SINKKULUUKKU
[q]Lyylikki, 26.4.2009 20:26:
Kyllähän se nyt on ihan normalia, että omia tuotoksiaan vähän nolostelee tai ujostelee.
[/q]
Onhan se ihan normaalia. Siihen voi sitten suhtautua monella eri tavalla, että nolostuttaa. Ja muut ihmiset taas suhtautuu erilaisilla tavoilla siihen miten sä olet omaan nolostumiseesi suhtautunut.
Mä en tiedä millaisia ihmisiä vinha hakee deitti-ilmoituksillaan, mutta mä väittäisin, että aika iso osa ihmisistä katsoo tollaista julkista nolostelua ja selittelyä osoituksena heikosta itsetunnosta. Joillekin ihmisille se on aika iso turn off mut on tietty sit myös niitä ihmisiä, joiden mielestä heikko itsetunto on jotenkin söpöä ja tekee heti mieli alkaa paapomaan.
[q]Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti."
[/q]
Se, että toisesta ääripäästä löytyvä vaihtoehto on huono ei ehkä kuitenkaan tarkoita sitä, että siitä väliltä ei löytyisi jotain parempaa?
[q]siveys, 26.4.2009 18:46:
Oon kyllä hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla, että silloin kun on fiilis tanssia niin silloin oikeasti tanssitaan, eikä kermaperseillä ;) Mun mielestäni kuitenkin se, että tulet tänne esittelemään videotasi "nolona" ja laitat tuben kuvaukseenkin, että ulkosalla pelkäsit koko ajan, että ihmiset näkee, antaa joteinkin tosi ristiriitaisen kuvan. Enemmänkin mä nimenomaan esittelisin videon niin, että "tanssiessa annetaan mennä eikä ujostella :)" tuollaisen nöyristelyn sijaan, mikäli se oikeasti on sun fiiliksesi asiasta.
[/q]
Mitä hittoo
Kyllähän se nyt on ihan normalia, että omia tuotoksiaan vähän nolostelee tai ujostelee. Se, että on kriittinen tuotoksiaan kohtaan, auttaa hinkkaamaan niitä aina parempaan ja parempaan suuntaan. Eikö? Aina ei jotenkin pysty sitten itse päättämään, että milloin joku on valmis. Järki sanoo, että anna mennä, mutta sydän haluaisi vielä pitää siitä hetken kiinni.
Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti." Yleensä älytöntä hehkutusta seuraa jonkin asteinen floppi. Eipähän tuo video nyt sinällään mitenkään nolo ollut ulkopuolisesta, mutta saattaahan se tekijää itseään vähän nolottaa.
Ihme sunnuntaisitruunat.
[q]vinha, 26.4.2009 17:46:
Ja mielestäni video kuvaa ihan hyvin persoonaani tanssijana; ei silloin ujostella vaan annetaan mennä.
[/q]
Oon kyllä hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla, että silloin kun on fiilis tanssia niin silloin oikeasti tanssitaan, eikä kermaperseillä ;) Mun mielestäni kuitenkin se, että tulet tänne esittelemään videotasi "nolona" ja laitat tuben kuvaukseenkin, että ulkosalla pelkäsit koko ajan, että ihmiset näkee, antaa joteinkin tosi ristiriitaisen kuvan. Enemmänkin mä nimenomaan esittelisin videon niin, että "tanssiessa annetaan mennä eikä ujostella :)" tuollaisen nöyristelyn sijaan, mikäli se oikeasti on sun fiiliksesi asiasta.
[q]Niin ja käytän juurikin tuollaisia vaatteita kotona ja ulkona, mitä toi nyt tarkoitti edes? Okei duunissa oon usein farkut jalassa...[/q]
Rehellisesti sanottuna mä en kyllä edes juuri kiinnittänyt huomiota siihen minkälaisia vaatteita sulla oli tossa videossa, mutta oletin, että tämä on sellainen asia, johon monet treffi-ilmoituksesi lukijat varmasti kiinnittäisivät huomiota. Siksi hypotetisoin, että olisi hyvä miettiä mitä pukeutumisesti videossa viestii sinusta persoonana ja vastaako tämä todellisuutta.
Minä jos joku olisi todennäköisesti viimeinen ihminen maailmassa, jolla on mitään kritisoitavaa tai kyseenalaistettavaa siinä miten ihmiset pukeutuu :D nimim. tänäänkin työmatkalla päällä vaaleanpunaiset hopparihousut, valkoinen pitkähihainen kauluspaita, vaaleanpunainen villamyssy ja punaiset skeittikengät :D
[q]Esittäminen kuuluu olennaisena osana katutanssiin (esim. battle-rinki). Silloin myös vedetään täysillä se lyhyt hetki mikä ollaan esillä.
[/q]
No kai se on sitten preferenssikysymys et allekirjoittanut diggaa vähän enempi siitä kun yritetään vähän vähempi :D Ehkä se on osittain joku anti-kilpailuhenkisyysjuttu ja toisaalta varmaan myös se, että kun oikeasti pistää menemään täysillä niin se harvemmin pysyy enää niin esteettisesti näyttävänä kun tulee tehtyä liian äkkinäisiä, nykiviä ja kontrolloimattomia liikkeitä.
Voisin väittää, että jos joku esimerkiksi näki mut viime Laserpointeissa Tapsan viimeisen puolituntisen aikana tamppaamassa niin siitä oli esteettisyys hyvin kaukana :D
Mutta jos tosiaan haluat viestiä tällaista esittämishalua, kilpailuhenkisyyttä ja täysillä vetämistä seurauksista riippumatta niin tuo video kyllä tekee ihan hyvin tehtävänsä.
[q]tomii, 25.6.2009 21:28:
---
lunake, 25.6.2009 02:15:
---
Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!
---
Vaikken sinkku olekaan, niin oli pakko tähän heittää oma mielipide:
Mun kirjoissa toi multideittaus on just sitä pelaamista. Poistuisin ite kyl takavasemmalle, jos tapailisin jotaan mimmiä, joka tapailis samaan aikaan jotaan muuta jäbää (eikä tulisi moinen myöskään itselle edes mieleen). Enkä mä kyl jaksa deittailla ketään semivakavasti. Siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä. Joko "in it for real" tai sit vaan nussitaan. :) Mut kukin kait tyylillään, että jos toi on molempien tiedossa ja ok, niin ei kait siinä sit sen kummempia. Itselleni toi ei vaan toimisi.
[/q]
Täytyy vielä kommentoida, että tossa multideittauksessa ei voi mun mielestä välttämättä puhua deittailusta tai tapailusta. En tiedä mikä sana sitä kuvais, mutta deittailu on liian vahva sana koska siihen liittyy mielestäni yleensä tunteiden paloa ja blaablaa. Yhdenillansutinat taas on liian mieto & alhainen tapa kuvata multideittausta. Emt, en mä multideittausta ole koskaan tehnyt mutta joskun siltä tuntuu, joskun tulee semmoisia ihmisiä vastaan jne. niin sitten sitä voi tehdä.
Tarkoituksena ei ole menettää syräntään piiiiitkään aikaan yhrellekkään miekkoselle, suhdevuoristoratailua on nähty & koettu jo ihan tarpeeks. Kaiken sen shitin jälkeen sitä vaan haluaa olla, kiintymättä kehenkään liikaa puolin ja toisin, nauttien vaan olostaan huolettomana. Tuskin tulee tapahtumaan, kuulostaa niin hattaramaailman touhulta, mutta ei voi tietää etukäteen!
Toivossa on hyvä elää, sano lapamato!
[q]siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..
---
Jos taas haet jotain persoonallisuuskuvaa treffi-ilmoitusmateriaaliksi niin kysyisin kyllä itseltäni, että antaako tämä tosiaan sinusta kuvan sellaisena kuin olet? Oletko oikeasti noin esiintymishaluinen? Oletko oikeasti noin rohkea? Häpeiletkö oikeasti siitäkin huolimatta toimintaasi? Oletko oikeasti noin energinen? Pukeudutko oikeasti noin kotona ja ulkona? Ovatko eleesi ja asenteesi oikeasti sellaisia kuin joissakin videoiden kohdissa tanssimisen lomasta paistaa? Onko videoiden taustalla oleva luonto sinulle merkityksellinen tai sen estetiikka lähellä sydäntäsi? Onko tämä juuri se, josta haluat treffi-ilmoituksesi lukijoiden sinut muistavan ja jolla haluat erottautua muista?
[/q]
Siis häh? *ding**justjoo*
Antaahan se ihan tuhannesti 'oikeemman' kuvan ihmisestä, jos ei liitä deitti-ilmoitukseen mitään muuta kuin sanoja sanojen perään, vai?
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.
[q]Nauskiss, 26.4.2009 16:32:
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.
[/q]
Mutta onko vinha vähän aktiivisempi ja energisempi kuin syrjäänvetäytyvä itsetunto-ongelmainen suomijäbä? Siitähän viestissäni oli kyse, että vastaako videosta saatava kuva todellisuutta vai ei.
Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö. Ikävää, että sulla on ongelma sen kanssa, että mä yritän ihan oikeasti hyvässä hengessä muodostaa rakentavan kommentin.
Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle!
[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..
[/q]
Sulla on aika kiva koti.. Mistä saa kämpän missä on tommosia kallioita ja kiva merinäkymä? ;)
Itse videosta voisin sanoa sen, että meininkin vaikuttaa mielestäni vähän liian kameran edessä yrittämiseltä. Lisäksi monet kohdat ei oikein omasta mielestäni sovi tohon taustalla olevaan biisiin.
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että sun tanssimista on huomattavasti mukavampi katsella bileissä kun et yritä ihan niin paljoa ja menet enemmän musiikin ja fiiliksen mukaan ;)
Videossa oli kuitenkin muutamia sellaisia kohtia, joita katsoi varsin mielellään. Erityisesti noi, joissa video on rajattu niin, että fokus on enemmän yläkropan sulavemmissa liikkeissä ja hienossa taustassa.
En tiedä ollenkaan MIKSI olet tällaisen videon tehnyt, mutta jos ajattelet niitä enemmänkin taiteena kuin opetusvideoina tai persoonallisuuskuvana niin suosittelisin vastaisuudessa tekemään lyhyempiä inserttejä, jotka olet tanssinut saman musiikin kanssa kuin mitä laitat taustalle.
Jos taas haet jotain persoonallisuuskuvaa treffi-ilmoitusmateriaaliksi niin kysyisin kyllä itseltäni, että antaako tämä tosiaan sinusta kuvan sellaisena kuin olet? Oletko oikeasti noin esiintymishaluinen? Oletko oikeasti noin rohkea? Häpeiletkö oikeasti siitäkin huolimatta toimintaasi? Oletko oikeasti noin energinen? Pukeudutko oikeasti noin kotona ja ulkona? Ovatko eleesi ja asenteesi oikeasti sellaisia kuin joissakin videoiden kohdissa tanssimisen lomasta paistaa? Onko videoiden taustalla oleva luonto sinulle merkityksellinen tai sen estetiikka lähellä sydäntäsi? Onko tämä juuri se, josta haluat treffi-ilmoituksesi lukijoiden sinut muistavan ja jolla haluat erottautua muista?
[q]
Juu.. oon päässy puhumaan saksaakin mun keittiössä
[/q]
Joo, mä tuun lainaa joku päivä sokeria... olen opiskellut saksaa, joten ei haittaa, jos et ole kotona
[q]
edit. lisää pois huolta niiltä, joita mun mahdollinen sinkkuluukun jättäminen järkyttäisi.. oon onnettoman surkea pokaamaan muijia, jotka mua oikeesti kiinnostaisi...
[/q]
Kyllä sen verran pitää olla kateellinen, että sun keittiö on kansainvälinen muutenkin kuin vain ruuan puolesta.
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:12:
---
ALIEN, 31.10.2006 22:10:
---
osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.
---
ootko kokeillut ulkomailta?
edit: esim japanista? :)
---
Oon tän viikkoa tutustunut keittiössäni oikein mukavaan unkarilaiseen lääkäriopiskelijattareen..
[/q]
Wiljami, sä et oo kertonut mitään että olet ottanut itellesi kotihengettären *täh*
[q]
ei juma siis sä nyt vakavasti harkitset sanovasi vuokra-isännällesi että oot harkinnut omistusasuntoa vaik oot pari kertaa nähnyt pelkkää pintamaalia ja parkettia lattialla vai että niinkö?! siis ihan pitäis sut päästää pois täältä vaikka sähän pidit tätä luxusluukkua yllä ja seiniä kasassa viime metreillä ennen paluutani silloin kun itse olin "..köh..."saikulla" köh..." :D
[/q]
Älä pelästy! Ei se minnekkään ole lähdössä. Annetaan miehelle mahdollisuus näyttää miehisyyttään edes täällä foorumissa.
Te vaan syötte liian vähän!
[q]lunake, 25.6.2009 02:15:
---
Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!
[/q]
Vaikken sinkku olekaan, niin oli pakko tähän heittää oma mielipide:
Mun kirjoissa toi multideittaus on just sitä pelaamista. Poistuisin ite kyl takavasemmalle, jos tapailisin jotaan mimmiä, joka tapailis samaan aikaan jotaan muuta jäbää (eikä tulisi moinen myöskään itselle edes mieleen). Enkä mä kyl jaksa deittailla ketään semivakavasti. Siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä. Joko "in it for real" tai sit vaan nussitaan. :) Mut kukin kait tyylillään, että jos toi on molempien tiedossa ja ok, niin ei kait siinä sit sen kummempia. Itselleni toi ei vaan toimisi.
Multideittaus säästää aikaa ja vaivaa? Toimiiko se yhtä hyvin ko aromipesä..
unohdetaan ne sokerit
[q]siveys, 25.6.2009 19:10:
---
pululu, 25.6.2009 18:15:
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.
---
Tilasit postimyyntisulhasen? ;)
[/q]
Eipä onneksi tarvinnut, kun löytyi lähempää kuin uskoinkaan. Mutta tässä menee vielä tovi ennen kuin kotiudun reissulta, sit vois katella paremmin ^___^
[q]pululu, 25.6.2009 18:15:
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.
[/q]
Tilasit postimyyntisulhasen? ;)
[q]Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..
[/q]
Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle.
Yhä sinkku? Tässä 12 syytä siihen:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1736734
[q]Janisa, 21.4.2009 06:38:
---
MonstersBall, 21.4.2009 05:17:
33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.
Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24
Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.
Viikon suosituimmat Luettu
En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647
Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...
---
Ainakin oot saanu hetkes parrasvaloissa!
[/q]
Pitempi listani sai 1 vastauksen. 3 mailia olen nyt siltä naiselta saanut, tässä kolmannessa jonka juuri luin paljasti että hän on parisuhteessa, ja perhettäkin on, ja etsii vain sielunkumppania/ystävää.
Ihannenaiseni vol 2 -ketjun perusteella olen saanut 3 sähköpostia. 1 tosi kiinnostava, 1 kiinnostava, 1 ei kovin kiinnostava (jotenkin kaikki tyssäs siihen kun menin Facebookiin ja sillä on siellä oletuskuvana Simpsons-hahmo, ei tuo kyllä ainut asia ollut).
6 vastausta mitä muilta palstoilsta sain niin olivat: 2 naimisissa olevaa, 42v nainen, 47v nainen, vain kaverisuhdetta hakeva nainen, 1 kiinnostunut nainen (tosin myönsi olevansa hieman epävarma).
Tuntuu että harva sinkkunainen osaa netissä kiinnostua miehestä, tai ainakaan tehdä asialle mitään. Keski-ikäiset ja naimisissa olevat kyllä.