SINKKULUUKKU
[q]alien:
et tainnut ymmärtää kirjoitustani...
Tarkoitin et jos sua kiinnostaa nussia muitakin naisia, kuin omaasi ja sun nainen olisi bi-seksuaali, eikä häntä häiritsisi ottaa muita naaraita mukaan teidän seksileikkeihin. Ja vielä, jos naisesi ymmärtäisi miehiä sen verran, ettei meitä kaikkia ole luotu elämään yhden naisen kanssa.
[/q]
Kyllä sulla, Alien, on sit vaikeeta!
[muokattu 16.10.2003 18:19]
Kai sitä itekin voi tänne raahautua.
[q]Olliboy:
Hups, en oo enää sinkku.*ding*
[/q]
Nyt on pojalla kerrottavaa?
Sinkkuna ollaan edelleen. Ja varmasti pysytään.*nyyh*
Mulla on itellä ollu just samanlaista touhuu, mä en todellakaan ymmärrä, miks muijat haluu aina jotenkin muuttaa jätkän olemusta ja tapoja, sillä jos ne ei niist pitäisi, ni tuskin ne mukanakaan hengais...vai? muutamalle edeltäneelle muijalle sit sanoin, et mua on turha yrittää muuttaa, mä vaan ärsyynnyn siitä... mut pakkohan senkin oli yrittää ja nyt se on sit X. Mua ei muuteta.*plur*
Sinkkuna elo on helppoa ja hauskaa, mut aina aika ajoin sekin pitää jostain hemmetin syystä itselleen todistaa...*eiei* sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*
Jeah. Sinkkuna olo on
Mä oon ikinuori. Mä en kuole koskaan.*pahis*
Eilen:
Ole suunnittelemassa yllätyksenä pidenettyä viikonloppu reissua etelä suomeen ja sieltä viroon tai ruotsiin laivalla, jonka jälkeen kotia takaisin, neidin kanssa tietenkin. Neidin olisi tarvinnut maksaa vain oma lentonsa ja ruokansa, hotellin ja laivareissun olisin hänelle maksanut.
Kävelinpä ruokakaupasta autolle, kun tyttö ystävä soittaa ''juu meillä ei ole ollut enään pitään aikaan hauskaa, niinkuin ennen, mitä jos päätettäis tää homma?''
Noin vuoden jälkeen takaisin tänne... Tyttö sai siinä aikana itseni tuntemaan arvottomaksi, en usko kelpaavan enään kenellekkään, tuntuu vaikealta olla yksin.*nyyh*
Ei ole mukavaa olla itsekseen. Mielestäni ihmistä ei ole edes tarkoitettu yksin elelemään. Voisiko olla lohduttavaa ajatella, ettet ehkä ole vielä tavannut sitä oikeaa...
[q]sativa, 14.8.2009 15:12:
---
Tiinuliinu81, 6.8.2009 10:32:
---
Lyylikki, 6.8.2009 09:58:
Mä olen nyt ollut niin kauan sinkkuna, että en mä yleensä edes ajattele asiaa sillain, että mitä multa puuttuu. No sitten kuitenkin välillä tulee sellaisia hetkittäisiä juttuja, joita ei oikein itse itselleen pysty toteuttamaan tai ystävätkään ei ihan samaan yllä.
Eilen kun pyörin sängyssä, enkä oikein meinannut saada unta, niin yhtäkkiä tuli semmonen fiilis, että olis ihana, kun joku muu riisuis mun pikkuhousut.
---
Tää oli niin hauskasti kirjoitettu*plur*.
---
Mäkin naurahdin, kun tuli niin puun takaa toi juttu enkä oo tottunut näkeen Klubbarissa moista seksuaalisuutta avoimuutta naisten tahoilta Mutta, kyllä vain... *blush**nauru*
[/q]
Joo, siis onhan se parasta..*kuolaa*.
[q]Vampyrella, 6.5.2009 01:23:
---
Ilmeisesti omistat ainakin tietokoneen ja näppäimistön, entä muita sähkölaitteita? Käytätkö millaisia palveluita elämässäsi, mahdollisesti ruokakauppaa?
Jos olet niin pyhä ja valaistunut kuin annat olettaa, elät askeettisesti luonnossa ilman minkäänmoisia ''rahanahneiden paskojen'' meille suomia oi niin vääriä hyödykkeitä.[/q]
No jaa, esim. safkan suhteen taitaisi maapallolta loppua kapasiteetti kesken, jos tehotuotanto pitäisi unohtaa ja kaikki vaan järjestäisivät askeettisin keinoin pöperöä pöytään. Ja milläs sitä ehtii oppia juttuja, parantaa maailmaa ja harrastaa kaikenmaailman etiikkaa ja filosofiaa ja valaistuneisuutta ja sensellaista kun ~kaikki aika ja tarmo menee hengissä pysymiseen?
Ei tässä jutussa vaan voi voittaa. :| Moderni yhteiskunta on pahapahapahawryyyyyyyhyböhö ja pöpelikössä taas jää aivokapasiteetti käyttämättä.
[q]siveys, 5.5.2009 23:57:
---
- - ihmisiä niin yritysmaailman kuin myös taidemaailman huipulta. He reissaavat ympäri maailmaa sheikkien palatseissa ja hienoissa hotelleissa auttamassa suuryrityksiä ja valtioita rakentamaan parempaa elintasoa ihmisille.[/q]
Ja ehkä siinä sivussa vähän itselleenkin. Näppärää! :p
Sheikin Ökyhotellit Oy - Parempaa elintasoa kansalle jo vuodesta 1999.
[q]mayah, 25.9.2006 14:51:
---
Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen *hmph*[/q]
Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!
[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita
1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---
Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.
[q]Lyylikki, 10.2.2008 18:18:
---
Oma ratkaisuni asiaan oli, että painoin "Poke" -nappulaa. Jos vielä kiinnostusta riittää, niin ehkä sieltä tulee viestiä ja jossakin kohtaa selitystä. Jos ei, niin ei.[/q]
Apua :D
[q]tomii, 23.1.2006 22:01:
Mää en ky ymmärrä miten kauniit naiset voi pysyä sinkkuina muusta kuin omasta tahdosta. Luulis, että olis vientiä enemmän kuin laki sallisi
[/q]
No mutta vientiä on monenlaista ja viejääkin yhtä sun toista *täh*. Hmm, ja voihan kaunis nainen olla täys kus*pää. Niin ku*ipää, ettei kukaan kestä katella sitä kauneudesta huolimatta.
[q]Anata, 21.8.2007 10:51:
---
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.[/q]
ÖÖÖH! Olet konservatiivinen, etkä pidä tuollaisesta, joten sinun mielestäsi lain pitäisi turvata, ettei kukaan voi harrastaa tuollaista? Vaikka olisivat siinä onnellisempia kuin ns. perinteisessä liitossa? Mitä se sinua liikuttaa kuinka erikoiset ihmissuhteet joillain muilla on?
[q]MrMaunus, 28.2.2010 15:16:
---
satumetsä, 28.2.2010 14:01:
Itse en ole todellakaan sen tyylinen, eikä miehinikään, että laskisimme kumpi on mitäkin maksanut milloinkin (ja tasaisimme näitä menoja jotenkin).
---
Niin tottakai ainakaan niin kauaa, kun miehesi maksaa enemmän? Osaan kyl kuvitella, että syntyisi aikamoinen haloo jos sinä maksaisit vähemmän?
[/q]
Tilanteet voit muuttua, mieheni ei välttämättä tule aina tienaamaan enemmän.
Emme asu yhdessä ja myös minä maksan asioita.
Ehkä menee tasan, ehkä ei; emme laske meneekö vaiko eikö.
Eli minä en aina tiedä maksaako mieheni enemmän kuin minä. Jos asuisimme yhdessä ja mies tienaisi enemmän, niin silloin luonnollisesti maksaisi enemmän kuin minä.
Miksi syntyisi haloo, jos maksaisin vähemmän? Mieheni on maan päällä ja tietää, että jos esim. lapsi syntyisi, niin tämän hetkisen rahatilanteen huom.ottaen, hän tulee maksamaan enemmän.
Myös jos nyt muuttaisimme yhteen, hän maksaisi enemmän.
On hienoa, jos teillä menee tulot siten, että tienaatte saman verran.
Kaikilla ei mene ja harvalla (?) kaikki menot lasketaan tismalleen tasan.
Täällä klubbarissa tunnutaan laskevan mutta lähipiirissäni en tunne yhtäkään pariskuntaa, ketkä laskevat paperilla, että menot menevät tasan. Monilla tutuillani on lapsia ja kun ovat olleet äitiyslomalla/kotona, niin mies on kyllä ollut se, kuka enemmän sitä rahaa tienaa...
Itse en halua sellaista, että mies maksaa kaiken. Haluan osallistua ja maksaa niin paljon kuin pystyn, on varaa. Meillä tulot ei mene tasan, ja tilanne voi muuttua, joskus maksaa mies enemmän, joskus ehkä minä- vaikea ennustaa. Jos tienaan joskus enemmän kuin mieheni, niin en näe sitä(kään) ongelmana, että itse maksan enemmän.
Vaikken itse halua suhdetta, missä en osallistu maksamiseen, en halua suhdetta, missä mies maksaa kaiken, niin siltikään en näe sellaisessa suhteessa ongelmaa missä mies TAI NAINEN itse haluaa maksaa kaiken ja nainen/mies on tyytyväinen siihen; molemmat siis tyytyväisiä tilanteeseensa.
Painotan, että itse en etsi/kaipaa/halua suhdetta, missä mies tai minä maksaa kaiken mutta minua ei lainkaan häiritsisi olla enemmän tienaava tai maksava, eikä meillä ole ongelmaa siinäkään, jos mies tienaa ja maksaa enemmän kuin minä.
Treffeistä tms. vielä; on kiva jos mies tarjoaa mutta myös minä olen tässä parisuhteessa tarjonnut miehelleni ruokaa tms. Emme laske meneekö tasan mutta molemmat on tarjonneet toisilleen ruokaa/juomaa. Olen saanut mieheltäni kukkia, olen itse ostanut joskus miehelleni lahjoja... ei lasketa meneekö tasan mutta molemmat osallistuu...
Olemme onnellisia ja tyytyväisiä näin.
[q]martina, 15.1.2006 20:15:
mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.[/q]
Oon kuullu huhuja että kaikki seurustelu ei johda siwan kassalle tai äitiyslomalle :P
[q]aada, 28.2.2010 11:46:
Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.
[/q]
Noin toimii melkoisen monet perheet; äitiysp.raha/vanh.raha voi olla huomattavasti pienempi mitä miehen palkka. Useat naiset haluavat hoitaa lapset kotona, eivät halua viedä kovin pieniä päiväkotiin, monet miehet haluavat että näin toimitaan.
En todellakaan ymmärrä mikä tässä olisi ongelma, jos sekä naisen että miehen mielestä tämä olisi paras mahdollinen "ratkaisu" heidän perheelleen.
Itse en ole todellakaan sen tyylinen, eikä miehinikään, että laskisimme kumpi on mitäkin maksanut milloinkin (ja tasaisimme näitä menoja jotenkin).
Kun joskus asumme yhdessä, on se fakta, että mieheni tienaa minua enemmän; on aivan mahdotonta maksaa kaikkea tasan puoliksi. Tietysti tilanteet voi muuttuakin.
Jos meille syntyisi lapsi, niin kyllähän suurella tod.näköisyydellä minä jäisin kotiin, eikä mies.
Ja koska mies tienaa enemmän, niin...
Meillä molemmat maksaa juttuja, muttei tosiaan lasketa niitä mitenkään.
Joillain mies maksaa kaiken, enkä näe siinäkään mitään "ongelmaa", jos mies itse haluaa maksaa.
Niistä drinkeistä ja ravintolaskuista; lähes kaikki tapaamani miehet ovat ihan itse halunneet tarjota.
Toki maksan itse, jos eivät tarjoa. En näe siinäkään mitään kummallista, jos arvostaa sellaista, että mies maksaa treffit. Tuntuuhan se kivalta, ainakin minusta. Myönnän.
[q]larzizi, 2.11.2006 20:56:
Mennä minne tahansa milloin haluaa, ilman että toinen kyselee koko ajan ja pitää tehdä hirveä selostus menemisistään. Voi _nukkua_ toisen kanssa ilman, että kumppani saa mustasukkaisuuskohtauksia. Voi flirttailla vapaasti ilman, että saa keneltäkään vihaisia katseita. Voit viettää kavereidesi kanssa niin paljon aikaa kuin haluat ilman, että kumppanisi kokee saavan liian vähän huomiota. Kaverisi soittavat perjantai iltana ja pyytävät ulos ja voit lähteä vapaasti, koska et ole luvannut kumppanillesi olla hänen kanssa kotona, makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria.
[/q]
Jaa... No mä nään tossa vaan huonon suhteen mihin vertasit Ja minun mieleeni hirveesti vääriä ilmaisuja. Sulla on vaan tainut olla vääriä miehiä jos ne on kaikki ollu mustiksia ja oot joutunut "selostamaan" mihin menet Esim VOI mennä minne tahansa haluaa kunhan itse selittää ja sanoo toiselle mihin on menossa ettei toinen vaan huolestu... Tai ottaa mielellään toinen mukaan. Mustasukkaisuuskohtauksista nyt en rupee edes puhuu se johtuu vaan sen takii ettei pysty luottamaan toiseen täysin, sellaisenkin suhteen lopettaisin lyhyeen. Jos ei kumppani ymmärrä että elämässä kaverit on erittäin tärkeitä KAIKILLE niin se on vaan tyhmä = väärä ihminen sulle. Kumppanille ei myöskään "luvata" jäämään kotiin sohvalle... Toi kuulostaa ihan kun sä tekisit jonkun palveluksen sille Sun pitää haluta itse jäädä hänen kanssa... Tietty on tapauksia kun tulee ones in the lifetime tilaisuuksia tai "pakko mennä" tapauksia yhtäkkiä mutta kyllä kumppanin pitäis se ymmärtää eikä pahoittaa siitä mieltään... Että sellasta... En minä ole negatiivinen, en vaan edelleenkään nää yhtään hyvää puolta sinkkuudessa...
[q]larzizi, 2.11.2006 20:28:
Perinteinen viha-rakkaussuhde
[/q]
Tää mikään semmonen oo *släp*
Tää on kylmä, yksinäinen, hiljanen ja tylsä tila... Mä haluun nyt jonkun kivan vieree