SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Daverian, 14.4.2005 21:06:

Se ongelma on siinä että pelkää sitä että toinen sanoo ei. Kun itsellä on halu tutustua toiseen paremmin niin sitä ei halua kuulla että ei kelpaa.
[/q]

Kun sen kuulee tarpeeks monta kertaa, ei se enää tunnu ihan niin pahalta!

/N

Oho, joku ehtiki taas ensin. Nooh.

Näin just unta unelmieni miehestä. Sillä oli tummanruskeat jumalattoman hyvännäkösesti leikatut hiukset, noin. 180cm pitkä ja muutenkin söpö. Hän ilmeisesti oli jossain bändissä ja mua kohtaan hyvin huomaavainen ja ilmeisen ihastunut. Kertokaa jos näätte jossain, tuun hakee =P

Et onneks edes nään unta miehistä nykyään. Ja nyt tiedän mitä hakea

[q]AnderS, 14.4.2005 11:52:
---
Seis! Mä en tarkoittanu että sun pitäis olla kännis.
Mun huono esimerkki oli vaan ote mun baari-illasta.

Mutta toimii se "ei ole multa pois" selvinkinpäin*nauru*

Tos ystävyys jutussa sulla on pointtia. Mut kumpaa sä haluut enemmän?
Olla sen ystävä joka kertoo sulle ku se on löytänyt jonkun ihqun jätkän. Ja sitte se
välillä sanoo kuinka ihanaa on kun sillä on sun kaltainen ystävä. Vai aiotko
pyytää sen ulos, lähti hän tai ei?
[/q]
nii ohan tos sun tekstissäkin pointti
kyl se sit varmast harmittais siin vaihees.
Mut nyt vaa pitäs saada itestää niin paljon irti et uskaltais tehä sen.

[q]>>zero, 14.4.2005 11:44:
toi on kyl aika hyvä keino mut kun en ei pahemmin kännis kiinnosta ruveta häröilee ja ku ei pahemmin muutenkaa tuo viuna maistu (viimeseen kuuden kuukauden aikaan oon ottanu kolmekertaa.)
Ja se että ku ollaa sen kaa jo suht hyvii ystävii ni jos sit ei kiinnosta ni voi mennä hyvä ystävyyskin pilalle.
[/q]

Seis! Mä en tarkoittanu että sun pitäis olla kännis.
Mun huono esimerkki oli vaan ote mun baari-illasta.

Mutta toimii se "ei ole multa pois" selvinkinpäin*nauru*

Tos ystävyys jutussa sulla on pointtia. Mut kumpaa sä haluut enemmän?
Olla sen ystävä joka kertoo sulle ku se on löytänyt jonkun ihqun jätkän. Ja sitte se
välillä sanoo kuinka ihanaa on kun sillä on sun kaltainen ystävä. Vai aiotko
pyytää sen ulos, lähti hän tai ei?

[q]>>zero, 14.4.2005 10:51:
Mikä siinä on et aloitteen tekemisen pitää olla niin vaikeeta. Jo jonkin aikaa tehny mieli pyytää erästä henkilöä ulos, mutta aina on loppunut rohkeus kesken. Niin kovasti tekis mieli mut kun ei. Miks ei vaa voi mennä ja sanoa suoraan toiselle mitä ajatteleee ja tuntee.
[/q]

Ku ei siinä ole mitään vaikeeta. Mitä sä pelkäät? Että se ei lähe? Saat pakit? Että se lähteekin?! Suu auki! Pyydä se ulos! Tai sitte sä voit kaivaa nenää ja jossitella...

Ja jos sua rupee liiaksi jännittämään niin hoet vaan itelles että "ei ole multa pois". Jos se ei lähe tai saat rukkaset nii ei se ole sulta pois. Ymmärrätkös? Ei ole multa pois. Ja nyt hoet itelles hetki aikaa " ei ole multa pois, ei ole multa pois" jnejne... Toimii ainaki mulla*hih*

Esimerkki. Olen juonut itteni jälleen erittäin fiksuksi ja komeeksi ja tietysti rikkaaksi.
Nooh siinä baaritiskiä nojatessani huomaan sellaisen megabeiben siinä mun vieres.
Alkaa järkyttävä suhina päässä että ton mä haluan. Mutta rohkeus pettää, vaikkakin rohkaisua on alla jo yli kaks promillee. Sitte vaan maagiset taikasanat itelle " no ei ole multa pois". Menen rohkeasti juttusille ja lataan ne kaksi frendeistä opittua iskureplaa. Ihan tyrmistyneenä otan vastaan pakit , jonka jälkeen lasken rimaa radikaalisti... Mutta mä ainaki yritin!

Sittenpähän tiedät.

Ymmärrätkös?*nauru*

[q]Lene, 7.4.2005 14:10:

Tämä on kyllä se ihanin...

"Ihanaa, kun saa rauhassa olla oma itsensä, eikä kukaan ole yrittämässä muuttaa sua."
[/q]

jos joku sua koittaa muuttaa niin eiköhän siinävaiheessa jo olla ihan väärän ihmisen kanssa yhdessä.

[q]Lene, 7.4.2005 19:48:

Seuraavaksihan voisikin kysyä, että miksi ihmiset pariutuvat ja miksi olisi hyvä ylläpitää se parisuhde? Geeee... let me think.

[/q]

primitiivinen vietti mikä ei todellakaan takaa onnellisuutta elämään

Mikä siinä on et aloitteen tekemisen pitää olla niin vaikeeta. Jo jonkin aikaa tehny mieli pyytää erästä henkilöä ulos, mutta aina on loppunut rohkeus kesken. Niin kovasti tekis mieli mut kun ei. Miks ei vaa voi mennä ja sanoa suoraan toiselle mitä ajatteleee ja tuntee.

*känni*

[q]Avernian,
Kai mä oon sit outo ja joukkoonkuulumaton, kun mun mielestä mistään oikeuksista ei tarvitse luopua seurustelua aloittaessa. Kaikkea saa tehdä mitä ennenkin. Ihmiset on sitä mitä on, eikä niitten tarvi mihinkään muottiin mukautua sen takia että nauttii toisen ihmisen seurasta yms.
[/q]

tolla asenteella et kyllä kovin pitkiä suhteita tuu varmaan saamaan aikaiseksi? jos sä haluut olla jonku toisen ihmisen kanssa, niin kyllä sun pitää ottaa se huomioon, niin ikävältä kuin se saattaa kuulostaakin. ei voi olla samaan aikaan yksin ja yhdessä, vaan seurustelu on mun mielestä enemmän kompromissien tekemistä tietyissä asioissa, joiden vastapainoksi sitten saa ne hyvät puolet, joita seurustelussa nyt yleensä on. tietty kaveri-, seksi-, whatnot -suhteet on asia erikseen. ja mun mielestä on ihan ok elää yksinkin, jos siltä tuntuu eikä oo valmis mihinkään seurusteluun tai muuten vaan ei oo ikää/kypsyyttä tullu tarpeeksi, tai sit ei vaan yksikertaisesti kiinnosta koko juttu. ainoo asia, mikä ainakin ittee vähän ärsyttää/huvittaa on se, että aletaan tolla sun kuvailemalla asenteella seurustelee ja kerta toisensa jälkeen ihmetellään/itketään, kun homma menee puihin muutaman viikon/kuukauden jälkeen. mut tää nyt on vaan mun mielipide.

Noita listoja kun lukee niin , ehkä on vaan parempi, ettette koskaan edes ala seukkaamaan Jos on noin kamalat listat mistä joutuu luopumaan niin eikös se sitten vaan kerro sen et se toinen ei oo sit sulle sopiva? =D Niin onhan se kamalaa nukkua yhdessä jos sänky on kokoa kenkälaatikko mut eikös silloin olisi aika hankkia uusi peti jos siinä meinaa kaksi köllötellä? ;D

LA LA LAA*igor*

Pitääpäs muistuttaa että olen täällä edelleen. Hakemuksia otetaan vastaan

[q]mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä?[/q]
mun mies löys ainakin.. mut.

kinkkuluukku!

*kruiks*

onneks tulee kesae!

[q]sakk303:
---
KittysDead:
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita

---

hmm.. älä ainakaan sellasta paitaa hanki

kysytääs toisin päin : luulekoos joku sun kaveripiirin jätkistä et se seukkaa sun kanssa katsos se voikin sit näyttää ulkopuolisen silmissä taas siltä että sä et tosiaan ole vapaata riistaa ja se kaikottaa sitten potentiaalisemmat poikamiehet ympäriltä :)

jos toikaan ei ole vastaus "pulmaasi", niin hanki sit se paita tai tapaa sellasia jätkiä jotka ei jätkäkavereistasi kilahtele :)
[/q]

EI?!? Ei ainaskaan pitäs..? sanonpahan vaan että kivat niille pojille jos luulee. Oikeesti, enpä usko. Ei kukaan voi olla nii hakusessa että luulis *ding*. Esim. EHkä se on siin että halaan kavareita, saatan istuu sylissä tmv.? Mut eiks kaikki niin tee? helv.. jos se siitä lasketaan niin mulla on jumalaton haaremi

[q]Lene:
Ottaa päähän sellaiset äijät, jotka ovat olevinaan kavereitasi, mutta eivät todellisuudessa olekaan vaan herättelevät toivoa jostain muusta ja kun huomaavat, ettei onnaa ja saavat kohteekseen toisen niin sitten ei pidetäkään enää yhteyttä.
[/q]

Onneks tollasia naisia ei oo...*muhaha*
Tosin niillä kyseessä taitaa olla se ns. reservi.

/|/|

[q]Lene:

No kyllä se ikuinen tauko joka tapauksessa tulee eteen - oli vaihe mikä tahansa.

[/q]

tuo tuli ihanan neutraalisti

tosin se että se lukee SINKKULUUKKU nimisessä threadissa antaa siihen väkisin hieman vivahdetta =(

[q]RiNiK, 20.10.2005 17:06:
Miten täältä pääsee pois...? Täältä ei oo ovea ulos, mutta silti tänne pääsee ihmisiä kokoajan...? Haluais löytää sen oven!
[/q]

Niksi onkin siinä että se ei ole se sama ovi mitä kautta täältä pääsee pois kuin se mitä kautta tänne on tullut

[q]Lene:
Anteeksi kyynisyyteni.
[/q]

eiku meinasin oikeesti et tuli ihanan neutraalisti.

edit- toi on kumminkin tänäpäivänä jo realiteetti ettei suhteet kestä niinkuin ennen ku asuttii maalla ja oli pelto vieres ja siitä sai ruuan ja hansalaivasto seilasi ja....

Sinkkuna kyllä, oikeastaan nautin elämstäni. Ihan tosi. Mutta kyllä kävelen silmät auki. Että jos jotain sattuu kohdalle...

O