SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Haluu miehen..*justjoo*

[q]siveys, 2.5.2009 18:14:
Olenko oikeasti näin pahasti omien ajatusteni ja yleistysteni vanki? Oletan, että suurin osa tuntemistani ihmisistä ei todennäköisesti ymmärtäisi miksi toimin niin kuin toimin ja selittävät minut ajatuksissaan yksinkertaisesti "työnarkomaani"-leimalla. Oletan, että monelle ihmiselle se, että seurustellessanikin asettaisin työni hyvin korkealle - ja täten usein heidän edelleen - prioriteeteissani olisi varsin iso kolhu itsetunnolle ja tuntuisi epäreilulta. Pystyn kuvittelemaan kerta toisensa jälkeen toistuvat riidat tästä asiasta ja sen ikuisen, vaivalloisen painottelun työn ja yhteisen ajan välillä - ihan kuin painottelu työn ja itselle varatun ajan kanssa ei olisi jo kyllin haastavaa.

[/q]

[seuraa tylytystä joka kuulostaa ilkeemmälle kuin mitä se oikeasti on. tätä ei ole tarkoitettu loukkaamaan vaan herättämään]

Okei, mä nyt en tarkemmin tiedä mitä duunii sä teet tai millanen suhde sulla on siihen duuniin mitä sä teet, mut dude, chill the fuck up. Varmalla tiedät että kukaan ei kuolinvuoteellaan toivo viettäneensä enemmän aikaa siellä sorvin äärellä, ja vaikket haluaiskaan sitä myöntää, todennäkösesti tiedät myös miks sellanen lause on syntyny - luonnollisestikin siks et ne oikeesti hyvät jutut tapahtuu jossain ihan muualla kuin siellä duunissa. Ihan hyvä että tiedostat ettet kelpaa parisuhteeseen, sillä et ainakaan näissä puitteissa ansaitse sellaista - oo nyt naimisissa duunin kanssa kun kerran oot niin valinnu. Jos vituttaa, oma moka, mut jos ei niin kantsii olla tyytyväinen, sekään riemu (kuten ei mikään muukaan tässä maailmassa) ei loputtomiin kestä.

Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.

[q]Josssu, 27.4.2009 12:20:
En halua olla yksin, mutta kun joku mies (sellanen mistä itse vois kiinnostua) näyttää vähänkin kiinnostuksen merkkejä niin tää lähtee karkuun ja lujaa.

Lauantaina parikin miestä tuli pyytämään numeroa kadulla niin aloin vaan nauramaan enkä voinu sille mitään. Järkyttävää

Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.
[/q]
Join the club!
Välistä kyl tuntuu et jollei vastapuoli väkisin selätä ja istu kertaheitolla hajareisin naamalle nii tilanteesta ku tilanteesta selviytyy kyl karkuun vaikka potentiaalia oliski.

Liitteeks ote metallimaailman ihmettä, siltä osastolta ku löytyy näitä mukavan ahdistuneita balladeja:

"So if you love me, let me go. And run away before I know
My heart is just too dark to care - I can´t destroy what isn´t there
Deliver me into my fate - If I´m alone I cannot hate
I don´t deserve to have you...
My smile was taken long ago, if I can change I hope I never know"

[q]niomic, 27.4.2009 23:58:
Kaide hei, ei saa kritisoida, eikä siinä paljoo tommoset papukaijamerkit lohduta. Ens kerralla esität asias kokonaisvaltaisesti positiivisuus etusijalla. On myös olemassa rakentavaa positiivisuutta![/q]

I fail. =(

[q]Tuen kuitenkin näkemystäsi tietyistä peruskuvioista ja askelmista. Ne toimii hyvin pohjana muulle ja tavallaan fallbackinä, mihin voit aina palata ja esim. tasata biitin, jos on päässyt karkaamaan. Uskoisin myös, että suurin osa poppingiin viittaavista ei niin tosissaan olevista puhuu kyllä enemmän hieman rennommasta poppailusta. Siinäkin on toki haasteita kerrakseen, ettei esim. näytä liian laiskalta. Voisko se olla vähän niinQ liquid lazy poppin' ;)?[/q]

Ehkä helpompi vain sanoa, ettei se ole poppingia laisinkaan. Voihan balettiinkin lisätä steppimausteita, mutta turha sitä on siltiä fancy 'n fragile tapiksi lähteä nimittämään. Tämä nyt tällaisena karkeana kommenttina. Asiasta voi toki keskustella ja löytää niitä harmaan sävyjä vaikka kuinka, mutta siihen on oma viestiketjunsa. ; ) En muutenkaan nyt noita popping-mausteita tosiaan sinällään kritisoinut. Itsellä sellaiset toki iskevät silmään ikävässä mielessä jos tekniikka on vain sinne päin, mutta tuollaisessa vapaassa jamittelussa ja fiilistelyssä sillä ei ole niin väliä. Asia olisi tietysti eri, jos vinha olisi väittänyt vetävänsä tuossa hc popping-soolon.

[q]Josssu, 27.4.2009 17:27:
---
Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:02:
Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...

---

Joono mä en tosiaan tommonen ole. Paremminkin en oo valmis uuteen suhteeseen ja sen takia meen paniikkiin kun joku kiinnostuu kovasti.
[/q]

Juu, anteeksi, en nyt meinannutkaan, että käyttäydyt noin tmv. Kerroin vaan samalla tässä tuosta tapauksesta.

Luin eilen ko. henkilön blogin sattumalta netistä... Kertoi siinä masentuneisuudestaan, se oli pitkä teksti englanniksi. Miten epävarma on ja sen takia satuttaa ihmisiä, kun ei pystykään suhteisiin, vaikka haluaisi, oman epävartuutensa vuoksi. Tuli vähän kurja olo*uuh*.

[q]:D, 30.1.2010 11:27:
Mark on missanut kolmen säännön. ;)
[/q]
Onks se niinku: kolme sanaa ja välimerkki. ?)

[q]

...

ezzy, 27.4.2009 01:30:

SUHE!!!

kindertin, 27.4.2009 12:01:

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

vinha, 27.4.2009 14:49:

Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)

Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.
[/q]

SUHE!!!

edit. ja hyvin vinha vedät, eihän tommosesta rohkeudesta pestää ittensä likoon voi tulla kuin plussaa. komppaan siveyttä & muita siinä että turhat nolostelut pois pohjustuksista.

[q]siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..

Itse videosta voisin sanoa sen...
... muistavan ja jolla haluat erottautua muista?
[/q]

Ihme keloja sulla Siveys. Treffi-ilmoituksissa on aika yhdentekevää, mitä niihin laittaa, kun kerran jengi tulkitsee asioita yhtä monella tavalla kuin on tulkitsijoitakin. Jos treffi-ilmoituksen siis pitäisi kuvata tarkasti jotakuta, eihän siihen voisi laittaa yhtään mitään, koska lopulta kaikki on kuitenkin tulkintaa. Luultavasti kuitenkin auttaa, että niiden tärkeimpien, eli iän, sukupuolen ja ulkonäön ("ei seinästä reväistyn näköinen") lisäksi ilmoituksessa on jotakin, mikä erottaa sen muista ilmoituksista.

Treffi-ilmoitusten pääasiallinen tarkoitus on käsittääkseni auttaa saattamaan yhteen vapaita, tapailunhaluisia ihmisiä. Näin ollen ilmoitus on nähdäkseni onnistunut, kun sen kautta tapaa jonkun. Se, osuiko ja upposiko, on sitten toinen seikka. Paperilla täydellinen voi olla luonnossa täysi huti tai toisinpäin. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, eikä sen runsautta tai puutetta voi todella tietää kuin tavatessaan toisen. Näin ainakin siinä tapauksessa, että hakusessa on muutakin kuin sähköpostisuhde tai kaukorakkautta irc-galleriassa.

[q]vinha, 27.4.2009 14:49:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.
---

Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)

Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.
[/q]

Vinha muistuttaisin tässä, että olet mies ja voit saada lapsia vaikka 80-vuotiaana

Mutta lapsista. Olen itsekin tätä kysymystä jonkin verran miettinyt tässä iän karttuessa (ja samalla sen mahdollisuuden yhä kasvavan), että tulevaisuudessa seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa jolla jo on lapsi/lapsia.

Mielestäni lapset eivät ole este tai hidaste, mutta siinä kyllä saa tarkemmin kuin "normaalisti" miettiä mihin on ryhtymässä, vai ryhtyykö ollenkaan. Silloin kun lapset on mukana paketissa, kysymys ei ole vain kahden ihmisen välisestä suhteesta, vaan pitää ajatella myös niiden lasten ja koko "perheen" parasta. Ei ole kiva lapsille nähdä kokoajan vaihtuvia isä-ja äitipuolia, ja siinä kohtaa pitäisi myös olla äitipuoleksi / isäpuoleksi ryhtyvällä jonkinmoinen ajatus siitä mihin on "sekaantumassa". Ei tule olemaan vain kumppanin tyttö/poikaystävä, vaan myös niille lapsille esikuva. En tarkoita tässä sitä, että aina automaattisesti kumppanista tulee lapsille äitipuoli tai isäpuoli vaan sitä, että kun ne lapset siinä kumppanin elämässä on mukana, pitää niihin lapsiinkin luoda jonkinlainen suhde. Käsittääkseni lapsille jatkuvasti vaihtuvat suhteet ja ihmiset elämässä eivät tee kovin hyvää, vaan "pysyvyys" on yksi tärkeimpiä asioita lapsen kasvaessa ja kehittyessä.

[q]vinha, 27.4.2009 16:16:
Motivaatiot vaihtelevat tilanteen mukaan, mutta eihän tanssia olisi aloittanut ja jatkanut jos siitä ei tykkäisi.[/q]

Hain nyt takaa sitä, että kiinnostaako sinua yhtään "oikea" tekniikka tahi muut tanssilliset ansiot, vai haluatko vain liikkua tasan niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu muusta ja muista välittämättä? Viritänkö siis kritiikkimittarin kohtaan "duudsoni, joka vain diggaa liikkua" vai "duudsoni, joka yrittää kehittyä tanssijana"?

[q]Aika hankalaa videoilta on opiskella, peili olisi siihen huomattavasti parempi.[/q]

Peili on toki hyödyllinen kapistus sekin, mutta videota se ei ihan kokonaan korvaa (sama pätee toki toisinkin päin). Siinä missä peilin ääressä voi helpommin viilailla asentoja jne., voi videota katsellessa keskittyä siihen miltä koko suoritus oikeasti näyttää. Peilin ääressä puuhastellessa keskittymiskykyä tulee uhrattua itse tekemiseen sen verran, että suorituksen seuraaminen kärsii. Lisäksi se lihasten antama informaatio siitä mitä tulee tehtyä ei aina ihan pidä paikkaansa - itse asiassa sitä vähemmän, mitä kehnompi koordinaatio on. Pienen tauon jälkeen videolta katsoessaan näkee suorituksen samoin kuin yleisö sen näkisi ja se on monesti paljastava kokemus.

[q]Tiinuliinu81, 27.4.2009 14:38:
---
REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.

---

Sä kyllä oot niin hauska*justjoo*.
[/q]

Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D

[q]vinha, 27.4.2009 14:39:
Heh tulipas soppa tosta videokeskustelusta :) Mutta joo noloa siinä mun mielestä oli kun vähän ujostutti laittaa se esille ja että osa on kuvattu vähän samaan tyyliin kuin galtsu-kuvat "vessassa peilin kautta salamalla".

Kommentit olivat kuitenkin kannustavia ja asiallisia, kiitos siitä. Ja klubitus on kyllä aika "pehmeä ympäristö" verrattuna vaikka murobbs:ään :D

Deitti-ilmoitukseen en kuitenkaan viitsi tuota videota laittaa, se oli vähän läppää alunperinkin. Jos jonkin laitan, niin sitten kokonaan muualla kuin kotona kuvatun :)
[/q]

Joo toi oli ulkosalla kivamman näköistä :)

[q]kindertin, 27.4.2009 12:01:
---

SUHE!!!

---

Tulipa taas oikein "hei, olenko blondi vai blondi?"-olo,kesti nimittäin aika kauan tajuta mitä tarkoitit Mietin että onko "suhe" joku uus lyhenne taas mitä en tajua vai mitä ihmettä

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep

[/q]

Aika tylyä :( Miten jengi jaksaakin kirjottaa tollasia.

Toisen muksujen mukana tulee kyllä yleensä se iso E X elikkäs muksujen faija ja jos ero on ollut myrskyisä tms niin onhan siinä aina pientä puitavaa. Draaman määrä saattaa olla hieman korkeampi.

Itsellä ei ole aikomuksia lisääntyä (treenata paljon toki *nauru*), mutta pidän lapsista (ja eläimistä, kunhan ne on jonkun muun) ja en näkis tuota ongelmana, jos kemiat muuten on kohdallaan. Onhan se hieman erilainen suhde, kuin mitä "normaalisti", kun pitää ottaa lapset aina huomioon.

[q]siveys, 26.4.2009 23:02:
---
Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?

---

Tässä vaikka pari, joilla videonsa voi esitellä deitti-ilmoituksen yhteydessä suhteellisen neutraalisti:

[/q]
Nythän ei puhuttu deitti-ilmoituksen lähestymistavasta vaan klubbarin. En usko, että Vinha laittaa samaa esittelytekstiä deitti-ilmoonsa, mutta sitähän en tietysti voi tietää.
Klubbari on hieman "raaempi" ympäristö, kun deitti-ilmoitus, joten nöyrempi lähestymistapa on mielestäni todennäköisesti parempi, kuin mikään muu.
Ja ettei tarvitse mennä tuohon: Yet another Home dancing video - titleen
[q]Takyon, 26.4.2009 20:38:
Mä kyl ymmärsin tuosta "nolo kotitanssivideo" jutusta että se nyt vaan on vähän noloa tehdä näitä teinien trenditemppuja, ihan niinkuin tuon videon alussakin lukee: yet another home dancing video..

Eli siis vähän sama kuin irc-galleriaan laittais omakuvan joka on otettu sillä viiden markan pokkarilla peilin kautta, salama täysillä tietysti.. Se nyt vaan on "noloa" ;)
[/q]
Tosin pitää vielä mainita, Jäbä liikkuu hyvin.

[q]kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)

---

Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää En sanois noloks ollenkaan

En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P
[/q]

SUHE!!!

ps. kiva video, tuli mieleen hieman youtuben "daft punk girl". Snadisti ehkä itseääntoistavia liikesarjoja, mutta smoothia eniveis. rok.

[q]mark hamilton, 20.9.2008 16:36:
---
Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.

---

Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?

---

Niin mäkin.. joo.. onko se paha poika joka haluaa vaan pesää kun muijakin haluaa vai sitä.

Eri asia on ne jotka kiusaa muita ja vetelee turpaan niintä jotka on niiden mielestä "nöttejä"
[/q]

hmm.. "pahapoika" silleen hyvällä tapaa vois meinata sellaista naisille, et on mies jolle ei vittuilla. Eli vähän, kuin sellaista turvallisuudentunnetta tuovaa karjua (?)

[q]terraluna, 3.6.2008 00:48:
---
jammyG, 25.5.2008 02:25:Mutta eikös se ole usein niin et elämä rauhottuu helpommin sitten kun sen sydänkäpysen löytää?

---

Musta tää usein kuultu fraasi on jotenkin hassu. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että parisuhteessa pitäisi (ts. on luonnollista, itsestäänselvää) jäädä mieluummin nyhjäämään olkkarin sohvaan vetämään sipsejä ja limpparia naamaan. Ehkä mä oon vaan outo lintu kun en ole missään suhteessa halunnut jäädä kasvattamaan takamustani telkkarin ääreen, vaan olen aina mieluummin lähtenyt bileisiin. [/q]

Nimenomaan! Meleet naamaan ja fucking KO!

Eiku..Sauvat käteen ja kävelylle, eikä tekis pahaa kävellä niitä rappusiakaan et perse kiintyis! Ei sun elämä voi jäädä jonkun toisen "äijän (ilmeisesti vastenmieliseen) elämäntyyliin" (eihän mikään sua siihen pakota?) tai sit jos jää niin älä missään nimessä vittu inise! :)

[q]Mun mielestä bileet tai muu porukalla toteutettava aktiviteetti tarjoaa aina enemmän mielenkiintoa kuin kotona kyhjääminen. Ehkä tääkin on niin persoonakohtaista, itse olen sosiaalinen ja (hyper)aktiivinen ihminen. [/q]

Niin, ja mikä ihme estää sua?

[q]Nautin kun ympärillä tapahtuu koko ajan, mutta harvoin kun taas haluan rauhoittua ja hiljentyä, teen sen täysin yksinäni.
[/q]

Don't we all? ;)

[q]anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.
[/q]

Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?

[q]mark hamilton, 29.1.2010 21:25:
Onko Sinkulle mitään luotettavaa kokemusten vaihto paikkaa.
Mua alkaa Sinkkuus ottaa pattiin kun niin monta mokattua jututa on takana ja en ole kovin itse varma siitä mistä johtui pakit ja homman tuhoutuminen kun ne naiset ei sitä mulle kerro ja mä en niitä ymmärrä yleensä ollenkaan miksi ne tulee puheleen mitä sitten tulekaan mm. just bileissä ja miksi nyt tässä 32-vuoden iässä niitä tunkee aika paljon. Ja on jo monta kertaa käynyt niin että niitä on 2 kpl yhtäaikaa ja ne eivät ole kavereita ja ne alkaa sitten riidellä yllättäen jostain jolloin heikompi naisista voi joutua pikkusen noloon tilanteeseen ja lähtee kiiresti käpälä mäkeen ja tulee kummasti taas uusin kujein puheleen kaikkee kun se toinen ei ole enää näkyvissä.
Mitä nyt noita näkee baarissa niin on tosi kummaa kun suhteelinen hyvän näköinen muija kyselee mitä miltä keskustelu kumppani joka on mies on siitä pitääkö naisella olla isot vai pienet tissit ja ks. tieto on ks. mimmille kovin tärkeä tieto.
Enkö vaan usko itteeni vai mitä häh.
[/q]

Jos sä puhut yhtään samaan tyyliin kun kirjotat niin en yhtään ihmettele miks olet tässä luukussa.

Että voikin lukeminen olla kamalaa.

[q]siveys, 26.4.2009 16:51:
---
Nauskiss, 26.4.2009 16:32:
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.

---

Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö.
[/q]

Mun mielestä sun kyselyt pystyi käsittämään aivan toisinkin (kuin että sinä vain halusit avomielisesti ja rakentavasti kertoa mitä SINÄ ottaisit OMALLA KOHDALLASI huomioon jos... jne.)

Kysymykset olivat minun mielestäni aika tungettelevan pikkutarkkoja ja ennakko-oletuksena tuntui olevan, että Vinha on joku nössö joka vain esittää videolla jotakin muuta kuin mitä todellisuudessa on: eli melko "kohtelias" lähestymiskulma sulla.

[q]
Ikävää, että sulla on ongelma sen kanssa, että mä yritän ihan oikeasti hyvässä hengessä muodostaa rakentavan kommentin.

Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle![/q]

Joo, mulla on nyt ihan hirveän pahoja ongelmia, jotka melkein estävät mua jatkamasta mukavaa elämääni... Help!

[q]Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?
[/q]
Loppupeleissä homma kai riippuu paljon siitä millaiseen kohderyhmään haluaa vedota. Mitään yleisesti pätevää mallia tuskin on olemassa.

Henkilökohtaisesti en ainakaan olisi erityisen kiinnostunut sellaisesta "onpa söpöä kun toi on uskaltanu laittaa tanssimisensa verkkoon vaiks on ujostuttanu noin paljon!" -huomiosta. Jos haluaa semmosen hoivaavan hanhiemon lakanoidensa väliin niin mikäs siinä.

En myöskään ole erityisen kiinnostunut sellaisesta "pojat on aina poikia ja tottakai vähän pitää kavereille näyttää - kyllä miehessä pitääkin olla munaa!" -huomiostakaan. Jos haluaa, että asiat on suoraviivaisia ja naisella on oma paikkansa nyrkin ja hellan välissä niin mikäs siinä.

Väliin mahtuu kuitenkin vaikka kuinka paljon erilaisia neutraaleja tapoja ilmaista asia, jotka eivät suoranaisesti vetoa näihin kyseisiin kohderyhmiin, mutta eivät myöskään aiheuta vahvaa negatiivista assosiaatiota mahdollisesti potentiaalisissa kumppaneissa.

Tässä vaikka pari, joilla videonsa voi esitellä deitti-ilmoituksen yhteydessä suhteellisen neutraalisti:

"Tanssiminen on mulle tärkeä tapa rentoutua ja lyhyt video kertoo varmasti persoonastani enemmän kuin tuhat kuvaa :)"

"Ulkosalla aikaa tulee vietettyä tuopin kahvassa roikkumisen sijaan tiukasti tanssilattialla, joten kannattaa alkaa jo nyt tekemään mielikuvaharjoituksia, jossa sinä tanssahtelet tässä videossa veirelläni :)"

"Koti-iltojen vastapainona on välillä mukava päästää irti arjesta kavereiden kanssa baarissa jammaillen. Tällä videolla havaittava elämöintini olisi kuitenkin yllättävän vaikeata tuoppi kädessä, joten usein se vaihtuukin jossain vaiheessa iltaa vesipulloon."

O