kirjoitusta :) Mut ku kaikki sanoo että se "oikee" tulee kun tulee niin kai se sieltä tulee. En mä viel mikn ikäloppu ole kyllä et kai täs viel kärsii sinkkuilla :) Yhenillan jutut on aika kamalia, en tykkää -_-

Sinkkuilussa tällä hetkellä parasta itselle on se että voi vaan mennä ja tulla miten haluaa, ilman että pitää kysyä tai selittää keneltäkään/kenellekkään mitään.

Mulla on joku erakkokausi muutenkin menossa, koska lähden mieluiten yksin joka paikkaan, olipa kyse sitten ostoksille lähtemisestä, reissaamisesta, baareilusta tai mistä vaan.

En jaksa tällä hetkellä ihmisiä jotka ei pärjää yksinään, koska haluan itse mennä ja tulla sen mukaan miltä tuntuu ja silloin ihminen joka tarvitsee koko ajan seuraa tai yhdessä tekemistä tuntuu taakalta ja rajoittavalta.

Todennäköisesti tää yltiöpäinen individualismi tästä taas palautuu normaaliksi aikanaan, mutta just tällä hetkellä en halua kannatella ketään muuta, vaan tehdä asioita itseni vuoksi ja itselleni, ilman että kukaan tai mikään muu kuin minä ja oma moraalini rajoittaa minua.

[q]Vampyrella, 7.1.2010 21:16:
---
neski, 7.1.2010 21:09:

Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)

---

No tää aihe sentään liittyy jollakin tapaa ihmisten välisiin asioihin. :D Sinkkuluukkuhan on kuuluisa filosofisista pohdinnoistaan, jotka ei liity MILLÄÄN tapaa sinkkuuteen, tai edes ihmissuhteisiin. :D
[/q]

Okei :) En jaksanut ottaa elämäntehtäväkseni selailla läpi koko 900 sivuista ketjua, joten ketjun tarkoitus on minulle edelleen arvoitus...

Joo, jotenkin tuntuu mukavalta olla sinkkuna ja flirttailla kenelle huvittaa*plur*. Ja pari viimoista kaveria joita oon tapaillu ei oo kyl ollu yhtään mun makuun joten tuntuu helpottavalta olla täällä : )

O