SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]aada, 28.2.2010 15:23:
---
UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..

---

Ne on yleensä parempia.
[/q]
mut eihän ne ole rikkaita ja vaikutusvaltaisia.

[q]aada, 28.2.2010 13:09:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 13:03:
---
aada, 28.2.2010 12:48:
---
Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
aada, 27.2.2010 18:20:

...
---

Eikös se lapsenakin ollut niin, että toiset äidit olivat anteliaampia kuin toiset? Kyllä mä lapsenakin olisin anteliaamman valinnut.
[/q]

Herrajjeesus oikeesti.. Mä oon ny puolisen vuotta seurannu tätä sun sinkkuluukkukirjottelua ja ny viimeseltä pitää todeta... Sä oot aivan kaamea ihminen. Oikeesti. Ei millään pahalla tai muutenkaan, mutta tarkasta ny saakeli arvomaailmaas pikkasen, muuten arkitodellisuus saattaa iskeä pahasti vastapalloon.

[q]aada, 27.2.2010 19:17:
Tottakai haluan sanella omat ehtoni ja päätän kyllä itse mistä etsin ja mitä.[/q]

Tarkoitin, että tuntuu että haluat sanella itse koko parisuhteen ehdot. (Mikä on väärin jos sun moraalintajusi ei sitä sanonut) Niin päätät mitä etsit ja mistä, mutta se oli semmoinen hienovarainen vihjaus, kun sun aikasemmista kirjoituksista käsitin että juurikin etsit täältä sellaista miestä ja jos tosiaan et, niin mikä helvetin pointti sulla sitten on avautua noista millainen mies sinua viehättää? :O Mä vaan sitä että toi sun meininkis tuntuu menevän hyväksikäytön puolelle mitä en missään tapauksessa hyväksy.

[q]Täältä en kyllä ole koskaan mitään etsinytkään. [/q]

No älä sitten vinetä ettei täältä tunnu löytyvän sellaisia miehiä. :D
Vai oliko sillä jokin pointtikin?
Itse pidän turpani kiinni ellei ole jotain rakentavaa tai positiivista sanottavaa.. (Ja yleensä muutkin fiksut ihmiset tekevät niin) (Välillä saatan naljailla tms. mutta yleensä se on epäsuorasti rakentavaa)

[q]Tunnut tajunneen (edes) jotain. [/q]

No kerro oi viisaiden viisas olenko missannut jotain olennaista pointtia aikaisemmin?

[q]
Mun mielestä lihavuus on tosi epätervettä, kun se aiheuttaa paineen sulautua joukkoon ja alkaa kerryttämään läskiä. Ymmärrätkö pointin? Eli eiköhän jokainen ole vastuussa aika pitkälti itse siitä mistä ottaa paineita ja mistä ei. [/q]

Eiköhän se paine sulautua joukkoon ole muutenkin. Tottakai sitä ollaan itse vastuussa mistä niitä paineita ottaa, mutta mun mielestä ympäristökään ei saisi asettaa epäterveitä odotuksia. Koska ympäristö nyt vaan vaikuttaa useimpiin meistä. Eli tossa sun liikalihavuus skenaariossa se epäterve puoli olisi että ympäristö painostaisi sitä läskiä syömään lisää mikä on se painostus mitä puolsit sillä h-kuppikoko jutullas. Mun kantani mukaan (terveet odotukset) olisi että ympäristö painostaisi tukevampaa tyyppiä vähentämään syömistä. Toki se on sitten yksilön päätettävissä mitä tekee, mutta ei kannata vähätellä ympäristön vaikutusta.

[q]
Ja on löytynyt jo, useampikin itseasiassa. En vain ole halunnut heidän kanssaan mitään sen enempää. Joten eiköhän niitä tule jatkossakin vastaan. [/q]

No ne on sitten olleet varmaan aika epätoivoisia tapauksia, jotka ovat yrittäneet lahjoa sinua saadakseen jotain actionia no? Mä en vaan suostu uskomaan, että löytyisi sellaista itsensä kanssa sinut olevaa rikasta miestä joka ei pitäisi kiinni kukkaronnyöreistään, kun sä vaan chillaat himassa. Mut onnee etsintään. :P

Mullekin kyl kelpais varakas nainen jonka rahat muttuuis meidän rahoiksi. Anyone?

Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..

[q]Lost-Soul, 28.2.2010 13:03:
---
aada, 28.2.2010 12:48:
---
---
---

Siinä vaiheessahan en enää tuhlaakaan toisen rahoja, vaan yhteisiä rahojamme, eikös?

---

Minkä takia miehen rahat muuttuisi yhteisiksi rahoiksi parisuhteessa?

---

Siksi että haluan niin, ja toivon, että mieheni haluaa myös. Miksi ei?

---

Sain ainakin viikonlopun parhaat naurut tuosta vastauksesta.

(tuohan oli kuin lapsen suusta karkkiosastolla)
[/q]

Eikös se lapsenakin ollut niin, että toiset äidit olivat anteliaampia kuin toiset? Kyllä mä lapsenakin olisin anteliaamman valinnut.

[q]MrMaunus, 28.2.2010 15:24:
---
aada, 28.2.2010 15:23:
Ne on yleensä parempia.

---

Ei hiton trolli tuu jo esiin :-P Et ees perustellu missä mielessä parempia :D
[/q]

Sängyssä.

[q]Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
---

Siinä vaiheessahan en enää tuhlaakaan toisen rahoja, vaan yhteisiä rahojamme, eikös?

---

[/q]

[q]Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan
[/q]

Itse asiassa on kyllä konservatiivisia miehiä, jotka haluavat olla perheen päitä ja elättäjiä ja jotka haluavat olla yhsiavioisessa suhteessa ja perustaa perheen ja saada lapsia.

Toki on sitten miehiä, jotka hakevat naisista jotain ihan muuta tällä tavalla. Mikäs siinä, naisia on moneen tarkoitukseen.

[q]WiljamiDzay, 28.2.2010 14:52:

Herrajjeesus oikeesti.. Mä oon ny puolisen vuotta seurannu tätä sun sinkkuluukkukirjottelua ja ny viimeseltä pitää todeta... Sä oot aivan kaamea ihminen. Oikeesti. Ei millään pahalla tai muutenkaan, mutta tarkasta ny saakeli arvomaailmaas pikkasen, muuten arkitodellisuus saattaa iskeä pahasti vastapalloon.
[/q]

Samaa mieltä jos nyt olen saanut oikeanlaisen kuvan..
edit: Kyl se muiden hyvinvointi heijastuu myös ainakin meikäläisen hyvinvointiin. Luulis että sama pätee useimpiin.
Sauli Niinistön sanoin: Jos ette kykene puhtaaseen epäitsekkyyteen, olkaa edes itsekkäästi epäitsekkäitä. (Toi ei siis ollu mikään poliittinen kannanotto vaan pelkkä lainaus imo hyvästä ajatuksesta)
e2: Reivaaja tais kyl olla oikees että kyseessä on trolli. Ei ihminen voi oikeesti olla noin fucked up :D

[q]aada, 28.2.2010 12:48:
---
---
---

---

---

[/q]
Sain ainakin viikonlopun parhaat naurut tuosta vastauksesta.

(tuohan oli kuin lapsen suusta karkkiosastolla)

[q]aada, 28.2.2010 13:09:
[/q]

Lol lapsena tunnetusti arviointikyky ei ole vielä kovin kehittynyt. Jos vaan kuule koittaisit ite tehdä töitä rahojesi eteen?

[q]Lost-Soul, 28.2.2010 10:04:
---
---

---

[/q]

Jos nainen rupeis käyttää mun rahoja koska ne olis "meidän" rahoja, näyttäisin ovea samantien. Ei se käy päinsä että mun rahat muuttuu yhteisiksi ja naisen omat eivät.

Tosin asia on toinen jos esim. päätetään yhdessä tehdä joku matka ja molemmat pistetään rahat peliin. Mut muuten jos näin käy nii ULOOOOOOOOOS.

Mut jokatapauksessa. Pitänee vissiin alkaa etsiä omaa kulmaa jo tästä luukusta ja roudata kaikki tavarat tänne

[q]aada, 27.2.2010 18:20:
---

[/q]

[q]aada, 28.2.2010 15:23:
Ne on yleensä parempia.
[/q]

Ei hiton trolli tuu jo esiin :-P Et ees perustellu missä mielessä parempia :D

[q]ezzy, 27.2.2010 19:13:
---
---

Yhdentekevää on se, pitääkö joku MUU mun tyttöystäväni ulkonäöstä. Ja kyllä se on minun mielestäni väärin, jos miehellä on enemmän rahaa ja susta on kiva tuhlata niitä eikä omia rahojasi. Siinä se ero nyt tässä meneekin...Ei sillä varallisuudella muuten oliskaan mitään erikoista merkitystä. Vituttaa vaa muiden rahoilla leveilevät ihmiset.

---

---

Jos se sua lohduttaa, niin go ahead. Musta tossa ei o mitään eroa.

"Mun rahat on mun rahat, sun rahat on meidän rahat"
[/q]

No ei se kyllä lohduta oikeastaan millään tavalla. Voin ihan hyvin tuhlata toisenkin rahoja, jos hän siihen vain on suostuvainen.

[q]Kolera, 28.2.2010 09:36:
tuskimpa tuolla "vanhanaikaisuudella" luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyaikana pääsee =P
mut sitä varmaan ei haetakaan
[/q]

Surullistahan tässä on se, että ihan yleisen "eroamisprosentin" ja muidenkin tilastojen mukaan ei modernillakaan ajattelulla usein luotettavaan yksiavioiseen suhteeseen nykyään tunnu ihmiset pääsevän.

[q]MrMaunus, 26.2.2010 19:51:
---
aada, 26.2.2010 18:06:
Miehet täällä on vähän kuin vanhan ajan (?) feministejä. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään vaatimuksia tai toiveita miehen suhteen. En tarkoita, että kaikkien miesten tulisi olla kuvailemani kaltaisia, vaan että itse pidän sen kaltaisista miehistä. En oikein ymmärrä miksi se liikuttaa niin paljon, että arvostan vaikka rahaa ja valtaa. Siksikö ettei täällä olevilla miehillä ole niitä?

Samalla tavalla jos joku mies toivoisi saavansa vaimokseen H-kuppikokoisen blondin, niin siitä vaan. Mieltymyksiä kun on monia. Ei tässä olisi mielestäni mitään loukkaavaa naisia kohtaan.

---

Mua vituttaa vaan toi sun mä kantaisin kyllä korteni kekoon omalla tavallani meininki. Kuulostaa siltä että sä haluat sanella ehdot, mikä ei mun mielestä käy laatuun. Mun mielestä parisuhteen pitää perustua toisen kunnioittamiseen ja auttamiseen eikä toisen kustannuksella elämiseen ja pomottamiseen. No mikäs siin jos oikeesti löydät semmosen miehen ko suostuu tollaseen yksisuuntaiseen meininkiin. Sä voisit mennä jonneki muualle sitten etsimään sitä ihanaa prinssiäs?[/q]

Tottakai haluan sanella omat ehtoni ja päätän kyllä itse mistä etsin ja mitä. Täältä en kyllä ole koskaan mitään etsinytkään.

edit: Jos naiset kerta itkee oikeuksiensa puolesta eikä ole valmiita luopumaan omista etuuksistaan teen minäkin samoin[/q]

Tunnut tajunneen (edes) jotain.

e2: Mun mielest ainakin toi H-kuppikoko on epätervettä, jos tällainen aiheuttaa paineita käydä esim plastiikkakirurgilla. Mutjoo odota sä vaan mitä tykkäät. Eri asia löytyykö sellaista rikasta joka suostuu jakamaan omaisuutensa sun kanssa samalla kun kannat kortesi kekoon omalla tavallasi.
[/q]

Mun mielestä lihavuus on tosi epätervettä, kun se aiheuttaa paineen sulautua joukkoon ja alkaa kerryttämään läskiä. Ymmärrätkö pointin? Eli eiköhän jokainen ole vastuussa aika pitkälti itse siitä mistä ottaa paineita ja mistä ei.

Ja on löytynyt jo, useampikin itseasiassa. En vain ole halunnut heidän kanssaan mitään sen enempää. Joten eiköhän niitä tule jatkossakin vastaan.

[q]aada, 27.2.2010 18:20:
---

Yhdentekevää on se, pitääkö joku MUU mun tyttöystäväni ulkonäöstä. Ja kyllä se on minun mielestäni väärin, jos miehellä on enemmän rahaa ja susta on kiva tuhlata niitä eikä omia rahojasi. Siinä se ero nyt tässä meneekin...Ei sillä varallisuudella muuten oliskaan mitään erikoista merkitystä. Vituttaa vaa muiden rahoilla leveilevät ihmiset.

---

[/q]

Jos se sua lohduttaa, niin go ahead. Musta tossa ei o mitään eroa.

"Mun rahat on mun rahat, sun rahat on meidän rahat"

[q]ezzy, 26.2.2010 16:03:
---
aada, 26.2.2010 13:38:
---
Jone, 26.2.2010 13:27:
---
aada, 26.2.2010 13:18:
5. En halua olla paremmin tienaava osapuoli parisuhteessa. Otan mielummin parempi- kuin huonotuloisen miehen ja mieluusti miehen, joka tienaa itseäni enemmän. Haluan että parisuhteessa mies on tavallaan itseäni ylempänä ja jos tienaisin enemmän kuin mieheni, niin tuntisin itseni lähinnä lapsen kaitsijaksi, äitihahmoksi tms.

---

Onko tuleva itseäsi parempituloinen miehesi sulle sitten isähahmo ja kaitsijasi?

---

Ehkä vähän kaitsija. En käsitä, miksi on niin kauheaa, jos myönnän, että on kiva jos miehellä on vähän enemmän rahaa? Tästähän on tehty ihan tutkimuksiakin, että naiset viehättyvät rahasta ja vallasta enemmän kuin ulkonäöstä. Raha tuo ainakin turvaa.

Onko sitten naisen ulkonäkö teille miehille ihan yhdentekevä juttu? Kaunis nainenhan tuo miehelle statusta. Miksi on hyväksyttyä, että miehet haluavat kauniin naisen, mutta on väärin, että nainen haluaa miehen jolla on rahaa?

---

[/q]

O